Αποστολέας Θέμα: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη  (Αναγνώστηκε 37255 φορές)

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
παιδια θα ηθελα να επισκεφτω τον αγ.εφραιμ στη ν.μακρη.. πως μπορω να παω? εχει κτελ ? λεωφορειο?
εχω ακουσει τοσα για τα θαυματα του αγιου...
για πεστε.. ευχαριστω
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:10:51 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ famek
ΕΧΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ
(ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ--ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ)
ΚΑΘΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 18.00
ΜΕΤΑ ΤΙΣ 18.00 ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΩΡΑ..
ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 2,80 ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4-5 ΧΙΛ ΜΑΚΡΥΑ.

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:14:45 πμ »
σε ευχαριστω κανενα ταξι λες να χει...?
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:19:01 πμ »
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ...

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:34:14 πμ »
δηλ απο αθηνα ποσα χιλ ειναι η νμακρη?
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 10, 2010, 12:07:59 μμ »
..........................
............................
.

Η Ιερά Μονή Ευαγγελισμού της Θεοτόκου όπου βρίσκεται ο Άγιος Εφραίμ, είναι στην Νέα Μάκρη, στο Όρος Αμωμών. Ένα μέρος όπου πρέπει να το επισκευτείτε για να ξεκουράσετε και να αγαλλιάσετε την ψυχή σας. Μπορείτε να πάτε είτε με αυτοκίνητο είτε με το ΚΤΕΛ απο το Πεδίο του Άρεως και θα κατεβείτε στην πλατεία της Νέας Μάκρης. Από εκεί είτε παίρνετε  ένα ταξί είτε  πάτε περπατώντας εάν έχετε όρεξη για περπάτημα, όπως έχετε την πλατεία στα δεξιά σας ανεβαίνετε στα φανάρια αριστερά και όλο ευθεία. (Άπο την πλατεία είναι περίπου 3 χιλιόμετρα).

http://www.gonia.gr/gonia.php?article=188
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 10, 2010, 12:14:09 μμ »
σε ευχαριστω απο αθηνα ποσα χιλ ειναι με αμαξι?
και κατι ακομα  μετρο στο πεδιο του αρεως παει ? πιο απο ομονοια?
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Αποσυνδεδεμένος PASTA

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 10, 2010, 12:34:14 μμ »
Η ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΑΠΕΧΕΙ 32 ΧΛΜ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ..
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ  ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 1 ΣΤΑΣΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ..

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1653
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 10, 2010, 12:40:59 μμ »
οκ ναστε καλα παιδια γιορταζοντα και μη..
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πληροφορίες για την Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 11, 2010, 05:23:44 πμ »
Να η εκδρομουλα που γυρευες... να μιλησουμε μηπως ταιριαξει και παμε παρεα γιατι σε εχω ταξει εκει!! :mocking: