Αυτό είναι που θυμάμαι. Το Σεράι. Θεωρείται από τα καλύτερα στην Πόλη. Το τιμήσαμε τον περασμένο Αύγουστο. Έχει καταπληκτικό καιμακλί. Δεν συζητάω για τα μπακλαβαδάκια του!!
Αν σας αρέσουν τα πολίτικα γλυκά, μια επίσκεψη εκεί είναι
απαραίτητη! Δίαιτα ξεκινάμε όταν γυρίσουμε στα πατρία εδάφη!
