πηγα και εγω εχθες.
Παράθεση από: panpan στις Μάιος 07, 2011, 10:14:10 πμπηγα και εγω εχθες. Eλπίζω να πάς και αύριο.Άντε να ακουστεί η Ελλάδα και για κάτι καλό αυτήν την εποχή!Μπράβο στα "βαζελάκια"
Και αυριο εκει θα ειμαι