Λεπτοκαρυά: Τώρα διόδια και μέσα στο χωριό! Με την έγκριση της κυβέρνησης...
http://www.newstoday.gr/article/44343/leptokarua-tora-diodia-kai-mesa-sto-horioΠριν λίγο καιρό, εμβρόντητοι οι κάτοικοι της Λεπτοκαρυάς, βρήκαν τον παράδρομο που βρίσκεται εκατέρωθεν της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, σκαμμένο και άκρως ακατάλληλο προς διέλευση των οχημάτων. Ήταν κάτι παραπάνω από φανερό ότι η πράξη αυτή είχε ως σκοπιμότητα την αναγκαστική διέλευση των οχημάτων από την Εθνική Οδό αλλά και την καταβολή των διοδίων.
Τα διόδια της Λεπτοκαρυάς βρίσκονται στην ουσία μέσα στο χωριό και επομένως κάποιος οδηγός που γνώριζε την περιοχή, μπορούσε να κινηθεί στον παράδρομο, μη περνώντας από τα διόδια. Το «μυστικό» αυτό μαθεύτηκε και έτσι ολοένα και περισσότεροι οδηγοί ακολουθούσαν το παράδειγμα των ντόπιων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», θέλοντας να εξασφαλίσει ότι στα ταμεία της θα μπει και η τελευταία δεκάρα, απευθύνθηκε στο υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και πήρε το «πράσινο φως» για την κατασκευή διοδίων και στον παράδρομο της εθνικής! Με λίγα λόγια μπήκαν κανονικότατα διόδια και μέσα στο χωριό με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης…
ετσι, τώρα πια, όλοι οι οδηγοί θα πληρώνουν 2,10- 2,90- 7,30- 10,30 ευρώ ανάλογα με τον τύπο του οχήματος.
Ωστόσο, στα μέσα Φεβρουαρίου, ακόμα μια απίστευτη ενέργεια είδε το φως της δημοσιότητας, όταν οι εργολάβοι των εταιρειών διοδίων, τοποθέτησαν στον παράδρομο της Γυρτώνης, μετά τη Λάρισα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, μια χαμηλή μπάρα, ώστε να μην χωρούν να διέρχονται τα φορτηγά από εκεί και να αναγκάζονται οι οδηγοί να πηγαίνουν, με το έτσι θέλω, από την εθνική! Μάλιστα ο συγκεκριμένος δρόμος είναι καλός και τον χρησιμοποιούν κυρίως επαγγελματίες.
Από τη μία οι αρμόδιοι υπουργοί κάνουν λόγο για μειώσεις στις τιμές των διοδίων και από την άλλη οι εταιρείες, με τις οποίες υποτίθεται ότι έχουν έρθει σε συνεννόηση, αποκλείουν με μπάρες τους παράδρομους εμποδίζοντας την ελεύθερη κίνηση ακόμα και των μόνιμων πολιτών