Αποστολέας Θέμα: Ελληνικά διόδια  (Αναγνώστηκε 45399 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 18, 2010, 05:01:26 πμ »
Ανοιχτή συζήτηση με θέμα: "Δεν πληρώνουμε διόδια"

Σήμερα το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η ανοιχτή συζήτηση των επιτροπών αγώνα κατά των διοδίων, την οποία διοργανώνει η «Πρωτοβουλία Αγώνα Δυτικής Αττικής -Ελεύθεροι δρόμοι -Ελεύθεροι χώροι».



Ομιλητές της εκδήλωσης που θα διεξαχθεί στο 1ο ΚΑΠΗ Χαϊδαρίου ΩΡΑ 19:00,  είναι ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος, μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού ενάντια στα διόδια και των Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων πολιτών και Εργαζομένων Βόρειας Αττικής, Νίκος Σταμνάς, Μέλος Πρωτοβουλίας Αγώνα Δυτικής Αττικής Eλεύθεροι Δρόμοι - Ελεύθεροι Χώροι, Ελένη Κάππου, εκπαιδευτικός, Τάκης Αλεξόπουλος, Μέλος Πρωτοβουλίας Αγώνα Δυτικής Αττικής Ελεύθεροι Δρόμοι - Ελεύθεροι Χώροι.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για όλους.

Την ίδια ώρα θα γίνει ανάλογη συγκέντρωση στον Ωρωπό με θέμα: Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΙΟ ΚΑΙ ΜΠΑΡΕΣ που διοργανώνει η ανοιχτή πρωτοβουλία πολιτών Βόρειας Αττικής.

ΣΑΠΑΝΙΔΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ, ΝΕΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΩΡΩΠΟΥ.

http://www.zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 02, 2010, 13:15:30 μμ »
Ακριβαίνουν τα διόδια στην Κορίνθου - Τριπόλεως

Λόγω της αύξησης του συντελεστή Φόρου Προστιθέμενης Αξίας, από την 1η Ιουλίου οι τιμές αναπροσαρμόζονται ως εξής:

Σταθμός Νεστάνης:
Δίκυκλα: 0,90€ (δεν αυξάνεται η τιμή)
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο, με ύψος έως 2,20 μέτρα: 1,40 € από την σημερινή τιμή που είναι 1,30 €.
Οχήματα 2-3 αξόνων, με ύψος άνω των 2,20 μέτρων: 3,50 € από την σημερινή τιμή που είναι 3,40 €.
Οχήματα 4 και άνω αξόνων, με ύψος άνω των 2,20 μέτρων: 4,90 € (σημερινή τιμή: 4,80 €)
 
Σταθμός Σπαθοβουνίου:
Δίκυκλα: 1,00 € (δεν αυξάνεται η τιμή)
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο, με ύψος έως 2,20 μέτρα: 1,40 € (δεν αυξάνεται η τιμή)
Οχήματα 2-3 αξόνων, με ύψος άνω των 2,20 μέτρων: 3,60 € (δεν αυξάνεται η τιμή)
Οχήματα 4 και άνω αξόνων, με ύψος άνω των 2,20 μέτρων: 5,10 € από την σημερινή τιμή που είναι 5,00 €.
 
Τέλος ο νέος τιμοκατάλογος θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών της Αττικής Οδού (e-PASS).

πηγή: newsit.gr
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 03, 2010, 15:34:41 μμ »
 
Δεν θα πληρώσουν τα διόδια

«Φωτιά» στην τσέπη των καταναλωτών βάζει η αύξηση της τιμής των διοδίων και οι νέοι σταθμοί που «ξεφυτρώνουν» στις εθνικές οδούς.

Για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, οι διαρκείς αυξήσεις των διοδίων έρχονται να προστεθούν σε μια μακρά λίστα ανατιμήσεων που ανεβάζουν συνολικά το κόστος, προκαλώντας σοβαρό κλονισμό στον κλάδο τους.

Με άρνηση πληρωμής των διοδίων από τις 7 Ιουνίου, οι ιδιοκτήτες φορτηγών της Μαγνησίας αλλά και ολόκληρης της Θεσσαλίας, της Κεντρικής Ελλάδος και της Δυτικής Μακεδονίας, σύμφωνα με αποφάσεις του τοπικού συλλόγου και της Ομοσπονδίας, θα δείξουν ότι «δεν αντέχουν άλλες ληστρικές επιδρομές».

Η διέλευσή τους χωρίς την καταβολή του αντιτίμου για τα διόδια θα ξεκινήσει την επομένη της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στα διόδια Μοσχοχωρίου.

Η κινητοποίηση, που γίνεται σε συνεργασία της Επιτροπής κατοίκων, εργαζομένων και πολιτών ενάντια στα διόδια με τον σύλλογο αυτοκινητιστών, θα ξεκινήσει στις 10 το πρωί της ερχόμενης Δευτέρας και θα λήξει στη 1:00 το μεσημέρι.

Πηγή: Εβδόμη



Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 04, 2010, 07:31:08 πμ »

 
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θήβα
 
Το πρωί του Σαββάτου οι διοικήσεις των εργατικών κέντρων Θήβας, Λιβαδειάς, Εύβοιας, Β.Εύβοιας και Ευρυτανίας θα αποκλείσουν τα διόδια στη Θήβα για τους διερχόμενους οδηγούς, στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας για την κατάργηση του μνημονίου που έχει υπογράψει η Ελληνική Κυβέρνηση και η Τρόικα.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 08, 2010, 17:56:48 μμ »
Ανοίγουν ξανά τα διόδια

Τα διόδια των Αφιδνών θα ανοίξουν – για μια ακόμη φορά – στις 18:00 το απόγευμα της Παρασκευής 11 Ιουνίου, από τα μέλη των Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων, οι οποίοι καλούν όλους «να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια».

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 19, 2010, 01:32:45 πμ »
«Άνοιξαν» τα διόδια της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου



Χωρίς την καταβολή διοδίων γίνεται εδώ και λίγη ώρα η διέλευση οχημάτων στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Αιτία η κινητοποίηση μελών του ΠΑΜΕ, τα οποία κρατούν ανοιχτά τα διόδια.

Παραμένει άγνωστο το πόσο θα παραμείνουν ανοιχτά τα διόδια.

Ανάλογη κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε νωρίτερα και στα διόδια Μαλγάρων στην είσοδο της Θεσσαλονίκης.

http://www.zougla.gr/

Αποσυνδεδεμένος manelaki

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2317
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ι ♥ London
    • Χειροποίητες Δημιουργίες ...
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 19, 2010, 01:35:18 πμ »
«Άνοιξαν» τα διόδια της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου



Χωρίς την καταβολή διοδίων γίνεται εδώ και λίγη ώρα η διέλευση οχημάτων στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Αιτία η κινητοποίηση μελών του ΠΑΜΕ, τα οποία κρατούν ανοιχτά τα διόδια.

Παραμένει άγνωστο το πόσο θα παραμείνουν ανοιχτά τα διόδια.

Ανάλογη κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε νωρίτερα και στα διόδια Μαλγάρων στην είσοδο της Θεσσαλονίκης.

http://www.zougla.gr/


 :clap: :clap: :clap: :clap:
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 23, 2010, 18:40:38 μμ »
Φωτιά παίρνουν τα διόδια

Βαθιά το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν και πάλι από την 1η Ιουλίου οι οδηγοί, καθώς η αύξηση του ΦΠΑ φέρνει και αυξήσεις στα διόδια σε αρκετά σημεία των οδικών δικτύων.

Οι οδηγοί των ΙΧ αυτοκινήτων θα πληρώνουν 2,80 ευρώ –αντί για 2,70- για κάθε διέλευση από τους σταθμούς των διοδίων της Αττικής Οδού, οι οδηγοί των δικύκλων θα καταβάλουν 1,40 ευρώ –αντί για 1,30-, οι οδηγοί μικρών και μεσαίων φορτηγών και λεωφορείων 7,00 ευρώ –αντί για 6,70- και οι οδηγοί των μεγάλων φορτηγών 11,20 ευρώ –αντί για 10,80 που πληρώνουν σήμερα.

Παράλληλα, αναπροσαρμόζονται και οι τιμές που ισχύουν για τα συνδρομητικά προγράμματα. Οι νέες τιμές του e-PASS που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου για τα ΙΧ διαμορφώνονται για το βασικό πρόγραμμα Express σε 2,52 ευρώ ανά διέλευση. Περαιτέρω, οι κλιμακωτές τιμές των προγραμμάτων Friendly και Business θα διαμορφωθούν σε 2,52 ευρώ, 2,24 ευρώ και 1,96 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων.

Αυξήσεις αναμένονται και στα διόδια Νεστάνης στην Εθνική οδό Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα, όπου οι οδηγοί των αυτοκινήτων θα πληρώνουν 1,30 αντί 1,20 ευρώ που ισχύει σήμερα.

Στα διόδια στο Σπαθοβούνι αυξήσεις 10 λεπτών θα υπάρχουν μόνο για τα φορτηγά.

Αυξήσεις 10 λεπτών για τα ΙΧ αυτοκίνητα θα ισχύουν και στα διόδια Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαριάς στον οδικό άξονα Μαλιακός- Κλειδί Ημαθείας.

http://www.zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 23, 2010, 23:09:11 μμ »
Ξέρει κανείς τί γίνεται με τα διόδια στην Εγνατία?

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ελληνικά διόδια
« Απάντηση #69 στις: Ιούνιος 23, 2010, 23:11:00 μμ »
Kατι εχουμε γραψει εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,554.20.html