Για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των ταξιδιωτών, λειτουργεί όλο το 24ωρο η τηλεφωνική σύνδεση 210 4147800, η οποία παρέχει ηχογραφημένες πληροφορίες για >
-Τις αναχωρήσεις και αφίξεις πλοίων, τηλέφωνα ναυτιλιακών πρακτορείων καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
-Τις υποχρεωτικές από το νόμο εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες πολιτών, όπως για παράδειγμα > άποροι, παιδιά, ανάπηροι-θύματα πολέμου και συνοδοί τους, αγωνιστές Εθνικής αντίστασης, άτομα με ειδικές ανάγκες, πολύτεκνοι, συνταξιούχοι ΝΑΤ.
-Τη δωρεάν διακίνηση των μονίμων κατοίκων των νησιών της άγονης γραμμής.
Επίσης λειτουργούν και άλλες τετραψήφιες τηλεφωνικές συνδέσεις, που παρέχουν πληροφορίες για δρομολόγια πλοίων όπως >
το 1441 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ζωντανά, όλο το 24ωρο, για αναχωρήσεις και αφίξεις πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ σύντομα θα παρέχονται πληροφορίες και για τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.
το 1440 με ηχογραφημένες τηλεπληροφορίες του ΟΤΕ.
Για θέματα προστασίας καταναλωτή, το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με >
το τμήμα Αγορανομίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210 4185451, εργάσιμες ημέρες και ώρες ή με το Γραφείο του Αξιωματικού Φυλακής του Α’ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210 4102269 μέχρι τις 22.00.
το 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, κατά τις εργάσιμες ημέρες από 08.00-22.00 και Σάββατο από 08.30-15.00.
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο Γραφείο Τύπου του ΥΕΝ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση tidis [at] yen [dot] gr.
πηγη travel.homeboy.gr