ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Μάιος 24, 2019, 11:17:10 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79390 μηνύματα σε 3611 θέματα από 2374 μέλη
Τελευταίο μέλος: george12
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ταξιδιωτικά Επίκαιρα - Ανακοινώσεις - Προσφορές
| |-+  Ανακοινώσεις - Νέα
| | |-+  Lufthansa
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 ... 11 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Lufthansa  (Αναγνώστηκε 26129 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« στις: Ιούλιος 03, 2008, 13:58:55 μμ »

Λιχουδιές από το Μέσο Βασίλειο σε πτήσεις της Lufthansa

Τον Ιούλιο και Αύγουστο, ταυτόχρονα με την περίοδο διεξαγωγής των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων, η Lufthansa θα προσφέρει στους επιβάτες Πρώτης Θέσης και Θέσης Business γαστρονομικές δημιουργίες από τη χώρα φιλοξενίας, την Κίνα. Για δυο μήνες, ο διάσημος σεφ Ray Lim, από το Πεκίνο, θα προσφέρει στους επιβάτες των πτήσεων μακρινών διαδρομών από τη Γερμανία την ευκαιρία να απολαύσουν τις σπεσιαλιτέ του. Τα γεύματα της Πρώτης Θέσης θα περιλαμβάνουν σκαλοπίνια σχάρας με σάλτσα από κάπαρη και σταφίδες, σερβιρισμένα με σπανάκι και κουσκούς ή στήθος γαλοπούλας au jus, παραγεμισμένη με ρόκα, συνοδευόμενη με τηγανισμένα λαχανικά και ρύζι jasmine. Στους πελάτες Business Class, θα προσφέρεται επιλογή λαχταριστών γευμάτων, όπως στήθος κοτόπουλου με αρακά και μακρύκοκκο ρύζι ή γαρίδες σε σάλτσα τσίλι με bok choi και ρύζι με scrambled eggs.

Ο Ray Lim γεννήθηκε στις Φιλιππίνες από Κινέζους γονείς. Για περισσότερα από 10 χρόνια εργάζεται ως αρχιμάγειρας στο εστιατόριο The Courtyard, το ναό της γαστρονομίας στο Πεκίνο, όπου κάθε βραδιά συναρπάζει τους φιλοξενούμενους του με την ευρηματική κουζίνα του. Αρχικά, ωστόσο, ο Φιλιππινέζος αρχιμάγειρας ακολούθησε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Σπούδασε οδοντιατρική στο Πανεπιστήμιο της Μανίλα για πέντε χρόνια πριν αποφασίσει να αφήσει στην άκρη τον οδοντιατρικό τροχό και να αφοσιωθεί στη μαγειρική. Έμαθε την τέχνη από την αρχή, πέρασε κάποια χρόνια ως ασκούμενος και εργάστηκε ως πτυχιούχος μάγειρας σε υψηλής κατηγορίας εστιατόρια, όπως το Bouley, ένα από τα διασημότερα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, αλλά και στο ξενοδοχείο Peninsula στο Πεκίνο.

Πρόγραμμα Διάσημων Σεφ της Lufthansa Από τον Ιανουάριο του 2000, η Lufthansa «ανεβάζει» τους επιβάτες της Πρώτης και Business θέσης σε νέα «γαστρονομικά ύψη». Ευρηματικά μενού από κορυφαίους σεφ από όλο τον κόσμο, μεταμορφώνουν το ταξίδι με τη Lufthansa σε μια πραγματικά παραδεισένια εμπειρία. Μέχρι σήμερα, διασημότητες όπως, οι Harald Wohlfahrt (Baiersbronn), Dieter Muller (Bergisch Gladbach), Frank Zlomke (Paarl, Ν. Αφρική), Daniel Boulud (Νέα Υόρκη) και Paul Bocuse (Λυών) έχουν λάβει μέρος στο πρόγραμμα “Star Chefs”. Επιπλέον, από τις αρχές του 2005, διεθνώς αναγνωρισμένοι σεφ έχουν δημιουργήσει ειδικά μενού σε επιλεγμένες πτήσεις μακρινών διαδρομών από τη Γερμανία, που αντανακλούν γαστρονομικές γεύσεις και συνήθειες των αντίστοιχων προορισμών.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2008, 23:53:49 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 15:00:17 μμ »

Γαστρονομικές απολαύσεις στις πτήσεις της Lufthansa

Σε μία πτήση με εδέσματα, εμπνευσμένα από την haute cuisine, προσκαλεί τους επιβάτες της Business Class, η Lufthansa τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη. Για οκτώ εβδομάδες, ο Star Chef της Lufthansa, κ. Alfred Friedrich, θα προσφέρει στους επιβάτες των μακρινών πτήσεων από Αθήνα μέσω Γερμανίας μια μοντέρνα ιδέα από τις γαλλικές-μεσογειακές λιχουδιές. Οι δημιουργίες του για την business class περιλαμβάνουν σπεσιαλιτέ, όπως φιλέτο καπνιστού σολωμού με αγγινάρες σε βινεγκρέτ από κουκουνάρια. Ο κ. Friedrich ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του από την Αυστρία. Μετά από μια περίοδο ως chef de cuisine στο εστιατόριο Rezidenz Heinz Winkler στο Aschau στην περιοχή Cheimgau της άνω Βαυαρίας, κινήθηκε προς τη Φρανκφούρτη, όπου έγινε chef de cuisine στο Zarges, εστιατόριο καθιερωμένο γαστρονομικά στο διάσημο δρόμο, γνωστό ως «in der Fressgass». Αρχικά ιδρυμένο το 1959 ως χασάπικο, to Zarges λειτουργεί ακόμα ως οικογενειακή επιχείρηση. Διακοσμημένο σε Γαλλικό στυλ 18ου αιώνα, το gourmet κατάστημα σήμερα εκτείνεται σε τρεις ορόφους που περιλαμβάνουν εστιατόριο, bistro, μπαρ, cafe και φυσικά το χασάπικο. Ο Alfred Friedrich είναι οπαδός της δημιουργικής και «προσγειωμένης» μαγειρικής. Δίνει σημασία στους ακριβείς χρόνους μαγειρέματος, χρησιμοποιεί μόνο τα καλύτερα υλικά και προσπα-θεί πάντα για τη μαγειρική τελειότητα, για αυτό και ο οδηγός Gault Millau του απένειμε 18 στους 20 πόντους, που τον κάνουν έναν από τους καλύτερους chefs στη Γερμανία.

Νέες γαστρονομικές δημιουργίες στις διαδρομές από τις Η.Π.Α στη Γερμανία

Από το Σεπτέμβριο μέχρι τον Φεβρουάριο, ο Karlheinz Hauser θα εξασφαλίσει τη μαγειρική ευημερία στους επιβάτες της Business Class, ταξιδεύοντας από Αθήνα μέσω Φρανκφούρτης ή Μονάχου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τόνος πασπαλισμένος με πιπέρι και σουσάμι σε στρώμα από ραδίκια, αβοκάντο και σόγια και τηγανισμένα ψάρια σε στυλ Αμβούργου με μανιτάρια, πατάτες φούρνου και σάλτσα μουστάρδας είναι μόνο δύο από τα παραδείγματα των πιο εύγευστων δημιουργιών του. Ο Hauser ανακάλυψε την αγάπη του για το μαγείρεμα στην ηλικία των έξι. Τελικά, το χόμπι του έγινε απασχόληση και οι μαγειρικές δεξιότητές του έχουν πλέον αναγνωριστεί δεόντως. Έχει κερδίσει τα υψηλότερα βραβεία, εκ των οποίων τα οκτώ είναι «Πέντε Αστέρων Διαμαντέ-νια Βραβεία». Έως το 2002, ο Hauser ήταν chef de cuisine στο διάσημο ξενοδοχείο Adlon του Βερολίνου. Από τότε είναι chef de cuisine στο Sullberg στο Αμβούργο, το οποίο στεγάζει επίσης το gourmet εστιατόριο “Seven Seas”. Το Sullberg καθιερώθηκε περίπου στα 1900. Ακόμη και τότε, η μαγευτική θέση του με θέα τον ποταμό Elbe το έκανε δημοφιλή προορισμό για τους ημερήσιους εκδρομείς και αποδείχτηκε έμπνευση για πολλούς ποιητές και ζωγράφους.

Πρόγραμμα Star Chef της Lufthansa

Από τον Ιανουάριο του 2000, η Lufthansa έχει ταξιδέψει τους επιβάτες της Business Class σε υψηλά γαστρονομικά επίπεδα. Ευφάνταστα μενού, δημιουργημένα από κορυφαίους αρχιμάγειρες παγκοσμίως, κάνουν κάθε πτήση της Lufthansa μια αληθινά ξεχωριστή εμπειρία. Μέχρι σήμερα, διεθνείς προσωπικότητες όπως ο Hara Harald Wohlfahrt (Baiersbronn), Dieter Muller (Bergisch Gladbach), Frank Zlomke (Paarl, Νότια Αφρική), Daniel Boulud (Νέα Υόρκη) and Paul Bocuse (Λυόν) έχουν αναγνωριστεί ως «Star Chefs» της Lufthansa. Επιπλέον, από την αρχή του 2005, διεθνώς αναγνωρισμένοι αρχιμάγειρες έχουν δημιουργήσει ξεχωριστά μενού σε επιλεγμένες μακρινές πτήσεις με ανταπόκριση τη Γερμανία, ώστε να αντανακλά τις μαγειρικές γεύσεις και παραδόσεις των αντίστοιχων προορισμών.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2008, 22:29:45 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 21:30:20 μμ »

Απευθείας πτήσεις της Lufthansa από το Μιλάνο προς μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις

Ξεκινώντας από το Φεβρουάριο 2009, η Lufthansa θα προσφέρει στους επιβάτες της επιπλέον υπηρεσίες από το αεροδρόμιο Malpensa (Μιλάνο) προς δημοφιλείς Ευρωπαικές πόλεις: απευθείας πτήσεις προς Βαρκελώνη, Βρυξέλλες, Βουδαπέστη, Βουκουρέστι, Μαδρίτη και Παρίσι.

Ειδικότερα, από το καλοκαίρι του 2009 στο πρόγραμμα πτήσεων θα προστεθούν το Λονδίνο και η Λισαβώνα. «Με την εισαγωγή των νέων πτήσεών από το Μιλάνο, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες στην Ιταλία μια αξιόπιστη υπηρεσία με τη συνηθισμένη υψηλή ποιότητα της Lufthansa» σχολιάζει ο κ. Karl Ulrich Garnadt, Αντιπρόεδρος της Lufthansa. «Η περιοχή που εξυπηρετεί το αεροδρόμιο Malpensa εκτείνεται μέχρι το Ιταλόφωνο κομμάτι της Ελβετίας, και είναι από τις οικονομικά ισχυρές της Ευρώπης. Επιπλέον, με την επέκταση των υπηρεσιών μας, δημιουργούμε περίπου 150 νέες θέσεις εργασίας στο Μιλάνο" πρόσθεσε.

Το 2009, έξι airbus A319s της Lufthansa θα έχουν σαν βάση στην Ιταλία αντί των Embraer 195, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί. Τα A319 θα χρησιμοποιηθούν από τη θυγατρική της Lufthansa στην Ιταλία, Air Dolomiti. «Η Lufthansa είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Ιταλία και η ζήτηση είναι υψηλή. Οι νέες υπηρεσίες μας από την Ιταλία όχι μόνο προσφέρουν τις γνωστές υπηρεσίες της Lufthansa όπως αξιοπιστία και κορυφαία ποιότητα, αλλά τις συνδυάζουν με την Ιταλική φινέτσα εν πτήσει», πρόσθεσε ο κ. Garnadt.

Για τις πτήσεις από Μιλάνο οι κρατήσεις θα γίνονται από τα μέσα Οκτωβρίου μέσω των γνωστών καναλιών διανομής. Ήδη, οι επιβάτες της Lufthansa που αναχωρούν από το Μιλάνο μπορούν να επιλέξουν από τις υπάρχουσες πτήσεις, όπου αυτή τη στιγμή, η Lufthansa προσφέρει 185 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα από το Μιλάνο Malpensa και το Μιλάνο Linate σε πέντε προορισμούς στη Γερμανία. Από αυτές, οι 115 πτήσεις έχουν προορισμό τους σταθμούς κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, από όπου οι επιβάτες επιλέγουν ανταποκρίσεις σε περισσότερους από 200 προορισμούς παγκοσμίως.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2008, 22:24:02 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:49:34 μμ »

Κάρτες επιβίβασης μέσω κινητών τηλεφώνων προσφέρει η Lufthansa

Οι επιβάτες της Lufthansa μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν κάρτες επιβίβασης μέσω του κινητού τους τηλεφώνου σε όλες τις πτήσεις από Γερμανία για κάθε προορισμό της Ευρώπης. Ακολουθώντας το επιτυχές πιλοτικό πρόγραμμα, που διεξήχθη την άνοιξη και την επιτυχή - πέρα των προσδοκιών - εισαγωγή των καρτών επιβίβασης μέσω κινητού στα εσωτερικά δρομολόγια του καλοκαιριού, η καινοτόμα υπηρεσία έχει κερδίσει την ευρεία αποδοχή των ταξιδιωτών. Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, περισσότεροι από 7.000 επιβάτες την εβδομάδα χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης. Η υπηρεσία έχει πλέον επεκταθεί σε περίπου 1.000 ευρωπαϊκές πτήσεις με αναχώρηση από Γερμανία.

Η κάρτα επιβίβασης μέσω κινητού στέλνεται στους επιβάτες, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, είτε με SMS σε κινητά που έχουν σύνδεση με το internet. Επιπλέον, σχετικές με την πτήση πληροφορίες όπως το όνομα του επιβάτη, τον αριθμό της πτήσης και την ώρα άφιξης, περιλαμβάνονται σε ένα 2D barcode της κάρτας επιβίβασης, το οποίο επιτρέπει στους επιβάτες να περάσουν τον έλεγχο ασφαλείας και να προχωρήσουν απευθείας στην πύλη για αναχώρηση. Εκεί, το barcode σκανάρεται, δίνοντας τη δυνατότητα στον επιβάτη να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο χωρίς κάποιο έγγραφο. «Με τις πρωτοπόρες υπηρεσίες μέσω του κινητού τηλεφώνου προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ταξίδι τους σε μία πολύ απλή διαδικασία, πιο ευέλικτη και πιο εύκολη», λέει ο κ. Oliver Wagner, Αντιπρόεδρος Διεθνών Αεροπορικών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Οι επιβάτες της Lufthansa μπορούν να ζητήσουν την ηλεκτρονική τους κάρτα επιβίβασης μέσω κινητού, που έχει σύνδεση στο Internet ή μπορούν να κάνουν check-in online μέσω του Internet. Το μόνο που χρειάζεται για εξακρίβωση ταυτότητας στο check-in με τη συσκευή του κινητού είναι ο συνδυασμός του κωδικού κράτησης με το όνομά τους. Εναλλακτικά, οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν χάρτινη κάρτα επιβίβασης στα check-in counters ή στα εκδοτήρια εισιτηρίων, σε περίπτωση που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασής, επειδή για παράδειγμα το κινητό έχει αποφορτιστεί.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2008, 22:22:58 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 30, 2008, 14:04:00 μμ »

Προσφορές από τη Lufthansa για Ασία

Η γερμανική αεροπορική εταιρία Lufthansa ανακοίνωσε νέα τιμολογιακή πολιτική, που περιλαμβάνει ελκυστικές τιμές αεροπορικών εισιτηρίων προς την Ινδία για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 1/9/2008 έως 26/3/2009 και προς Σανγκάη, Χονγκ Κονγκ, Τόκιο και Σεούλ για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 20/10/2008 έως 26/3/2009. Οι τιμές αρχίζουν από 377€ χωρίς τα τέλη και τους φόρους αεροδρομίων

«Η Lufthansa συνεχίζει την πορεία της με ένα σημαντικό βήμα, επεκτείνοντας το δίκτυό της σε μία τόσο επικερδή αγορά με ισχυρή δυναμική για παγκόσμιες επιχειρήσεις, όπως είναι η Ασία τα τελευταία χρόνια», τονίζει ο Paulo Yoshikawa, γενικός διευθυντής της Lufthansa στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Με το παγκόσμιο δίκτυό της η Lufthansa έχει γίνει μια από τις ηγέτιδες αεροπορικές εταιρίες στην Ασία και επεκτείνεται διαρκώς. Με 35 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Ιαπωνία και περισσότερες από 60 πτήσεις την εβδομάδα προς Ινδία, η αεροπορική εταιρία προσφέρει άνετες ανταποκρίσεις και για τους ταξιδιώτες από Αθήνα.

πηγη travelreport-int.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2008, 16:21:11 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 00:20:49 πμ »

Η Lufthansa αυξάνει τις πτήσεις της για το χειμώνα 2008-09

Η χωρητικότητα ανεβαίνει κατά 2,4% ετησίως – πτήσεις πραγματοποιούνται σε 194 προορισμούς, σε 79 χώρες.

Η Lufthansa αυξάνει ελαφρώς τις πτήσεις της το φετινό χειμώνα με το διευρυμένο δίκτυο να καλύπτει πλέον 194 προορισμούς σε 79 χώρες παγκοσμίως, σε σχέση με τους 188 του περυσινού χειμώνα. Η χωρητικότητα  θα αυξηθεί κατά 2,4% τον φετινό χειμώνα σε όλο το δίκτυο και πιο συγκεκριμένα, στην Ευρώπη θα αγγίξει το 1,9% και στις long-haul πτήσεις το 2,7%. Συνολικά, 13.402 πτήσεις της Lufthansa είναι ήδη προγραμματισμένες για το φετινό χειμώνα, σε σχέση με τις 13.272 πτήσεις πέρυσι. Αυτό ανταποκρίνεται σε 0,9% αύξηση πτήσεων ετησίως.

Η πλειονότητα των πτήσεων συγκεντρώνεται στα short-haul δρομολόγια με 12.278 πτήσεις την εβδομάδα σε εγχώριους γερμανικούς και ευρωπαϊκούς προορισμούς, 70 πτήσεις παραπάνω την εβδομάδα από πέρυσι. Ο αριθμός των long-haul πτήσεων θα ανέβει από 1.064 στις 1.124. Το χειμερινό πρόγραμμα πτήσεων 2008/2009 ξεκινά την Κυριακή 26 Οκτω-βρίου 2008 και λήγει την Κυριακή 28 Μαρτίου 2009.

«Συνεχίζουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας ποικιλία προορισμών, παρότι η κατάστα-ση στην αγορά, καθώς και το ανταγωνιστικό περιβάλλον έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ τους τελευταίους μήνες», δηλώνει ο Karl- Ulrich Garnadt, Executive Vice President Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού. «Όλοι οι ετήσιοι προορισμοί που εγκαινίασε η Lufthansa το φετινό καλοκαίρι έγιναν αμέσως αποδεκτοί από τον κόσμο και για αυτό το λόγο θα συνεχιστούν και το χειμώνα. Καταφέρνουμε και βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας χωρίς να προχωρήσουμε σε μαζικές περικοπές για τη χειμερινή περίοδο».

Οι 11 ετήσιοι προορισμοί που εγκαινιάστηκαν στο φετινό καλοκαιρινό πρόγραμμα θα συνεχίσουν και το χειμώνα. Περιλαμβάνουν το Calgary, τη Λουάντα, το Μάλαμπο, το Nanjing, το Pune, το Σηάτλ και το Shenyang, και εντός Ευρώπης το Billund, το Bristol, το Cluj και το Kla-genfurt.

Η διαθέσιμη χωρητικότητα στις long-haul πτήσεις από Ντίσελντορφ, που έχει αυξηθεί φέτος, απορροφήθηκε με επιτυχία από την αγορά. Σε αυτές τις διαδρομές θα υπάρξει η φυσιολογική εποχιακή αλλαγή και η πτήση για Τορόντο θα αντικατασταθεί με νέα πτήση για Μαιάμι. Από τον Φεβρουάριο του 2009, η Lufthansa διπλασιάζει τον αριθμό πτήσεων που προσφέρονται από Μιλάνο σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς, όπως η Βαρκελώνη, οι Βρυξέλλες, η Βουδαπέστη, το Βουκουρέστι, η Μαδρίτη και το Παρίσι. Οι νέες συνδέσεις, που αριθμούν τις 150 εβδομαδιαίως, προστίθενται επιπλέον στην αύξηση της χωρητικότητας που θα πραγματοποιηθεί από 26 Οκτωβρίου 2008.

πηγη traveldailynews.gr
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 08:30:40 πμ »


Η γερμανική αεροπορική εταιρία Lufthansa ανακοίνωσε νέα τιμολογιακή πολιτική, που περιλαμβάνει ελκυστικές τιμές αεροπορικών εισιτηρίων προς την Ινδία για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 1/9/2008 έως 26/3/2009 και προς Σανγκάη, Χονγκ Κονγκ, Τόκιο και Σεούλ για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 20/10/2008 έως 26/3/2009. Οι τιμές αρχίζουν από 377€ χωρίς τα τέλη και τους φόρους αεροδρομίων


Νομιζω πως οι ''Ασιατες'' του φορουμ πρεπει να εκμεταλλευτουν αυτη την μεγαλη προσφορα!
Προορισμοι οπως Ινδία,  Σανγκάη, Χονγκ Κονγκ, Τόκιο και Σεούλ μονο 377€...ζαλιστηκα!!! dizzy
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 15, 2008, 16:19:56 μμ »

Ταξίδια στην Ευρώπη με πολλές γαστρονομικές εκπλήξεις από τη Lufthansa

Η Lufthansa προσφέρει στους επιβάτες της Business Class των ευρωπαϊκών διαδρομών ακό-μη περισσότερες γαστρονομικές εμπειρίες. Οκτώ ολοκαίνουργια  μενού με μεγάλη ποικιλία γεύσεων θα προσφέρονται στους επιβάτες εν όψει της ιδέας "Ανακαλύψτε την γεύση" - το καθένα από τα οποία έχει συγκεκριμένο θέμα και θα αλλάζει κάθε εβδομάδα. Οι ελκυστικές αυτές μαγειρικές λιχουδιές αναμένουν τους ταξιδιώτες της Business Class από τα μέσα Οκτωβρίου μέχρι την αλλαγή στο θερινό πρόγραμμα τον Απρίλιο του προσεχούς έτους.

Στις πτήσεις από Γερμανία, όλα τα μενού στρέφονται γύρω από τέσσερα φρούτα και λαχανικά: μήλα, σταφύλια, πατάτες και ντομάτες. Κάθε μενού δίνει έμφαση σε ένα διαφορετικό φρούτο ή λαχανικό αποδίδοντάς του μία νέα και διαφορετική άποψη. Απολαυστικές ποικιλίες, όπως τηγανιτές φέτες μήλου με μους από συκώτι κοτόπουλου, αλμυρισμένος και σωταρισμένος τόνος με σαλάτα σταφυλιών, φέτες από γλυκοπατάτες με καπνιστό ταρταρ σολομού και κατσικίσιο τυρί με chutney ντομάτας, προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες γεύσης μέσα από αυθεντικούς και απροσδόκητους συνδυασμούς. Στις πτήσεις για Γερμανία μάλιστα, η Lufthansa θα πα-ρουσιάσει τοπικές σπεσιαλιτέ από τέσσερις περιοχές της χώρας: Hesse, Saxony, Baden και Frisia.

Τα πρωινά της Δευτέρας μέχρι και το τέλος του Σεπτεμβρίου 2009, οι επιβάτες που θα ταξιδεύουν στη Γερμανία και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές πτήσεις θα έχουν την ευχαρίστηση να απολαύσουν ένα πολύ λαχταριστό πρωινό. Η υπηρεσία «καλημέρα Δευτέρα» προσφέρει πρωινό με φρέσκα φρούτα, μαρμελάδες, μούσλι και ποικιλία από κρουασάν και γευστικά βουτήματα.

Όπως είναι άκρως κατανοητό βέβαια, μία εβδομάδα που ξεκινάει τόσο γευστικά πρέπει να καταλήγει και με τον ίδιο χαλαρωτικό τρόπο, οπότε η Lufthansa αναβιώνει τη διάσημη «Μπλε Ώρα». Κάθε Παρασκευή από τις 10 Οκτωβρίου και έπειτα, αργά το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ, οι επιβάτες της Business Class μπορούν να γευτούν εδέσματα Μεσογειακής και Ανατολίτικης κουζίνας με συνοδευτικά ποτά. Τα μενού, τα οποία θα εναλλάσσονται εβδομαδιαίως, θα περιλαμβάνουν απολαυστικά tapas με κρέμα Catalana σερβιρισμένα με μπύρα με γεύση λεμόνι και τσίλι ή γεμιστά καρύδια με χουρμάδες σερβιρισμένα με ανάμεικτο χυμό από διάφορα φρούτα και μέντα.

πηγη traveldailynews.gr
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 24, 2008, 22:47:27 μμ »

Η Lufthansa κάνει πλάκα στην υπερχρεωμένη Austrian Airlines
 
Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa προσφέρεται να εξαγοράσει το 41,56% της αυστριακής εταιρείας Austrian Airlines (AUA), ποσοστό που ανήκει στο κράτος, έναντι του συμβολικού ποσού του 1 ευρώ.

Σύμφωνα με το αυστριακό κανάλι ORF, η Lufthansa ήταν ο μοναδικός δυνητικός αγοραστής που κατέθεσε μια στρατηγική προσφορά εντός της προθεσμίας, με σκοπό να αγοράσει την υπερχρεωμένη αυστριακή εταιρεία στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησής της.
Το κανάλι μετέδωσε αυτήν την πληροφορία λίγες ώρες προτού λήξει η διορία για την κατάθεση μιας προσφοράς.

Ο αυστριακός Τύπος είχε επίσης αφήσει να εννοηθεί ότι η γερμανική εταιρεία θα περιοριζόταν να προσφέρει συμβολικά μόνο 1 ευρώ για τις μετοχές του δημοσίου.

πηγη zougla.gr
 
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28088



WWW
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 29, 2008, 13:34:05 μμ »

Περικόπτει τα σχέδια ανάπτυξης η Lufthansa λόγω κρίσης

Μειώνει τις εκτιμήσεις για τα κέρδη της το 2008 στο 1,1 δισ. ευρώ.
 
Τα σχέδια επέκτασής της περικόπτει η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa, καθώς η επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης έχει πλήξει την επιβατική και εμπορευματική κίνηση.

Η δεύτερη σε μέγεθος αεροπορική της Ευρώπης προχωρά επίσης και στην περικοπή δαπανών κατά 250 εκ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη της για το τρίτο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 75%, στα 149 εκ, ευρώ, λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις της παρουσίασαν άνοδο κατά 4%, στα 6,45 δισ. ευρώ.

Η αύξηση της μεταφορικής της δυναμικότητας (δηλ. του αριθμού θέσεων) της κεντρικής Lufthansa θα αυξηθεί φέτος κατά 5,2%, χαμηλότερα κατά 1,9% από τα αρχικά σχέδια της εταιρείας, ενώ η ανάπτυξη σε επίπεδο ομίλου για την επόμενη χρονιά θα περιοριστεί στο 0,8%.

Η εταιρεία είναι έτοιμη να μειώσει ακόμη και τις πτήσεις της εάν αυτό χρειαστεί.

Η παγκόσμια αεροπορική επιβατική κίνηση κατέγραψε φέτος, τον Σεπτέμβριο, την πρώτη της κάμψη μετά από 5 χρόνια, καθώς η οικονομική επιβράδυνση και η πιστωτική κρίση έχουν προκαλέσει μείωση των επαγγελματικών ταξιδιών και των ταξιδιών αναψυχής, σύμφωνα με τη διεθνή ένωση ΙΑΤΑ.

Χθες, παρά την άνοδο πωλήσεων, η Lufthansa υποχρεώθηκε να προβεί σε καθοδική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τα κέρδη της το 2008, στο 1,1 δισ. ευρώ, από τα 1,38 δισ. ευρώ πέρσι, αναφέροντας ότι οι περικοπές της θα εστιάσουν στη μείωση του διοικητικού κόστους και στο πάγωμα των προσλήψεων.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3 ... 11 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS