Απόψε "μίλησα" στο F.B. με το φίλο μας τον GEORGE KARALIS στην Αυστραλία. Όλα καλά. Προσπαθούν να προσαρμοστούν. Στέλνει πολλά χαιρετίσματα και φιλιά σε όλους
Συγχαρητήρια για τον γιό και στον μπαμπά και στην μαμά που βγάλαν τέτοιον γιό