Kαλημερα σε ολους... οπως βλεπετε και σημερα παλι εδω... ισως και για ολοκληρη τη βδομαδα... ενα ατυχημα στο γονατο... κακωση εσω πλαγιου ειπε ο ορθοπεδικος... μ' εχει καθηλωσει στο κρεββατι η μαλλον καλυτερα στο σπιτι απο την Κυριακη το βραδυ... σημερα νιωθω πολυ καλυτερα... σηκωθηκα... περπατησα κι ελπιζω με λιγη ξεκουραση στο τελος της βδομαδας να ειμαι τελείως καλα.