Παράθεση από: fei στις Μάιος 13, 2011, 21:34:56 μμΠεριμένουμε νέα και φωτογραφίες φυσικά!Nεα ναι... για φωτος θα περιμενεις πολυ ακομη. Καλα να περασετε Φωτη.
Περιμένουμε νέα και φωτογραφίες φυσικά!
Παράθεση από: dk στις Μάιος 13, 2011, 21:38:42 μμΠαράθεση από: fei στις Μάιος 13, 2011, 21:34:56 μμΠεριμένουμε νέα και φωτογραφίες φυσικά!Nεα ναι... για φωτος θα περιμενεις πολυ ακομη. Καλα να περασετε Φωτη. Έχω ΚΑΙ φωτογραφίες αλλα λυπάμαι γιατί ούτε Πύλο πήγα και για Γιάλοβα αύριο το βλέπω.Έχει συναρπάσει ΟΛΗ την παρέα το ξενοδοχείο και οι παροχές του που δεν σκεφτόμαστε να βγούμε.
Γύρισα και εφημερεύω...
σκεφτομαι να ερθω Αθηνα