Μια χαρά είναι εδώ
Αλλα και ο 15αυγουστος για οσους δουλευουν ειναι Δευτερα και η 28η Οκτωβριου!
Να ειχαμε και χρημα... τελεια θα ηταν!!
ψαχνω παρεα για ν.υορκη 20-29 απρ με το βερσους.. εχει και ουασιγκτον μια μερα