Λέω να φύγω για τριήμερο...
Παράθεση από: NoName στις Μάρτιος 24, 2011, 00:46:47 πμΛέω να φύγω για τριήμερο... Που να πας τωρα... δεν βαριεσαι... Καλα να περασεις.
Φεύγω πάω κοντά στην Λίμνη του Λάδωνα.Καλό τριήμερο σε όλους
παρε φωτογραφικη μαζι.