χμ το καταλαβα.... εχω διπλα μου 2 σχεδια διπλες...κιολας.... απο 2 ζαχαροπλαστεια...και παστελι
μεχρι 1 εβδομαδα κρατανε μου παν....ελα να σε κερασω...
Μολις καταφερα να μπω για λιγο... σας ευχαριστω πολυ ολους!!