Tο πρώτο και μοναδικό Ice Bar στην Ελλάδα, βρισκόταν από 2/9/2008, στο ξενοδοχείο Fresh, Σοφοκλέους 26, Αθήνα. http://www.in2life.gr/delight/goingout/articles/157626/article.aspx?singlepage=1http://www.facebook.com/group.php?gid=24136632453
τελικα για αυτο το παγωμενο μπαρακι μου λυσατε την απορια αλλα δεν υπαρχει πια ? εκλεισε?
Λίγα λεπτά μετά τις 5 το πρωί στις 8 Σεπτεμβρίου θα γινει κάτι μοναδικό. Συγκεκριμένα στις...5:06 και 7 δευτερόλεπτα στις 8 του 9ου μήνα του 2010 θα έχουμε το...5:06:07 08/09/10Τυχαίο...δεν νομίζω!!!