Καταλαβε κανεις ενα μικρο σεισμο που εγινε χθες το βραδυ ? ποσα ριχτερ ηταν? δε μπορω να το βρω καπου...
Παράθεση από: manelaki στις Αύγουστος 13, 2010, 19:59:29 μμΚαταλαβε κανεις ενα μικρο σεισμο που εγινε χθες το βραδυ ? ποσα ριχτερ ηταν? δε μπορω να το βρω καπου...http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/recenteqsww/Quakes/quakes_all.phphttp://www.earthquakenet.gr/