Hola... απο αεροδρομιο Βαρκελωνης... σας ελλειψα εεεε... σε λιγο θα ειμαι κοντα σας... σε μερικες ωρες!!
γλυτωσε απο μενα
θα μας τα πει εκεινος σε λιγο,μολις ξεκουραστει,γιατι ψοφησε στον ποδαροδρομο
Γι' αυτο παω ΠΣΚ στη Σαλαμινα για ξεκουραση!!
φιλια απο την αγκυρα.. τρελλη ζεστη...μεθαυριο μαλλον θα κανω αεροστατο..καντε προσευχη χαχα