dk και Ξένια καλό ταξιδι στη Βαρκελώνη καλά να περάσετε και πολλους χαιρετισμούς στο φίλος μας Panpan!!!
Δεν ξέρω για εσάς αλλά σε εμένα η έλλειψη του dk ειναι φανερή...