απο τωρα δεν θα λεω τιποτα.... μυστικο....
εδω ειμαι ακουωπρεπει και εγω να βγαλω κανενα μεροκαματο
ελα στην θεση μου τοτε που ξεπατωθηκα
Forza España!!! 1 - 0