Να πάτε Θράκη για να το φάτε

...αν και δεν είμαι σίγουρη αν θα το βρείτε στην Ξάνθη,στο Διδ/χο πάντως σίγουρα...
Είναι σιροπιαστές μπαλίτσες-ας πούμε σαν λουκουμάδες,όχι ακριβώς-και σερβίρετε με παγωτό,σκέτο είναι πολύ γλυκό και βαρύ για να το φας...Στα σιροπιαστά ποιός μας πιάνει!!!
