Πρέπει να είναι πολύ όμορφα εκεί πέρα. Κάποιοι φίλοι μας Γάλλοι (είναι από εκείνη την περιοχή, αλλά ζουν Βόρεια) μας έχουν καλέσει στο χωριό(Vicdessos 50 περίπου χμ νότια από εκεί που είσαι εσύ προς Ανδόρα) να μας φιλοξενίσουν. να δούμε πότε θα τα καταφέρουμε