Γεια σας!!!
Νεο μελος κι εγω με μεγαλη αγαπη στα ταξιδια.
Ανοιγω αυτο το τοπικ για να καλωσοριζουμε τα νεα μελη... που αν θελουν μπορουν σε νεο τοπικ να μας πληροφορησουν μεχρι που εχουν ταξιδεψει αλλα και ποια ειναι τα μελλοντικα τους σχεδια.
Ελπιζω να τα λεμε απο δω καθημερινα,ανταλλασσοντας αποψεις και εμπειριες.