Αποστολέας Θέμα: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!  (Αναγνώστηκε 13108 φορές)

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 23, 2010, 21:53:51 μμ »
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:

για να δοκιμασουν και τα νεα μελη..... :clap:απο περυσι το μαιο εχετε να γραψετε.... :dizzy:

don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 24, 2010, 17:34:52 μμ »
Ν32 COILDO :yahoo:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 26, 2010, 15:10:03 μμ »

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2801
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 26, 2010, 15:15:08 μμ »
Panpandro

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 26, 2010, 15:15:48 μμ »
Ν32 COILDO :yahoo:

Oπως RIVALDO:laugh:
Θα μποούσα να γίνω αλλά δεν το κυνήγησα .. :bigre:

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 27, 2010, 00:12:13 πμ »
EVALDO.

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 03, 2012, 02:27:48 πμ »
Μετα την  αιγυπτο παμε βραζιλια... :yahoo: :laugh: :dance:
Για περαστε...για περαστε και απο εδω παρακαλω.... :clap: :clap:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 03, 2012, 11:17:52 πμ »
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 03, 2012, 11:29:35 πμ »
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:

Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 03, 2012, 11:33:52 πμ »
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:

Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:

Κάθε τέτοια απόπειρα θα έκανε κάθε πικραμένο να χτυπιέται από τα γέλια :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: