Αποστολέας Θέμα: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!  (Αναγνώστηκε 13093 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« στις: Ιούνιος 20, 2008, 22:18:45 μμ »
Θελεις να μαθεις το ονομα σου στα Βραζιλιανικα?
http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 25, 2008, 22:35:15 μμ »
Στα Πορτογέζικα τ όνομά μου είναι λιγάκι καλύτερο
VALENTANA
τι λέτε θα άνω καριέρα?? ??? ???
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 25, 2008, 23:15:51 μμ »
Eγω εκανα κατι αλλο,εβαλα τα στοιχεια μου ετσι:Dimitris-dk και μου δινει το ονομα Dimitrildo  :)

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 25, 2008, 23:34:04 μμ »
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 26, 2008, 14:00:29 μμ »
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
Προς το παρων εκανα μεταγραφη σε ελληνικο φορουμ. ;D

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 12:39:33 μμ »
Για να δω και τους υπολοιπους...τι ονομα θα γραφει η φανελα τους :bigr:

Αποσυνδεδεμένος taxidiaris

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 302
  • Φύλο: Άντρας
    • ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 13:26:16 μμ »
Andrγo,  Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:
Το ταξίδι είναι γνώση,εμπειρία,σταθμός.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 14:46:51 μμ »

Andrγo,  Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:


Περισσοτερο για φροντιστης μου κανεις!!! :mocking:

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 18:26:30 μμ »
No7 "Economoa"  :frypan:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 18:40:25 μμ »

No7 "Economoa"  :frypan:


Με αυτο το ονομα, κάνεις δεν κάνεις καριερα στο πιγκ πογκ! :laugh: