http://www.bloka.com/
Το λιγοτερο λοιπον, που μπορω να κανω γι αυτους ειναι να τους ευχαριστησω μεσα απο το συγκεκριμενο τοπικ.

εγω πρεπει να σε ευχαριστησω δημητρη που χαρη σε σενα βρηκα αυτη την μικρη αλλα πολυ φιλικη ταξιδιωτικη οαση.

να εισαι καλα. ευχαριστω και τα υπολοιπα μελη που με δεχτηκαν στην παρεα. μου αρεσει οτι ειμαστε λιγοι και καλοι.
ευχομαι να ακολουθησουν και αλλοι φιλοι μπλοκερ απο τα μπλοκα...τα βηματα μας....

εχω ενημερωσει 2 νεους μπλοκερ φιλους απο βολο να εγγραφουν. τους αρεσουν τα ταξιδια και θα ειναι και αυτοι συντομα στην παρεα μας.

Eδω γραφω τα μελη του travelchat (δεν εχει σημασια ποσο ενεργα ειναι) που ειναι και μελη στο bloka...μπορει ομως να υπαρχουν κι αλλα που δεν γνωριζω.
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
Eτσι για να λυσω την απορια του φιλου GNS...ποσα μελη του bloka βρισκομαστε εδω!!
δημητρη η χρυσα ποτε γραφτηκε? και τον φιλο doug δεν τον εχω πετυχει στα μπλοκα...ειναι παλιος? τους υπολοιπους τους ξερω....
ευχαριστω που μου ελυσες την απορια. οποιοι αλλοι φιλοι μπλοκερ γραφουν και εδω εαν θελουν ας δωσουν το στιγμα τους. ευχαριστω.

Υ.Γ. δημητρη φανταζεσαι μια συναντηση πσκ οπως περυσι στο λιτοχωρο ολοι μαζι παρεα bloka+travelchat....?

δεν θα ηταν κατι πρωτοτυπο....?
