Αποστολέας Θέμα: Bloka.com  (Αναγνώστηκε 28198 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Bloka.com
« στις: Απρίλιος 04, 2009, 18:44:19 μμ »
http://www.bloka.com/

Πολίτες σε δράση για ασφαλείς, βιώσιμες & οικονομικές μετακινήσεις

Το φόρουμ του bloka.com είναι ένας χώρος που δημιουργήθηκε για την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων μεταξύ  φιλων του αυτοκινητου και οχι μονο!!!
Eιναι η δευτερη μεγαλη μου αγαπη στο διαδικτυο...πρωτο ερχεται το travelchat...γραφω κι εκει σαν dk και πολλοι φιλοι μου bloker's εχουν γινει μελη εδω...και καθε μερα ερχονται ολο και περισσοτεροι.
Το λιγοτερο λοιπον, που μπορω να κανω γι αυτους ειναι να τους ευχαριστησω μεσα απο το συγκεκριμενο τοπικ. :good: :clap:


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 04, 2009, 19:21:00 μμ »
Eδω γραφω τα μελη του travelchat (δεν εχει σημασια ποσο ενεργα ειναι) που ειναι και μελη στο bloka...μπορει ομως να υπαρχουν κι αλλα που δεν γνωριζω.

dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr

Eτσι για να λυσω την απορια του φιλου GNS...ποσα μελη του bloka βρισκομαστε εδω!! :bye:   

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 05, 2009, 01:45:35 πμ »
http://www.bloka.com/
Το λιγοτερο λοιπον, που μπορω να κανω γι αυτους ειναι να τους ευχαριστησω μεσα απο το συγκεκριμενο τοπικ. :good: :clap:

εγω πρεπει να σε ευχαριστησω δημητρη που χαρη σε σενα βρηκα αυτη την μικρη αλλα πολυ φιλικη ταξιδιωτικη οαση. :smile_:
να εισαι καλα. ευχαριστω και τα υπολοιπα μελη που με δεχτηκαν στην παρεα. μου αρεσει οτι ειμαστε λιγοι και καλοι.
ευχομαι να ακολουθησουν και αλλοι φιλοι μπλοκερ απο τα μπλοκα...τα βηματα μας.... :smile_:
εχω ενημερωσει 2 νεους μπλοκερ φιλους απο βολο να εγγραφουν. τους αρεσουν τα ταξιδια και θα ειναι και αυτοι συντομα στην παρεα μας. :good:


Eδω γραφω τα μελη του travelchat (δεν εχει σημασια ποσο ενεργα ειναι) που ειναι και μελη στο bloka...μπορει ομως να υπαρχουν κι αλλα που δεν γνωριζω.

dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr

Eτσι για να λυσω την απορια του φιλου GNS...ποσα μελη του bloka βρισκομαστε εδω!! :bye:  
δημητρη η χρυσα ποτε γραφτηκε? και τον φιλο doug δεν τον εχω πετυχει στα μπλοκα...ειναι παλιος? τους υπολοιπους τους ξερω....

ευχαριστω που μου ελυσες την απορια. οποιοι αλλοι φιλοι μπλοκερ γραφουν και εδω εαν θελουν ας δωσουν το στιγμα τους. ευχαριστω. :smile_:

Υ.Γ. δημητρη φανταζεσαι μια συναντηση πσκ οπως περυσι στο λιτοχωρο ολοι μαζι παρεα bloka+travelchat....? :yahoo:
δεν θα ηταν κατι πρωτοτυπο....? :yahoo:
don't drink & drive!!!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 05, 2009, 19:14:47 μμ »

δημητρη η χρυσα ποτε γραφτηκε? και τον φιλο doug δεν τον εχω πετυχει στα μπλοκα...ειναι παλιος? τους υπολοιπους τους ξερω....


Η Χρυσα γραφτηκε στο travelchat μια εβδομαδα μετα απο μενα αλλα δεν εχει γραψει ουτε μια φορα(προσπαθω να την ψησω) και o doug ειναι φιλος αλλα δεν εγραψε στο bloka ποτε. :mocking:

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 06, 2009, 03:10:20 πμ »
Υ.Γ. δημητρη φανταζεσαι μια συναντηση πσκ οπως περυσι στο λιτοχωρο ολοι μαζι παρεα bloka+travelchat....? :yahoo:
δεν θα ηταν κατι πρωτοτυπο....? :yahoo:

γι αυτο πια ειναι η γνωμη σου?
don't drink & drive!!!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 12, 2009, 04:14:57 πμ »

γι αυτο πια ειναι η γνωμη σου?


Noμιζω πως ειναι πολυ δυσκολο...θα δουμε.

 :dance: Μεγαλωνει η παρεα του bloka στο φορουμ...προστεθηκε κι ο NoName...ο clk200 του bloka!!!
Ετσι με τη προσθηκη αυτη γιναμε 11 :yahoo:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 15, 2009, 17:15:29 μμ »
Και ο bloker xsak εγινε μελος της παρεας μας!!!
Γιναμε 12...taxidiari δεν μπορω να σε βρω...με τι ονομα γραφτηκες? Μηπως γραφτηκες αλλου? :mocking:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 15, 2009, 17:56:02 μμ »
Τaxidiari σε βρηκα!! :reading:
Εχεις γραφτει σαν Αντρέας...μολις γιναμε 13. :bigre:

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 15, 2009, 18:16:35 μμ »
Τaxidiari σε βρηκα!! :reading:
Εχεις γραφτει σαν Αντρέας...μολις γιναμε 13. :bigre:

πρεπει να γραφτει τουλαχιστον ενας ακομη...  :bigre:για να ξεπερασουμε το γρουσουζικο 13 για τους προληπτικους..... :rofl: :rofl: :rofl:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Bloka.com
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 15, 2009, 22:04:08 μμ »
Γράφτηκα κι εγώ. Περάσαμε το γρουσούζικο νούμερο 13 και γίναμε 14  :bigr:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!