manelaki... μπορει να μην εχεις βγει εκτος Ελλαδας αλλα χαρτη μπορεις να φτιαξεις!!
Θα πρασινισεις την Ελλαδα και καθε φορα που θα πηγαινεις καπου θα ανανεωνεις το χαρτη σου... αλλωστε νομιζω πως ειναι πολυ κοντα αυτη η στιγμη.

ΥΓ.Προσωπικα θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα εκανα...θα με εκανε να νιωθω σαν αθλητη στιβου δρομων ταχυτητας, πανω στη γραμμη εκκινησης, λιγο πριν ο αφετης ριξει την πιστολια!!
