TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Share your experience...
Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
. Χάσατε το
email ενεργοποίησης
;
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αρχική
Forum
Βοήθεια
TinyPortal
Αναζήτηση
TinyPortal
Downloads
Gallery
Search
Stats
Σύνδεση
Εγγραφή
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ενότητα Μελών
»
Η γνώμη σας μετράει ...
»
Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ? (Αναγνώστηκε 1896 φορές)
Dimitra
Hero Member
Μηνύματα: 2829
Φύλο:
Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
«
στις:
Μάρτιος 01, 2009, 19:34:00 μμ »
Αλήθεια που θα πετάξετε αετό?? Μήπως έχετε κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση?? ευκαιρία για εκδρομή?
Εγω, λόγο του ότι οργανώνω ταξιδι για το Πάσχα, θα πάω κοντά και οικονομικά
Σαλαμίνα !!!!! ταξίδι είναι κι' αυτό
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
«
Απάντηση #1 στις:
Μάρτιος 02, 2009, 00:31:34 πμ »
Σαλαμινα Δημητρα...τελεια!!!
Εχω περασει πολλες Καθαροδευτερες εκει και οχι μονο...
Απο το Σαββατο το μεσημερι βρισκομαι Ναυπλιο...απο δω γραφω...και εδω θα περασω την Καθαρη Δευτερα μου!!!
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
«
Απάντηση #2 στις:
Μάρτιος 03, 2009, 09:17:58 πμ »
Eπιστρεφω σημερα το απογευμα!!
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
Dimitra
Hero Member
Μηνύματα: 2829
Φύλο:
Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
«
Απάντηση #3 στις:
Μάρτιος 03, 2009, 09:40:45 πμ »
Τυχερούλη!!!! Είναι πανέμορφα στο Ναύπλιο και κάνουν και ωραίο καρναβάλι που θυμίζει της Βενετίας?(αν δε κάνω λάθος), με μάσκες βενετσιάνικες και ωραιες στολές....(ςλπίζω να μη κάνω λάθος και να έχω μπερδέψει τις εκδηλώσεις..)
Οι άλλοι φίλοι εμειναν στην Αθήνα?
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ενότητα Μελών
»
Η γνώμη σας μετράει ...
»
Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?