Vivi σε βρισκω πολυ ευρωπαια.

Κι εγω απο εκει ξεκινησα.
Το 5% ειναι αρκετα μεγαλο ποσοστο αν αναλογιστεις πως υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν ταξιδεψει εκτος Ελλαδας.
Με τις προγραμματισμενες επισκεψεις σου σε Γαλλια και Αυστρια θα μεγαλωσεις το ποσοστο σου.
