Αποστολέας Θέμα: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?  (Αναγνώστηκε 9334 φορές)

Αποσυνδεδεμένος thch81

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 02:16:11 πμ »
ok, δεν φανταζομουν οτι το δεντρο στο Συνταγμα θα ηταν σετακι με τις περσινα καμμενα δεντρα σε ολη την Ελλαδα. Το καλο ειναι οτι ετσι κι αλλιως φευγω μετα τις γιορτες για αρκετες εβδομαδες.Τωρα απο την αλλη και στολισμο να μην εχει η Αθηνα δε με απασχολει καθολου. Αυτο δεν ειναι τιποτα σε σχεση με οσα συμβαινουν στη χωρα της Παρανοιας απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου. Μακαρι το πνευμα των Χριστουγεννων να τ αλλαζε ολα με το μαγικο του ραβδι.

Αποσυνδεδεμένος kat

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 11:53:31 πμ »
Εγω για αλλου ξεκινησα και αλλου θα καταληξω. Ελεγα για Μπανσκο αλλα μολις ειδα τις τιμες των ομαδικων εκδρομων φρικαρα!! 100ευρω το ατομο η βραδυα βγαινουν το λιγοτερο...ελεος!
Οποτε εκει που κοιτουσα τα φυλλαδια εκδρομων - εχω ψαξει ατελειωτα πρακτορεια - ειδα μια πολυ ωραια οδικοαεροπορικη σε Ρωμη-Φλωρεντια που περναει κ απο Μιλανο,Πιζα,Πομπηια! Την τιμη την βρισκω αρκετα καλη για 5 ημερες κ ημιδιατροφη, οποτε κατα κει με κοβω!
Για Μπανσο ισως καποιο ΣΚ που δεν θα ειναι γιορτινο, θα εχει σιγουρα χιονι κ ξενοδοχειο θα κλεισω μονη μου μεσω ιντερνετ διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες οπως μας εδειξες κι εσυ dk.
(Tωρα παω να μελετησω τα τοπικ περι πρακτορειων :) )
Τα υλικά αγαθά κάποτε τα βαριέσαι, τα ταξίδια ποτέ!!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 14:25:02 μμ »

Για Μπανσο ισως καποιο ΣΚ που δεν θα ειναι γιορτινο, θα εχει σιγουρα χιονι κ ξενοδοχειο θα κλεισω μονη μου μεσω ιντερνετ διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες οπως μας εδειξες κι εσυ dk.


Παρε την αποφαση εσυ και ειμαι στη διαθεση σου για οτι θελησεις. :good:

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 23:16:01 μμ »
Ετοιμάζομαι για Νοτιοανατολική Ασία
Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 11:12:05 πμ »
Μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν ... δοκιμάστε αυτό !!

http://www.dancingsantacard.com/?santa=417103
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 14:55:24 μμ »
Το δοκιμασα...καλο ειναι...πλακα εχει...αλλα δεν ανταποκρινεται παντα!!!
Εβαζα φωτογραφια μου και μου εβγαζε αλλη φατσα!!! :laugh:
Στην αρχη ενα τυπο που μολις πρεπει να ειχε βγει απο τη φυλακη! :scratch:
Μετα ενα μωρο και μετα μια κυρια!!! :rofl:
Αφηστε το καλυτερα. :dizzy: