Πριν λιγο καιρο ανακαλυψα πως ο Σταυρος...ο ιδιοκτητης του bloka.com με διεγραψε απο φιλο του στο facebook...οπως και τη mia αλλα και τον Γρηγορη!!
Φαινεται πως δε μπορει να δεχτει την επανασταση μας για ενα bloka μονο για αυτοκινητα και οχι ενα bloka Τρεμοπουλικο εεε σορυ...οικολογικο ηθελα να πω!!
Δεν πειραζει Σταυρακη...σου ευχομαι [σημερα ημερα της γιορτης σου] χρονια πολλα γεματα υγεια!!
