TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Η γνώμη σας μετράει ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Οκτώβριος 07, 2008, 19:43:06 μμ

Τίτλος: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 07, 2008, 19:43:06 μμ
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο εμας, περιμενουμε πως και πως τις ημερες των Χριστουγεννων για να πραγματοποιησουμε την επομενη μας αποδραση εκτος συνορων και οχι μονο!!!
Εχω αρχισει και ψαχνω στο ιντερνετ περιοχες, ξενοδοχεια και τιμες.
Χωρις να ειναι ακομη, τιποτα σιγουρο, με βλεπω να ξαναπηγαινω οπως και περυσι στο Bansko της Βουλγαριας.Εσεις...???
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ειρήνη στις Οκτώβριος 07, 2008, 21:29:15 μμ
Κοίτα σύμπτωση!! κι εγώ για το Μπάνσκο της Βουλγαρίας ετοιμάζομαι... αλλά τελικά ούτε μέχρι το Mall στο Μαρούσι δεν με βλέπω να πηγαίνω... ο κουμπαράς είναι άδειος   :frypan:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 07, 2008, 22:14:08 μμ
Εγώ παιδιά τα Χριστούγεννα θα εκμεταλευτώ την κατάσταση.
Επειδή το ταμείο πάει από το κακο στο χειρότερο ,θα στείλω το παιδί για τα κάλαντα
μπας και μπορέσουμε το Πάσχα πια να την κάνουμε :rofl: :rofl:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 07, 2008, 22:17:27 μμ
Μη μου στειλεις την κορη σου, θα ειμαι Bansko!!! :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 07, 2008, 22:46:40 μμ
Απλά θα τ ακούσεις μια βδομαδούλα νωρίτερα,
όχι που θα μας ξέφευγες :yahoo:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Dimitra στις Οκτώβριος 08, 2008, 09:32:30 πμ
Μαλλον και εγώ για να λέω τα κάλαντα με βλέπω  :sing:
Το ταμείο είναι μείον και πρέπει κάτι να κάνω για να πάω ταξίδι το Πάσχα.

Ντίνα θέλει παρέα η κόρη σου? :bigr: :bigr: :bigr:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 13, 2008, 19:41:45 μμ
Εγώ παιδιά τα Χριστούγεννα θα εκμεταλευτώ την κατάσταση.
Επειδή το ταμείο πάει από το κακο στο χειρότερο ,θα στείλω το παιδί για τα κάλαντα
μπας και μπορέσουμε το Πάσχα πια να την κάνουμε :rofl: :rofl:
Αλλα μου ελεγε ο αντρας σου χθες στο τηλεφωνο.
Του αρεσε η ιδεα του Bansko.
Λες να νοικιασω πουλμανακι τα Χριστουγεννα??
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 14, 2008, 10:05:12 πμ
Του είπες ότι το Bansco δεν είναι ταβέρνα?? :pardon:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 14, 2008, 10:06:49 πμ
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: koyrsaros_gr στις Νοέμβριος 03, 2008, 08:23:00 πμ
οι γιορτες πλησιαζουν αλλα η οικονομικη κριση που επληξε τον κοσμο τον τελευταιο μηνα δεν ειναι αρκετη για να βαλουν μυαλο οι ξενοδοχοι στην ελλαδα.
φετος θελαμε να παμε την περιοδο των χριστουγεννων στην καστορια με σκοπο την ευρυτερη εξερευνηση των γυρω περιοχων.
μερικα τηλεφωνα και το ονειρο γινεται εφιαλτης
τιμες απο 100 και πανω χωρις πρωινο (+10 ευρω το πρωινο)
ημαρτον

ετσι λοιπον θα ακολουθησουμε το ρητο
''πασχα στο χωριο και χριστουγεννα στην πολη''
ευκαιρια να δουμε την αθηνα και να περπατησουμε στην στολισμενη αγορα της...

υπαρχουν πολυ καλες προσφορες σε ομαδικες εκδρομες στο εξωτερικο αλλα εμεις δεν μπορουμε να ακολουθησουμε
το γραφειο ZORPIDIS με τσαρτερ πτησεις σε αγγλια, ιταλια
αλλα και οδικες εκδρομες απο 170+ ευρω με ημιδιατροφη
κριμα.....κλαψ



εσεις τι θα κανετε την περιοδο των εορτων?
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ntina στις Νοέμβριος 03, 2008, 14:22:03 μμ
koyrsare gr σου εύχομαι να μπορέσεις να φύγεις έστω και εντός συνόρων,
αλλιώς όλοι μαζί θ απολαύσουμε το Χριστούγεννα στην πόλη μας.
Εγώ λόγω κολλήματος θα μείνω σπίτι και απ ότι φαίνεται και το Πάσχα που άλλοι θα πάνε στο χωριό.
Όπως καταλαβαίνετε μου απαγορεύεται να βολτάρω καθότι περιμένω baby :kiss:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 03, 2008, 15:24:48 μμ
Koyrsare, εύχομαι και εγώ να μπορέσεις ν' αποδράσεις, αλλά  η Αθήνα είναι πολύ ομορφη όταν φορτάει τα γιορτινά της....
Σίγουρα θα περάσετε καλά άν μείνετε εντός Αθηνών.
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 03, 2008, 15:28:09 μμ
Όπως καταλαβαίνετε μου απαγορεύεται να βολτάρω καθότι περιμένω baby :kiss:

ΜΠΡΑΒΟ ΝΤΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rose: :rose: :kiss: :rose: :rose:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 03, 2008, 15:28:58 μμ

Προσωπικα αν προγραμματισω κατι, αυτο ειναι...παντα Χριστουγεννα.
Πρωτοχρονια και Φωτα βρισκομαι παντα στην Αθηνα.
Και επειδη ειμαι σε αναζητηση προορισμου σου λεω οτι στην Ελλαδα τα παντα ειναι πανακριβα και ψαχνομαι προς Βουλγαρια μερια...δηλαδη οτι εκανα και περυσι (Μπανσκο).
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 04, 2008, 18:53:10 μμ
Tελικα εκλεισα Βουλγαρια και Φιλιππουπολη (Plovdiv) απο Τεταρτη 24/12 μεχρι Κυριακη 28/12 (ημερα επιστροφης) :bigre:
Το ξενοδοχειο ειναι αυτο...  http://www.hotelbulgaria.net  αρκετα καλο, κεντρικοτατο και παμφθηνο!!!
Τιμη...31,24 ευρω το δικλινο χ 2 δωματια =62,48 την ημερα, οικογενειακως με πρωινο χ 4 νυχτες = 249,92 ευρω!!!!!!!!!!! :dirol:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 05, 2008, 11:25:18 πμ
Πράγματι πολύ καλες τιμες και φοβερό ξενοδοχείο.
Μπράβο Δημήτρη  :clap: :clap: :clap:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: koyrsaros_gr στις Νοέμβριος 05, 2008, 13:26:10 μμ
για πες μας?
μονο σου πας η με γκρουπ?

δωσε καμια πληροφορια!


φτιαξε μας....μιας και δεν θα παμε πουθενα φετος
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 05, 2008, 16:52:05 μμ
Φτιαχνω προγραμμα μονος μου...δηλαδη ποσα χιλιομετρα ειναι, ποιο δρομολογιο θα ακολουθησω κλπ.
Κλεινω ξενοδοχειο απο το ιντερνετ, βαζω την οικογενεια στο Μazda και ξεκιναω πολυ πρωι...μεσημερακι ειμαι εκει!!! :happy:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 05, 2008, 23:24:47 μμ

Tελικα εκλεισα Βουλγαρια και Φιλιππουπολη (Plovdiv) απο Τεταρτη 24/12 μεχρι Κυριακη 28/12 (ημερα επιστροφης) :bigre:
Το ξενοδοχειο ειναι αυτο...  http://www.hotelbulgaria.net  αρκετα καλο, κεντρικοτατο και παμφθηνο!!!
Τιμη...31,24 ευρω το δικλινο χ 2 δωματια =62,48 την ημερα, οικογενειακως με πρωινο χ 4 νυχτες = 249,92 ευρω!!!!!!!!!!! :dirol:


Οι σημερινες τιμες του συγκεκριμενου ξενοδοχειου 60,12 χ 2 =120.24 χ 4 μερες =480,96 για την ιδια κρατηση.
Μαλλον προλαβα!!! :yahoo:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: thch81 στις Νοέμβριος 10, 2008, 01:57:44 πμ
Δυστυχώς θα ειμαι Αθήνα τις γιορτες, οπως καθε χρονο. Τουλαχιστον μετα τις γιορτες θα κανω 2 ταξιδια στο εξωτερικο. Τουλαχιστον ο χριστουγεννιατικος στολισμος της Αθηνας ειναι μια χαρα. Μπορω να πω πολυ καλυτερος απο αλλες ευρωπαικες πολεις. Η βορεια αγγλια περισυ με απογοητευσε. Τα κεντρα των πολεων ηταν στολισμενα απο αρχες νοεμβρη- οχι κατι το ιδιαιτερο- αλλα εξω απο αυτα το απολυτο μηδεν. Στη γειτονια μου κανενας δρομος και κανενα σπιτι δεν ειχαν εξωτερικο χριστουγεννιατικο στολισμο. Απογοητευση! Οσο για το Δουβλινο , που ημουν μια βδομαδα πριν τα χριστουγεννα, ο στολισμος της πολης ηταν αδιαφορος.
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 10, 2008, 07:14:43 πμ
Mε μεγαλη μου χαρα βλεπω πως εχεις μπει πολυ δυναμικα στο φορουμ και δε σου κρυβω οτι χαιρομαι ιδιαιτερα γι'αυτο!!! :yahoo:

Στο θεμα μας τωρα, μπορει τα Χριστουγεννα να μην πας πουθενα, αλλα οντως η Αθηνα αυτες τις μερες σε αποζημειωνει!!!
Ετοιμαζεις 2 ταξιδια για μετα τα Χριστουγεννα, που αν επιτρεπεται ???
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: thch81 στις Νοέμβριος 10, 2008, 14:21:48 μμ
το πρωτο ειναι για ενα μηνα το Γεναρη. Θα παω Μαντσεστερ να κανω τις τελευταιες διορθωσεις στη πτυχιακη μου, να τη παρουσιασω και να δω τους φιλους μου. ευελπιστω να προλαβω να κανω κανα ταξιδι με εδρα το μαντσεστερ. Σιγουρα θα παω Μπαθ, γιατι δεν καταφερα να παω περισυ. μετα τον Μαρτη θα παμε Ανατολικη Γερμανια και Δυτικη Πολωνια.
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: AMELIA στις Νοέμβριος 19, 2008, 14:46:42 μμ
Γεια σας..

εμείς λέμε να πάμε οδικώς Ρουμανία τα Χριστούγεννα :clap:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 19, 2008, 15:14:43 μμ
Γεια σας..

εμείς λέμε να πάμε οδικώς Ρουμανία τα Χριστούγεννα :clap:
Ωραια...εγω εκλεισα Βουλγαρια.
Παντως θα ηθελα να συζητησουμε λιγο το οδικο προς Ρουμανια...μ'ενδιαφερει μελλοντικα!!!
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: PASTA στις Νοέμβριος 19, 2008, 16:00:33 μμ
ΦΕΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΔΩ (ΑΘΗΝΑ) ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ. :cray: :cray:
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 12:52:29 μμ
Χαιρετώ τα παιδιά εδώ στο φόρουμ!
Για χριστούγεννα ετοιμάζομαι για Καζακστάν λόγω ενός φίλου που εγκαταστάθηκε στο Αλμάτυ για 1 χρόνο οπότε και είναι ευκαιρία να επισκεφτώ το μέρος :)
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 20, 2008, 13:04:57 μμ
Γεια σου ρε φιλαρακι... :bye:
Ξερεις ποσο καιρο σε περιμενω εδω!!!Αλλωστε στο ειχα πει.
Χαιρομαι που εισαι κοντα μας, αλλα περισσοτερο χαιρομαι γιατι θα κανεις ακομη ενα ταξιδι και θα μας μεταφερεις τις εντυπωσεις σου.
Ελπιζω να σε βλεπω συχνοτερα Γιαννα μου.
Κανε μια γρηγορη βολτα στο φορουμ...εχει πολλα και ενδιαφεροντα θεματα.Περιμενω τις εντυπωσεις σου!!! :rose:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: Ntina στις Νοέμβριος 20, 2008, 13:27:25 μμ
Αγαπητέ Pasta μη στεναχωριέσαι καθόλου,
το καλοκαιράκι δεν είναι και πολύ μακριά,
διοργανώνουμε ταξιδάκι όλοι εμείς που θα μείνουμε
τώρα εδώ.
Το Καζακστάν δεν μου ακούγεται καθόλου κακό,
και  μάλιστα αφού πάρουμε τις πληροφορίες μας
από την Paragianna. :kiss:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 13:46:59 μμ
Γειά σου Δημήτρη! κάλιο αργά παρά ποτέ χε χε ;)

Ντίνα εννοείται οτι θα παραθέσω λεπτομέρειες και φωτογραφικό υλικό μόλις επιστρέψω :)
Ίσως αν είμαι τυχερή να προλάβω να περάσω και λίγο Κυργιστάν και Ουζμπεκιστάν...ίδωμεν
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Δεκέμβριος 10, 2008, 18:36:33 μμ

Δυστυχώς θα ειμαι Αθήνα τις γιορτες, οπως καθε χρονο. Τουλαχιστον μετα τις γιορτες θα κανω 2 ταξιδια στο εξωτερικο. Τουλαχιστον ο χριστουγεννιατικος στολισμος της Αθηνας ειναι μια χαρα. Μπορω να πω πολυ καλυτερος απο αλλες ευρωπαικες πολεις.


Μηπως θα επρεπε να αναθεωρησεις τις αποψεις σου, σχετικα με το στολισμο της Αθηνας, λαμβανοντας υπ'οψιν τα γεγονοτα των τελευταιων ημερων και να κανονιζες κανα ταξιδακι προς Ευρωπη μερια!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: thch81 στις Δεκέμβριος 11, 2008, 02:16:11 πμ
ok, δεν φανταζομουν οτι το δεντρο στο Συνταγμα θα ηταν σετακι με τις περσινα καμμενα δεντρα σε ολη την Ελλαδα. Το καλο ειναι οτι ετσι κι αλλιως φευγω μετα τις γιορτες για αρκετες εβδομαδες.Τωρα απο την αλλη και στολισμο να μην εχει η Αθηνα δε με απασχολει καθολου. Αυτο δεν ειναι τιποτα σε σχεση με οσα συμβαινουν στη χωρα της Παρανοιας απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου. Μακαρι το πνευμα των Χριστουγεννων να τ αλλαζε ολα με το μαγικο του ραβδι.
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: kat στις Δεκέμβριος 12, 2008, 11:53:31 πμ
Εγω για αλλου ξεκινησα και αλλου θα καταληξω. Ελεγα για Μπανσκο αλλα μολις ειδα τις τιμες των ομαδικων εκδρομων φρικαρα!! 100ευρω το ατομο η βραδυα βγαινουν το λιγοτερο...ελεος!
Οποτε εκει που κοιτουσα τα φυλλαδια εκδρομων - εχω ψαξει ατελειωτα πρακτορεια - ειδα μια πολυ ωραια οδικοαεροπορικη σε Ρωμη-Φλωρεντια που περναει κ απο Μιλανο,Πιζα,Πομπηια! Την τιμη την βρισκω αρκετα καλη για 5 ημερες κ ημιδιατροφη, οποτε κατα κει με κοβω!
Για Μπανσο ισως καποιο ΣΚ που δεν θα ειναι γιορτινο, θα εχει σιγουρα χιονι κ ξενοδοχειο θα κλεισω μονη μου μεσω ιντερνετ διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες οπως μας εδειξες κι εσυ dk.
(Tωρα παω να μελετησω τα τοπικ περι πρακτορειων :) )
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Δεκέμβριος 12, 2008, 14:25:02 μμ

Για Μπανσο ισως καποιο ΣΚ που δεν θα ειναι γιορτινο, θα εχει σιγουρα χιονι κ ξενοδοχειο θα κλεισω μονη μου μεσω ιντερνετ διοτι οι τιμες ειναι πολυ καλυτερες οπως μας εδειξες κι εσυ dk.


Παρε την αποφαση εσυ και ειμαι στη διαθεση σου για οτι θελησεις. :good:
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: asiatraveller στις Δεκέμβριος 12, 2008, 23:16:01 μμ
Ετοιμάζομαι για Νοτιοανατολική Ασία
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: elina στις Δεκέμβριος 16, 2008, 11:12:05 πμ
Μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν ... δοκιμάστε αυτό !!

http://www.dancingsantacard.com/?santa=417103
Τίτλος: Απ: Τα Χριστούγεννα '08 φτάνουν...για που ετοιμάζεστε?
Αποστολή από: dk στις Δεκέμβριος 16, 2008, 14:55:24 μμ
Το δοκιμασα...καλο ειναι...πλακα εχει...αλλα δεν ανταποκρινεται παντα!!!
Εβαζα φωτογραφια μου και μου εβγαζε αλλη φατσα!!! :laugh:
Στην αρχη ενα τυπο που μολις πρεπει να ειχε βγει απο τη φυλακη! :scratch:
Μετα ενα μωρο και μετα μια κυρια!!! :rofl:
Αφηστε το καλυτερα. :dizzy: