TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Περί Ταξιδίων... => Ταξιδεύοντας στο Εξωτερικό => Ευρώπη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Μάρτιος 22, 2011, 23:51:32 μμ
-
Nαι καλα καταλαβατε... το ταξιδι που κερδισα με τη βοηθεια ολων σας, κλειστηκε για 9 με 12 Ιουλιου. :yahoo:
Αυτο που θελω τωρα απο σας ειναι τα φωτα σας... οχι για τα αξιοθεατα, αυτα τα εχω δει δυο φορες... θελω προτάσεις για γαστριμαργικές απολαύσεις και διασκέδαση στην Πόλη.
Που να παμε για φαγητο, για γλυκο, για ποτο, για καφε, για ναργιλε, για oriental κλπ, κλπ, κλπ.
Ειμαι ολος αυτια... :crazy:
-
εμεις θελουμε καποια στιγμη να επισκευτουμε την πολη και να ανακαλυψουμε τις γευσεις και την διασκεδαση που εχει να προσφερει. πιστευω το παρακατω αρθρο να βοηθησει
http://www.travelstyle.gr/portal/gr/destination_articles.php?dest_id=201&id=949
-
Πραγματικα το αρθρο βοηθαει πολυ... καποια τα ηξερα... καποια αλλα οχι... θελω ομως και προτασεις απο καποιους που εχουν επισκεφτει καποιους αλλους χωρους ή και τους παραπανω ακομη.
:thank: για το ενδιαφερον.
-
Στο ξενοδοχειο Four Seasons για καφε και γλυκο... Οι δικοι μου το απολαυσαν πολυ.
-
το σεραι στην Ιστικλαλ ,θα το ξερεις φυσικα και σιγουρα πρεπει να περασεις απο κει....
ομως την τελευταια φορα που πηγα στην πολη έμαθα για τον Κοσκερογλου... το ζαχαροπλαστειο μου το συστησαν ντοπιοι και θεωρω οτι ειναι ανωτερο απο το σαραι....το καιμακι του ,δεν έχει καμμια σχεση με το σεραι ...πολύ πιο γευστικο....ειναι μολις περασεις τη γεφυρα του γαλατα (απο την παλια πολη προς ταξιμ)δεξια ....θα το βρεις στο χαρτη του tipadvisor...το λινκ που σου δινω ειναι απο το εστιατοριο που ειναι διπλα(έχει και εστιατοριο και ζαχαροπλαστειο) ....στο εστιατοριο δεν έχω φαει ,το ζαχαροπλαστειο έχει καταπληκτικα γλυκα...ριξε μια ματια στο δευτερο λινκ
http://www.tripadvisor.co.uk/ShowUserReviews-g293974-d806596-r19682273-Karakoy_Gulluoglu-Istanbul.html
http://www.koskeroglu.com.tr/
για φαγητο στην πολη ,σχεδον παντου ειναι καλα ,και για ολα τα βαλαντια...απο πολύ κυριλε ,μεχρι φθηνο και απλο αλλα παντα νοστιμο...
θα αναφερω μονο τo παρακατω γιατι και το φαγητο του ειναι πολύ καλο αλλα αξιζει και για την ατμοσφαιρα....βγαζεις τα παπουτσια και αραζεις πανω σε μαξιλαρες,το φαγητο σερβιρεται σε σοφα....στον πρωτο οροφο αν θυμαμαι καλα έχει αιθουσα με κανονικα τραπεζια για οσους δεν θελουν να φανε έτσι ,αλλα αξιζει να φας σα....πασας...
http://www.naumpasakonagi.com/index.swf
τελος για καφε θα προτεινω δυο που τα θεωρω must
το ένα ειναι το home πανω στην Ιστικλαλ...έχει και καταλογο για φαγητο(πολύ καλο,αλλα τσιμπημενο στις τιμες)αλλα είναι πολύ ωραιο για καφεδακι και γλυκο
http://www.thehousecafe.com/web/21%2C94%2C1%2C1/house_cafe_eng/house_cafe_en_homepage/main_page/the_house_cafe_main_page
τελος το καφε του Ara, του διασημου τουρκου φωτογραφου με τις απιστευτες φωτο που διακοσμουν το εσωτερικο του....
http://eistinpolin.wordpress.com/2010/01/24/arakafe/
σου ειπα ποσο χαιρομαι που θα πας στην πολη?δεν πειραζει ....στο ξαναλεω... :clap: :clap: :clap:
-
Eυχαριστω πολυ!!
Μου το ειπες Dafni... προτεινω να βρεθουμε εκει. :bigr:
-
http://www.athinorama.gr/travel/10trips/default.aspx?id=8909
για ριξε μια ματια στο παραπανω λινκ
εχει καποιες ενδιαφερουσες προτασεις
-
http://www.athinorama.gr/travel/10trips/default.aspx?id=8909
για ριξε μια ματια στο παραπανω λινκ
εχει καποιες ενδιαφερουσες προτασεις
Χρησιμοτατο!! :thank:
-
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!
-
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!
Αυτο το ξερω... δεν το εχω επισκεφτει... αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια!! :thank:
Αφου πας σ' ενα μηνα, θα εισαι ο ανιχνευτης μου :mocking: περιμενω περισσοτερα tips. :good:
-
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!
Αυτο το ξερω... δεν το εχω επισκεφτει... αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια!! :thank:
Αφου πας σ' ενα μηνα, θα εισαι ο ανιχνευτης μου :mocking: περιμενω περισσοτερα tips. :good:
Εννοηται....!!!οτι θες...!!! :drink:
Το καλο ειναι οτι εχω ιση αποσταση απο τον Πολυγυρο με την Πολη χιλιομετρικα, οσο και η Αθηνα και παω συχνα...!!
-
:good: :good:
Αναμενω λοιπον!!
-
Το καλύτερο street food στην Κωνσταντινούπολη
(http://www.thea.gr/userfiles/8133d869-0cd2-40cd-82b6-3d09f3d027d1/BC7H25.jpg)
Καθώς κατεβαίνεις την οδό Istiklal -τον κεντρικό εμπορικό δρόμο στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, σα να λέμε τη δική μας Ερμού- θα πετύχεις άπειρα μαγαζάκια κατά μήκος του δρόμου που θα κάνουν τον ουρανίσκο σου να αναστενάξει αν δοκιμάσεις το συγκλονιστικό street food που σου προσφέρουν.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και σε καλή τιμή μάλιστα. Για παράδειγμα πίσω από το λύκειο Galata Saray (προσοχή δεν έχει σχέση με την ποδοσφαιρική ομάδα) βρίσκεται το εκπληκτικό Sabirtasi’s İçli köfte. Εκεί δοκίμασα το İçli köfte, το οποίο έχει μέσα πλιγούρι, κιμά, κρεμμύδι και μαϊντανό, όλα αυτά μέσα σε ζύμη που θυμίζει τη ζύμη που φτιάχνουν τα πιροσκί, και κάνει μόνο 5 τούρκικες λίρες δηλαδή κάπου στα 2.5 ευρώ.
(http://www.thea.gr/userfiles/8133d869-0cd2-40cd-82b6-3d09f3d027d1/iclikofte.jpg)(http://www.thea.gr/userfiles/8133d869-0cd2-40cd-82b6-3d09f3d027d1/istanbul-065.jpg)
Συνεχίζοντας προς τα κάτω, κοντά στην περιοχή που βρίσκεται το Pera Museum θα βρεις ανάμεσα σε πολλά ακριβά και fancy εστιατόρια το πιο συγκλονιστικό μαγαζί με street food σε όλη την Πόλη. Το Canim Cigerim έχει ένα μικρό και πολύ συγκεκριμένο μενού το οποίο δεν έχει ντονέρ, κεμπάπ ή άλλα τέτοια κλασικά και τουριστικά φαγητά που θα περίμενες να συναντήσεις στο τουριστικό Beyoglu. Το μικρό του μενού περιλαμβάνει κοτόπουλο και συκωτάκια φρέσκα από αρνί και μοσχάρι. Όλα αυτά σε σούβλες, ψημένα όλα μαζί. Στο full menu για το οποίο θα δώσεις 18 τούρκικες λίρες (9 ευρώ) θα δεις να προσγειώνονται στο τραπέζι σου παρέα με τις 10 καυτές σούβλες και διάφορα άλλα πιάτα για να φτιάξεις το δικό σου σουβλάκι /φαχίτας. Ένα πιάτο με πολλές μικρές πίτες, ένα πιάτο με ρόκα, ένα με κόκκινη σάλτσα και ρόδι, ένα με ψητά κρεμμύδια, ένα πιάτο με μέντα, ένα με ψητές πιπεριές, ψητές ντομάτες κι ένα με φρέσκο κρεμμύδι και καλαμπόκι. Είναι ίσως ότι πιο νόστιμο έχω φάει τους τελευταίους μήνες, ενώ η διαδικασία του να φτιάξεις μόνος τις πίτες, να τις γεμίσεις και να τις κλείσεις κάνουν την εμπειρία μοναδική.
http://www.thea.gr/blog/316-To-kalytero-street-food-sthn-Kwnstantinoypolh-article
-
Eχω βρει και αυτο http://www.istanbulcityguidegreek.com/ ... υπαρχουν αρκετες προτασεις.
-
Περασαν οι μερες... Σαββατο πρωι πρωι πεταω!! :dance:
-
Περασαν οι μερες... Σαββατο πρωι πρωι πεταω!! :dance:
Καλά να περάσετε και να ανακαλύψετε και κανένα αξιόλογο αξιοθέατο (εκτός από αυτά που περιλαμβάνουν οι οδηγοί), για να το μάθουμε και εμείς. Καλό σας ταξίδι.
-
ξεκιναν οι αδειες
καλα να περασετε και περιμενουμε πολλες και ομορφες φωτο
-
Ηρθε η ωρα να κανω κι εγω τις δικες μου προτασεις... :bigr:
Πινουμε μονο μπυρα Efes Pilsen...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_32_15.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_32_27.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_32_38.jpeg)
-
Τρωμε ψητή πατάτα ''kumpir'' στις καντινες στο Ortaköy...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_35_54.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_36_22.jpeg)
-
Το καλύτερο Balik ekmek θα το φατε στο Eminönü... σάντουιτς με φιλέτο ψαριού (σκουμπρί)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_38_45.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_38_57.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_39_16.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_41_08.jpeg)
-
Μύδια τηγανητά... super!! :dance:
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_42_36.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_42_50.jpeg)
-
Από τα καλύτερα εστιατόρια της Πόλης το YAKUP-2... στέκι επωνύμων!!
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_47_45.jpeg)
... και το ΚALAMATA
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_48_21.jpeg)
... θα φατε Mix Grill, σαλάτα και ντόπιο τζατζίκι
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_49_48.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_51_12.jpeg)
-
Να πιειτε Yeni Raki, να φατε μεζεδάκια και φρεσκο ψαρι δίπλα στη γέφυρα του Γαλατά, στα μαγαζακια πισω απο την Ψαραγορα...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_54_02.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_54_58.jpeg)
-
Να παρετε κουλουρια, καστανα αλλα και παγωτο απο τους πλανοδιους στην Istilkal...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_8_59_59.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_00_28.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_01_14.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_02_04.jpeg)
-
Μην ξεχασετε το προφιτερολ στο Inci...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_04_37.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_05_52.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_06_26.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_07_17.jpeg)
-
Nα φατε σιροπιαστά αλλα και απαιχτο εκμεκ στο Saray Muhallebicisi...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_09_13.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_10_12.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_13_50.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_12_59.jpeg)
-
Στο Mado μπορείτε να απολαύστε σπιτικό παγωτό αλλα και γευστικότατο Καζάν Ντιπί...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_17_55.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_22_03.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_22_17.jpeg)
-
Επισκεφτητε το καφέ Πιερ Λοτί στο Εγιούπ (Eyüp)... δοκιμαστε τούρκικο καφέ και τσάι μήλο σπέσιαλ!! :dance:
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_24_55.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_26_13.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_26_50.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_27_35.jpeg)
-
Να επισκεφτητε και το ''Ara Cafe'' στο Πέραν ιδιοκτησίας του διάσημου φωτογράφου Αρά Γκιουλέρ...
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_36_32.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_36_47.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_37_08.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_37_17.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_37_36.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_38_41.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_39_07.jpeg)
-
Τελος μην ξεχασετε την Αιγυπτιακή αγορά ή αγορά Μπαχαρικών (Spice Bazaar)... θα βρειτε τα παντα!! :yahoo:
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_41_45.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_42_55.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_43_11.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_43_26.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_43_35.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_43_45.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_44_02.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_44_17.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_44_38.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_44_46.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_44_54.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_45_01.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_45_20.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_45_30.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_45_42.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_45_51.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_16_07_11_9_46_15.jpeg)
-
Μου ανοίξατε την ορεξη...... :food:
-
Κι επειδη οι συνηθειες των διακοπων δεν πρεπει να κοβονται αποτομα, φευγοντας απο την Πόλη μην ξεχασετε να αγορασετε μοσχομυριστο τουρκικο καφε απο τον Μεχμέτ Εφέντη (www.mehmetefendi.com) στο Έμινονου διπλα στην Αιγυπτιακη αγορα για να τον πινετε στο μπαλκονι σας και να αναπολειτε τις μερες στην Πόλη!!
(http://mehmetefendi.com/images/content/kmem-demleme-turk-kahvesi-3.jpg)
(http://mehmetefendi.com/images/content/kmem-demleme-turk-kahvesi-6.jpg)
-
Θα μας πείς και το φλιτζάνι? :laugh: :laugh:
-
Θα μας πείς και το φλιτζάνι? :laugh: :laugh:
Γιατι οχι... :bigr:
-
Θα μας πείς και το φλιτζάνι? :laugh: :laugh:
Γιατι οχι... :bigr:
:good: :good: :good:
-
Axxx
Ζηλεύουμε.
Πολύ ωραίες φωτό
-
παλι στην διαιτα ησουν πουλακι μου :dance: :dance:
-
παλι στην διαιτα ησουν πουλακι μου :dance: :dance:
Φαινεται? :laugh: :laugh: