TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:18:45 μμ

Τίτλος: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:18:45 μμ
Θελεις να μαθεις το ονομα σου στα Βραζιλιανικα?
http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: Ntina στις Ιούνιος 25, 2008, 22:35:15 μμ
Στα Πορτογέζικα τ όνομά μου είναι λιγάκι καλύτερο
VALENTANA
τι λέτε θα άνω καριέρα?? ??? ???
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 25, 2008, 23:15:51 μμ
Eγω εκανα κατι αλλο,εβαλα τα στοιχεια μου ετσι:Dimitris-dk και μου δινει το ονομα Dimitrildo  :)
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: Ntina στις Ιούνιος 25, 2008, 23:34:04 μμ
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 26, 2008, 14:00:29 μμ
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
Προς το παρων εκανα μεταγραφη σε ελληνικο φορουμ. ;D
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:39:33 μμ
Για να δω και τους υπολοιπους...τι ονομα θα γραφει η φανελα τους :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: taxidiaris στις Νοέμβριος 08, 2008, 13:26:16 μμ
Andrγo,  Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 14:46:51 μμ

Andrγo,  Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:


Περισσοτερο για φροντιστης μου κανεις!!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: elina στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:26:30 μμ
No7 "Economoa"  :frypan:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:40:25 μμ

No7 "Economoa"  :frypan:


Με αυτο το ονομα, κάνεις δεν κάνεις καριερα στο πιγκ πογκ! :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: elina στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:44:13 μμ
Eγω εκανα κατι αλλο,εβαλα τα στοιχεια μου ετσι:Dimitris-dk και μου δινει το ονομα Dimitrildo  :)

Κι εσύ θα έπρεπε να γράψεις κανονικά το όνομά σου για να κάνουμε σχόλια!
Όμως το βρήκα "Kotsifinhosa" και μου φαίνεται ότι "χώνεις" κόσμο  :rofl:  :rofl:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:45:51 μμ
Κρυβε λογια...κρυβε λογια!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 08, 2008, 20:25:05 μμ
Νο 10 "Roussoinho"
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 18, 2009, 12:45:12 μμ
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 18, 2009, 17:50:18 μμ

εδωσα george+gns και εβγαλε ΝΟ1 ΙΝΗΟ....!!! :dizzy:

εδωσα george+satrazemis και εβγαλε με erron on oage ΝΟ1 satrazemana..... :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 18, 2009, 18:27:45 μμ

ΝΟ1 ΙΝΗΟ

ΝΟ1 satrazemana


To σιγουρο ειναι ενα, οτι και τις δυο φορες σ'εβγαλε...τερματοφυλακα!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 18, 2009, 18:33:57 μμ
μπα...εγω το αλλαξα.... :laugh: :laugh: :laugh: μικρος παντα τερματο-φασουλας επαιζα... :rofl: :rofl: :rofl:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 25, 2009, 09:40:22 πμ
No 10 / KIO
les?!?!?  :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:18:30 πμ
No 9/ Palaiologoinhο  :bigre:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 26, 2009, 00:37:46 πμ
το inho μου το εβγαλε και εμενα αλλα που κολλαει...σε εσενα κανει μεταφραση στο ονομα σου και εμενα μεταφραση στο gns.... :dizzy:

θα μας τρελανουν οι βραζιλιανες...θα μας τρελλανει και η μεταφραση τους..... :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάρτιος 23, 2010, 21:53:51 μμ
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:

για να δοκιμασουν και τα νεα μελη..... :clap:απο περυσι το μαιο εχετε να γραψετε.... :dizzy:

Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: coolalexis στις Ιούλιος 24, 2010, 17:34:52 μμ
Ν32 COILDO :yahoo:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 26, 2010, 15:10:03 μμ
Ν32 COILDO :yahoo:

Oπως RIVALDO?  :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: panpan στις Ιούλιος 26, 2010, 15:15:08 μμ
Panpandro
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: coolalexis στις Ιούλιος 26, 2010, 15:15:48 μμ
Ν32 COILDO :yahoo:

Oπως RIVALDO?  :laugh:
Θα μποούσα να γίνω αλλά δεν το κυνήγησα .. :bigre:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: evi στις Αύγουστος 27, 2010, 00:12:13 πμ
EVALDO.
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Ιούνιος 03, 2012, 02:27:48 πμ
Μετα την  αιγυπτο παμε βραζιλια... :yahoo: :laugh: :dance:
Για περαστε...για περαστε και απο εδω παρακαλω.... :clap: :clap:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dimosf στις Ιούνιος 03, 2012, 11:17:52 πμ
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 03, 2012, 11:29:35 πμ
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:

Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Βραζιλιάνικα!!!
Αποστολή από: dimosf στις Ιούνιος 03, 2012, 11:33:52 πμ
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω

Dimosthenildo da Costa  :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:

Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:

Κάθε τέτοια απόπειρα θα έκανε κάθε πικραμένο να χτυπιέται από τα γέλια :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: