TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:18:45 μμ
-
Θελεις να μαθεις το ονομα σου στα Βραζιλιανικα?
http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml
-
Στα Πορτογέζικα τ όνομά μου είναι λιγάκι καλύτερο
VALENTANA
τι λέτε θα άνω καριέρα?? ??? ???
-
Eγω εκανα κατι αλλο,εβαλα τα στοιχεια μου ετσι:Dimitris-dk και μου δινει το ονομα Dimitrildo :)
-
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
-
Ετοιμος για μεταγραφή είσαι σε ευρωπαική ομάδα :D :D :D
Προς το παρων εκανα μεταγραφη σε ελληνικο φορουμ. ;D
-
Για να δω και τους υπολοιπους...τι ονομα θα γραφει η φανελα τους :bigr:
-
Andrγo, Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
-
Andrγo, Θα είμαι ο νέος παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Περισσοτερο για φροντιστης μου κανεις!!! :mocking:
-
No7 "Economoa" :frypan:
-
No7 "Economoa" :frypan:
Με αυτο το ονομα, κάνεις δεν κάνεις καριερα στο πιγκ πογκ! :laugh:
-
Eγω εκανα κατι αλλο,εβαλα τα στοιχεια μου ετσι:Dimitris-dk και μου δινει το ονομα Dimitrildo :)
Κι εσύ θα έπρεπε να γράψεις κανονικά το όνομά σου για να κάνουμε σχόλια!
Όμως το βρήκα "Kotsifinhosa" και μου φαίνεται ότι "χώνεις" κόσμο :rofl: :rofl:
-
Κρυβε λογια...κρυβε λογια!! :laugh:
-
Νο 10 "Roussoinho"
-
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:
-
εδωσα george+gns και εβγαλε ΝΟ1 ΙΝΗΟ....!!! :dizzy:
εδωσα george+satrazemis και εβγαλε με erron on oage ΝΟ1 satrazemana..... :dizzy: :dizzy: :dizzy:
-
ΝΟ1 ΙΝΗΟ
ΝΟ1 satrazemana
To σιγουρο ειναι ενα, οτι και τις δυο φορες σ'εβγαλε...τερματοφυλακα!!! :laugh:
-
μπα...εγω το αλλαξα.... :laugh: :laugh: :laugh: μικρος παντα τερματο-φασουλας επαιζα... :rofl: :rofl: :rofl:
-
No 10 / KIO
les?!?!? :laugh:
-
No 9/ Palaiologoinhο :bigre:
-
το inho μου το εβγαλε και εμενα αλλα που κολλαει...σε εσενα κανει μεταφραση στο ονομα σου και εμενα μεταφραση στο gns.... :dizzy:
θα μας τρελανουν οι βραζιλιανες...θα μας τρελλανει και η μεταφραση τους..... :dizzy: :dizzy: :dizzy:
-
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:
για να δοκιμασουν και τα νεα μελη..... :clap:απο περυσι το μαιο εχετε να γραψετε.... :dizzy:
-
Ν32 COILDO :yahoo:
-
Ν32 COILDO :yahoo:
Oπως RIVALDO? :laugh:
-
Panpandro
-
Ν32 COILDO :yahoo:
Oπως RIVALDO? :laugh:
Θα μποούσα να γίνω αλλά δεν το κυνήγησα .. :bigre:
-
EVALDO.
-
Μετα την αιγυπτο παμε βραζιλια... :yahoo: :laugh: :dance:
Για περαστε...για περαστε και απο εδω παρακαλω.... :clap: :clap:
-
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω
Dimosthenildo da Costa :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
-
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω
Dimosthenildo da Costa :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:
-
Και γ...ώ τα ονόματα. Μέχρι και ψευδώνυμο το κάνω
Dimosthenildo da Costa :clap: :clap: :clap: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr: :bigr:
Για χορευτη Capoeira ειναι μια χαρα το ονομα σου!!! :laugh:
Κάθε τέτοια απόπειρα θα έκανε κάθε πικραμένο να χτυπιέται από τα γέλια :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: