ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σεπτέμβριος 20, 2019, 22:16:16 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79415 μηνύματα σε 3614 θέματα από 2375 μέλη
Τελευταίο μέλος: JohnBo
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ελεύθερος Χρόνος
| |-+  Εκδηλώσεις - Λογοτεχνία - Τηλεοπτικές Εκπομπές
| | |-+  Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 211 212 [213] 214 215 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 490849 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2120 στις: Μάιος 05, 2019, 04:43:21 πμ »

''Commedia d’ Amore'' στο Θέατρο Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγίου Κωνσταντίνου, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105220100



Κείμενο: Θέμης Μουμουλίδης, Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνοθετική επιμέλεια: Θέμης Μουμουλίδης
Ερμηνεία: Μαριάννα Πολυχρονίδη
Ηλεκτρική κιθάρα: Δημήτρης Σινογιάννης
Τσέλο: Αναστάσης Μισυρλής

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια ανελέητη αυτοσαρκαστική κωμωδία ντυμένη με τραγούδια αγάπης.

Τι μεσολαβεί ανάμεσα στο μαζί και στο χώρια; Ποιος μπερδεύει το μυαλό μας; Πόσο κοντά είναι ο θυμός και η αγάπη;

Μια γυναικεία φιγούρα εισβάλλει στο χώρο, βήματα γρήγορα, βιαστικά, φωνές… Βρισιές, σκέψεις ανακατεμένες, λέξεις σκόρπιες προσωπικά αντικείμενα.

Γνωστές μελωδίες, ιστορίες από τα παλιά.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2121 στις: Μάιος 06, 2019, 19:09:03 μμ »

''Η Ευθαλία του Γαλατά'' στο Θέατρο Αλκμήνη (Intermedia σκηνή)

Αλκμήνης 12, Πετράλωνα
Τηλ.: 2103428650



Κείμενο: Θωμάς Κοροβίνης
Σκηνοθεσία: Ρέϊνα Εσκενάζυ
Θεατρική διασκευή: Νικολέττα Βλαβιανού
Την Ευθαλία του Γαλατά ενσαρκώνει η Νικολέττα Βλαβιανού
Μαζί της συμμετέχει και τραγουδά η Εστέλλα Κοπάνου

Λίγα λόγια για το έργο...

Ευθαλία, το κορίτσι από την Κερασούντα…
Ευθαλία, το ορφανό του πολέμου που κατάφερε να επιβιώσει…
Ευθαλία, η προσφυγιά, η γενοκτονία και η ελπίδα για μια καλύτερη ζωή.
Ευθαλία, η γυναίκα που υπηρέτησε, αλλά και συγκλονίστηκε από τον έρωτα.

Μια περιπέτεια… μια ζωή… που καθρεφτίζει σπιθαμή προς σπιθαμή, την ταραγμένη εποχή, του Ελληνισμού, της Μαύρης Θάλασσας και της Κωνσταντινούπολης. Το «ιδιαίτερο» της εικόνας της και το εκρηκτικό του χαρακτήρα της, τράβηξε το ενδιαφέρον του συγγραφέα.

Η συζήτηση μαζί της προκάλεσε μια ανέλπιστη προσωπική εξομολόγηση, με βάση την οποία ο Θωμάς Κοροβίνης έχτισε τον συνταρακτικό μονόλογο-νουβέλα "Φαχισέ Τσίκα"(εκδ. Άγρα).

Η Ευθαλία της Πόλης, ξεδιπλώνει το νήμα της ταραγμένης μνήμης της και καταλήγει να αφηγείται το χθες, ενώνοντας κομμάτια της ζωής της.

Οδηγεί με συναισθηματική ένταση τον θεατή, μέσα στα δαιδαλώδη σοκάκια του Γαλατά, όπου όλες οι φυλές σμίγουν, δημιουργώντας ένα κράμα από γεύσεις, χρώματα, αρώματα, μουσικές και τραγούδια.

Η μοίρα, της στέρησε πολλά, αλλά της χάρισε τον απόλυτο έρωτα, στην αγκαλιά του Μαρτσιάνο, ενός σπανιόλου αξιωματικού. Η καθάρια και γενναιόδωρη καρδιά της δεν σταμάτησε ποτέ να φτερουγίζει για τα φλογερά του μάτια.

Η ψυχή της λαχταρά να ξανασμίξουν τα κορμιά τους, σε ένα τελευταίο ταγκό…

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2122 στις: Μάιος 07, 2019, 22:38:37 μμ »

''Ο στρατηγός κάνει φασαρία στην πλατεία'' στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου, Πειραιάς
Τηλ.: 2104143310-20



Συγγραφέας: Μάκης Τσίτας
Σκηνοθεσία: Ρούλα Πατεράκη
Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιαννακού Ελισάβετ, Δούκα Μαρία-Νεφέλη, Ζάχαρης Τρύφων, Μπιτούνη Ιωάννα, Μαυράκης Νίκος, Παπακώστας Λευτέρης, Παπουτσή Δανάη, Ρόκκος Βαγγέλης, Σαρρή Μυρτώ, Τσικούρας Δημήτρης

Λίγα λόγια για το έργο...

Πρόσωπα διαφορετικών βιολογικών φύλων και ηλικιών προσπαθούν να επικοινωνήσουν ουσιαστικά μέσα από τις προσωπικές τους στιγμές ή τις καθημερινές τους ασχολίες. Τα άτομα αυτά, πότε τα παρατηρούμε σε εξωτερικό και πότε σε εσωτερικό χώρο, συνδιαλέγονται με άτομα του περιβάλλοντός τους ή με το διπλανό τους επιχειρώντας μια σύζευξη ουσιαστικής επικοινωνίας. Τα δέκα μονόπρακτα που αποτελούν το έργο θέτουν καίρια ζητήματα τόσο για τις σχέσεις των ανθρώπων μέσα στην κοινωνία όσο και για το ουσιαστικό γεφύρωμα αυτών των χασματικών ανθρώπινων επαφών.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2123 στις: Μάιος 08, 2019, 11:45:28 πμ »

''Ο Τζόνι πήρε τ' όπλο του'' στο Θέατρο Altera Pars

Μ. Αλεξάνδρου 123, Κεραμεικός
Τηλ.: 2103410011



Θεατρική διασκευή και απόδοση κειμένου: Σοφία Αδαμίδου
Σκηνοθεσία: Θάλεια Ματίκα
Τζο: Τάσος Ιορδανίδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Tο αντιπολεμικό αριστούργημα του Ντάλτον Τράμπο «Ο Τζόνι πήρε τ' όπλο του» γράφτηκε το 1939 και μεταφέρθηκε από τον ίδιο στον κινηματογράφο το 1971. Μια αμείλικτη κριτική στον μιλιταρισμό και τον πόλεμο, κέρδισε το Εθνικό Βραβείο Βιβλίου των ΗΠΑ, ενώ η ταινία, που σκηνοθέτησε ο συγγραφέας, πήρε το Διεθνές Βραβείο του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Καννών.

Ο Τζο, ένας νεαρός Αμερικανός στρατιώτης, τραυματίζεται φρικτά κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου από μια οβίδα. Ακρωτηριασμένος στα χέρια και τα πόδια, χωρίς όραση και ακοή, με διαλυμένο πρόσωπο και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών, με κατεστραμμένο εγκέφαλο, μεταφέρεται στο νοσοκομείο, με την προοπτική να χρησιμοποιηθεί ως πειραματόζωο. Ωστόσο, ο Τζο, καταδικασμένος σε μια ολοκληρωτική σιωπή, αρχίζει ξαφνικά να σκέφτεται, να αισθάνεται, να ονειρεύεται και να θυμάται, διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις της επιστήμης…

Ο Τάσος Ιορδανίδης θα αναμετρηθεί με τον συγκεκριμένο μονόλογο ακολουθώντας τις σκηνοθετικές οδηγίες της Θάλειας Ματίκα, η οποία σημειώνει «ο Τζο, όπως κάθε άνθρωπος, το μόνο που ήθελε ήταν να ζήσει. Γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια όμορφη χώρα. Δεν έχει σημασία σε ποιά. Όλες οι χώρες είναι όμορφες. Ο πόλεμος όμως ακύρωσε τη ζωή του. Δεν ήταν δικός του αυτός ο πόλεμος. Ποτέ δεν έμαθε κι ούτε θα μάθει για ποιο λόγο πραγματικά έγινε αυτός ο πόλεμος, για ποιο λόγο γίνονται οι πόλεμοι. Το μόνο που νιώθει είναι το αίμα του να χτυπάει στα μηνίγγια του. Αλλά δεν πονάει. Είναι ένας ζωντανός που είναι νεκρός. Ένας νεκρός που είναι ζωντανός. Μπορεί να μην έχει ούτε πόδια, ούτε χέρια, ούτε ακοή, ούτε φωνή, να μην έχει πρόσωπο, να είναι ένα κομμάτι κρέας που το τρέφουν με σωληνάκια, αλλά χτυπάει η καρδιά του και το κυριότερο σκέφτεται. Έχει μνήμη. Θυμάται, σκέφτεται, θυμώνει, επιθυμεί, παλεύει για επικοινωνία. Δεν θέλει να συνεχίσει να ζει κάτω από αυτές τις συνθήκες αν δεν μπορεί να είναι χρήσιμος για τον άνθρωπο. Αναζητά ευήκοα ώτα. Αλλά μάταια. Η αντιπολεμική φωνή του γίνεται μια φωνή βοώντος εν τη ερήμω».

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2124 στις: Μάιος 09, 2019, 17:49:41 μμ »

''Κατάδικος'' στο Θέατρο Αποθήκη

Σαρρή 40, Ψυρρή
Τηλ.: 2103253153



Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Θεοτόκης
Σκηνοθεσία - Διασκευή: Βασίλης Μαυρογεωργίου
Ηθοποιοί: Μαρίνα Καλογήρου, Μάρκος Παπαδοκωσταντάκης, Γιώργος Παπανδρέου, Χρήστος Πίτσας, Τάκης Σακελλαρίου, Στέλιος Χλιαράς

Λίγα λόγια για το έργο...

Το πολιτικό σύστημα, η δικαιοσύνη, οι νοοτροπίες της κοινωνίας, οι σχέσεις των δύο φύλων, οι φυλετικές διακρίσεις.

Η Μαργαρίτα και ο Πέτρος το παράνομο ζευγάρι συναντιέται κρυφά σε μια "απόμερη κατοικία" επί πέντε χρόνια. Μία νύχτα ξαφνικά, ο άντρας της Μαργαρίτας, ο Γιώργης Αράθυμος, δολοφονείται σε έναν απόμερο δρόμο και για το έγκλημα καταδικαζεται ο "ζευγουλάτης" του σπιτιού του Αράθυμου, ο λεγόμενος Τουρκόγιαννος. Είναι όμως ο πραγματικός ένοχος για το έγκλημα; Μέσα από τον χαρακτήρα του Τουρκόγιαννου, ο Θεοτόκης προσπαθεί να ορίσει μια ουσιαστική χριστιανική ηθική και να την διαχωρίσει από το πώς η κοινωνία αντιλαμβάνεται την πίστη, φέρνοντας τη στα μέτρα της.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2125 στις: Μάιος 10, 2019, 20:04:05 μμ »

"Βάσσα" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας: Μαξίμ Γκόργκι
Μετάφραση:Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνοθεσία-Διασκευή: Ένκε Φεζολλάρι
Ηθοποιοί: Αθηνά Τσιλύρα, Χρήστος Μουστάκας, Μαρία Καρακίτσου, Βασίλης Τσιγκριστάρης, Νικόλας Φραγκιουδάκης, Λία Τσάνα, Ορνέλα Λούτη, Αντα Γιαννουκάκη

Λίγα λόγια για το έργο...

Η "Αγία Οικογένεια" σε σήψη, σε ένα έργο που ακροβατεί ανάμεσα στο δράμα και τη μαύρη κωμωδία.

Το έργο παρακολουθεί την αγροτική οικογένεια των Ζελεσνώφ που κατάφερε ν’ ανέλθει κοινωνικά αποκτώντας σταδιακά οικονομική δύναμη, αλλά τώρα καταρρέει επειδή αργοπεθαίνει ο Ζαχάρ, ο άνθρωπος που στάθηκε η κινητήριος δύναμη της οικογένειας. Έτσι η σύζυγός του, η Βάσσα, αναλαμβάνει τα ηνία της οικογενειακής επιχείρησης που καταρρέει, είναι πρόθυμη να θυσιάσει τα πάντα –ακόμη και τα ίδια της τα παιδιά– φτάνει να επέλθει η σωτηρία. Το έργο, τοποθετεί στο μικροσκόπιο την σκληρή αλλά γεμάτη χιούμορ και ευφυΐα Βάσσα -που αν και αγαπάει υπερβολικά τα παιδιά της- βλέπει πως εκείνα πρόδωσαν κάθε προσδοκία που έτρεφε μέσα της γι’ αυτά. Αντί να γίνουν άξιοι συνεχιστές της επιχείρησης αυτά παλεύουν να πάρουν το μερίδιό τους και ν’ αποχωρίσουν.

Στο έργο αυτό ο Γκόρκι ωσάν να είχε διαβάσει την «Αγία οικογένεια» του Μαρξ, με τα πρόσωπα και το μύθο του συνθέτει μια σαρκαστική μικρογραφία της «Αγίας οικογένειας», με αρχηγό τη μάνα, που για να κρατήσει τον πλούτο στα χέρια της, ανενδοίαστα, χωρίς φραγμό, είναι ικανή για τα πάντα, και με το κάθε ισχυρό μέλος της να «τρώει» το αδύναμο. ο θεσμός της οικογένειας έχει μπει στην τροχιά του ιστορικού και οι άνθρωποι, αβοήθητοι μέσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον και αφού δε βρήκαν (όσοι δε βρήκαν) με τι να αντικαταστήσουν το θεσμό της οικογένειας, βουλιάζουν στη μοναξιά και το συμφέρον τους, έχοντας μια διαστρεβλωμένη αίσθηση ικανοποίησης και αμαρτίας ακόμη και με τη δολοφονία των ανθρώπων δίπλα τους.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2126 στις: Μάιος 11, 2019, 19:17:35 μμ »

"Ασανσέρ" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας Σταυριανός Κιναλόπουλος
Σκηνοθέτης Φρόσω Κορρού
Ηθοποιοί Εύη Τσάφου, Νίκος Γκέλια
Ακούγεται η φωνή της Μαρίας Σολωμου

Λίγα λόγια για το έργο...

"Ένα κλουβί είναι η ελευθερία, απλώς με καλύτερη θέα...".

Η Ποπ τραγωδία ενός άντρα και μιας γυναίκας που κλείνονται στο ασανσέρ τη στιγμή που ο πρώτος παέι να ζητήσει δουλειά από τον πατέρα της δεύτερης. Κλειστοφοβία, υψηφοβία και τελικά ανθρωποφοβία μέσα από ένα κοινωνικό, οικονομικό, σεξουαλικό ξεγύμνωμα των δυο τους. Ποιος είναι ο κοινός φόβος όλων;

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2019, 09:09:34 πμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2127 στις: Μάιος 12, 2019, 09:05:37 πμ »

''Οι Παίκτες'' στο Θέατρο Αλκμήνη (Secret room)

Αλκμήνης 12, Πετράλωνα
Τηλ.: 2103428650



Συγγραφέας: Νικολάι Γκόγκολ
Μετάφραση: Άλεξ Γκρομπένκο
Σκηνοθεσία: Μάνος Καβίδας – Μανώλης Βαζαίος
Ηθοποιοί: Μανώλης Βαζαίος, Ερνέστος Βουτσινός, Νίκος Μαυρουδής, Ηλίας Κούτλας

Λίγα λόγια για το έργο...

Σ’ ένα μικρό πανδοχείο μιας επαρχίας, ένας ικανός χαρτοπαίκτης με ειδίκευση στις απάτες της τράπουλας έρχεται με σκοπό να αλιεύσει τα ανυποψίαστα θύματά του. Στο ίδιο πανδοχείο, όμως, γνωρίζεται με μια μικρή συμμορία χαρτοπαικτών, οι οποίοι ετοιμάζουν στημένες απάτες με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα από τους ανυποψίαστους περαστικούς. Οι τρεις θαμώνες, απατεώνες – επαγγελματίες χαρτοπαίχτες θα συναντηθούν, έτσι το παιχνίδι θα εξελιχθεί από μια απλή χαρτοπαικτική παρτίδα σε μια κωμικοτραγική φάρσα με απρόσμενες συνέπειες. Η αγωνία, το πάθος και η αλαζονεία παρασύρουν τους παίκτες σε ένα παιχνίδι χωρίς επιστροφή.

Ο Νικολάι Γκόγκολ αποτελεί τόσο για την παγκόσμια όσο και για τη Ρωσική λογοτεχνία, ένα αιώνιο σύμβολο και σημείο αναφοράς, παρά το γεγονός ότι έφυγε από τη ζωή μόλις σε ηλικία 45 ετών χτυπημένος από μελαγχολία και ψυχικές νευρώσεις, επηρεασμένος από τις κοινωνικοπολιτικές καταστάσεις της εποχής του. Τα έργα του, βαθειά διεισδυτικά στην ανθρώπινη συνείδηση, είναι γεμάτα πάθος και ζωή, με χαρακτήρες ζωντανούς και ταραχώδεις, ανθρώπους απλούς και καθημερινούς, ωστόσο με τόσο σύνθετο ψυχισμό. Ανθρώπους που παλεύουν με εσωτερικές συγκρούσεις, βάζουν σε δοκιμασία τις μεταξύ τους σχέσεις, φθάνουν σε αδιέξοδα δίχως επιστροφή. Τα έργα του συγγραφέα καταδεικνύουν σε πλάτος και βάθος όλο το φάσμα της αυταπάτης του ανθρώπου, της φθοράς του, της τραγικότητάς του. Ο ίδιος ο Ντοστογιέφσκι ταπεινά παραδεχόταν την οφειλή του στον Γκόγκολ.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2128 στις: Μάιος 13, 2019, 19:37:19 μμ »

''Ψίθυροι'' στο Θέατρο Αθηνών

Βουκουρεστίου 10, Κέντρο
Τηλ.: 2103312343



Συγγραφέας: Λίλλιαν Χέλλμαν
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Κοέν
Ηθοποιοί: Μαρίνα Ψάλτη, Μαρίνα Ασλάνογλου, Αλεξάνδρα Παντελάκη, Βάνα Παρθενιάδου, Δημήτρης Γκουτζαμάνης, Βασιλική Κωστοπούλου
Και το φωνητικό σύνολο chόrεs: Μαρίνα Εμμανουηλίδου, Κατερίνα Κουτσονικόλα, Δανάη Πολίτη, Δέσποινα Τασλακίδου, Μαριάννα Τσαμπά

Λίγα λόγια για το έργο...

Γραμμένο το 1934 το έργο αποτέλεσε μέγιστο σκάνδαλο για την Αμερική και –παρά τις διθυραμβικές κριτικές του– δεν ξαναπαρουσιάστηκε ποτέ έως το 1961, που βγήκε στους κινηματογράφους.

Η Μαριάν και η Τζέην είναι συνιδιοκτήτριες ενός σχολείου θηλέων. Η Τζέην είναι αρραβωνιασμένη με τον Τζόζεφ, έναν νεαρό γιατρό. Όταν τα οικονομικά του σχολείου επιτέλους αρχίζουν ν’ ανθίζουν, το ζευγάρι αποφασίζει να παντρευτεί – πράγμα που κάνει τη Μαριάν να ζηλέψει. Μια κακομαθημένη μαθήτρια του σχολείου, που θέλει να εκδικηθεί τις δασκάλες επειδή τιμωρήθηκε για κάποια αταξία, διαδίδει ένα βαρύ ψέμα: πως τάχα οι δυο γυναίκες διατηρούν μεταξύ τους κρυφό δεσμό. Οι φήμες μεταδίδονται από στόμα σε στόμα, το σχολείο χάνει τις μαθήτριές του και η επιχείρηση κλείνει.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2129 στις: Μάιος 14, 2019, 17:58:23 μμ »

"Στην εθνική με τα μεγάλα" στο Θέατρο 104

Ευμολπιδών 41, Γκάζι
Τηλ.: 2103455020



Συγγραφέας Μιχάλης Βιρβιδάκης
Σκηνοθέτης Σταύρος Ράγιας
Ηθοποιοί Περικλής Ασημακόπουλος, Βασίλης Λιάκος, Νεφέλη Παπαδερού

Λίγα λόγια για το έργο...

Πρόκειται για ένα έργο της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, που παρουσιάζει την αλληγορική πορεία τριών νέων στην αναζήτηση της ατομικής και της συλλογικής ταυτότητας. Μία μητέρα εξαφανισμένη από καιρό, δύο αδέρφια που ξαναβρίσκονται κοντά και πάλι, ο πατέρας που δε ζει πια και η φίλη του μικρού αδερφού, ξετυλίγουν άλλοτε με σκληρότητα και άλλοτε με ευαισθησία το μπερδεμένο κουβάρι μιας αλλόκοτης ελληνικής οικογένειας. Το έργο έχει ήδη αποσπάσει παγκόσμιες διακρίσεις, ενώ πρωτοπαίχτηκε στην Ελλάδα στο Θέατρο “Νέα Σκηνή” του Λευτέρη Βογιατζή.

“Φανταστείτε μια μεγάλη λεωφόρο. Νύχτα. Αύγουστος. Περνούν φορτηγά με αναμμένα τα φώτα τους στη μεγάλη σκάλα. Όποιος τα συναντήσει τυφλώνεται. Είναι η Εθνική. Η Εθνική μας: οδός, περιπέτεια, πραγματικότητα. Είναι εκεί και η εθνική μας φαντασίωση. Ποίος καταφέρνει να διατηρήσει αλώβητη την όρασή του, για να ξεχωρίσει τα μικρά από τα μεγάλα; Και ποίος μπορεί να βάλει σε αυτή τη λεωφόρο τα σωστά σημεία στίξης πεζοπορώντας; Το έργο “Στην Εθνική με τα μεγάλα” δημιουργεί τους οδοδείκτες σε αυτή τη λεωφόρο για να δούμε τους εαυτούς μας”. (Σταύρος Ράγιας)

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης ένα κείμενο και μια θεατρική παράσταση για την εγχώρια πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα αναλλοίωτη εδώ και δεκαετίες. Οι ήρωες είναι οι γείτονες της διπλανής πόρτας. Πριν την κρίση. Ή μέσα σ' αυτήν. Όλοι θα βρούμε κάτι να θυμηθούμε...

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 211 212 [213] 214 215 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS