ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σεπτέμβριος 20, 2019, 22:18:52 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79415 μηνύματα σε 3614 θέματα από 2375 μέλη
Τελευταίο μέλος: JohnBo
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ελεύθερος Χρόνος
| |-+  Εκδηλώσεις - Λογοτεχνία - Τηλεοπτικές Εκπομπές
| | |-+  Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 210 211 [212] 213 214 215 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 490862 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2110 στις: Απρίλιος 19, 2019, 18:48:55 μμ »

''Κουμ Κουάτ'' στο Θέατρο του Νέου Κόσμου (Κεντρική σκηνή)

Αντισθένους 7 & Θαρύπου, Νέος Κόσμος
Τηλ : 2109212900



Συγγραφέας Γιάννης Καλαβριανός, Μαρία Κοσκινά
Σκηνοθέτης Γιάννης Καλαβριανός
Ηθοποιοί Γιώργος Γλάστρας, Μαρία Κοσκινά

Λίγα λόγια για το έργο...

«Παρ’ το απόφαση, η Ελλάδα δύο πράγματα έβγαζε, βγάζει και θα βγάζει: τσεβρέδες και χαφιέδες.»

Βρισκόμαστε εν μέσω της δικτατορίας στην Ελλάδα, την Κυριακή του Πάσχα, 09 Απριλίου 1972. Ένα ζευγάρι λέει ψέματα, για να μην αναγκαστεί να ξαναπάει στο χωριό. Και ενώ πιστεύουν πως τα έχουν καταφέρει να μείνουν έστω και για μία ημέρα μόνοι, αρχίζουν να καταφθάνουν πρώην εραστές, χουντικοί, ένα τάγμα φαντάρων με σούβλες και αρνιά και μία αγάπη από το παρελθόν.

Δύο ηθοποιοί, υποδύονται όλους τους χαρακτήρες, πραγματοποιώντας επί σκηνής αστραπιαίες ολικές μεταμορφώσεις σε μία φάρσα απολύτως χορογραφημένου ρυθμού και ιδιάζουσας κατασκευής, για μία εποχή που υπήρξε εξίσου αστεία όσο και επικίνδυνη.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2111 στις: Απρίλιος 20, 2019, 09:00:33 πμ »

''Τους Ζυγούς Λύσατε'' στο Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν»

Φρυνίχου 14, Πλάκα
Τηλ : 2103222464



Κείμενο - Σκηνοθεσία - Ερμηνεία: Βασίλης Παπαβασιλείου

Λίγα λόγια για το έργο...

«Τρία χρόνια μετά το Σιχτίρ ευρώ, μπουντρούμ δραχμή, θα πεις κι ένα τραγούδι», ο Φωκίων Καπνίδης (Βασίλης Παπαβασιλείου) επιστρέφει στο Άσυλο Ανιάτως Ψεκασθέντων Ολικώς Υστερούντων (ΑΑΨΟΥ)... αυτή τη φορά δεν είναι ο βραβευμένος «Τρόφιμος της Χρονιάς» αλλά ο δαφνοστεφανωμένος «Ψεκασμένος» της οκταετίας».

Το Ίδρυμα γιορτάζει την έξοδο από τα μνημόνια κλείνοντας τις πύλες του και ταυτόχρονα πανηγυρίζει για την είσοδο… Πού αλήθεια;
Στο Διάστημα;
Στις Αγορές;
Στα Δυτικά Βαλκάνια;

Σ’ αυτά και σε πλήθος άλλα ερωτήματα θα επιχειρήσει να απαντήσει ο Φωκίων σε μια εκδήλωση που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί παρά να έχει και ελαφρώς προεκλογικό χαρακτήρα.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2112 στις: Απρίλιος 20, 2019, 09:05:52 πμ »

"Υπόγειο" στο Θέατρο Olvio

Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Γκάζι
Τηλ : 2103414118



Συγγραφέας Ζουζέπ Μαρία Μπενέτ Ι Ζουρνέτ
Μετάφραση Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθέτης Νατάσα Παπαμιχαήλ
Ηθοποιοί Χριστόδουλος Στυλιανού, Δημήτρης Μαύρος, Νατάσα Παπαμιχαήλ

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένα άχρονο - διαχρονικό αλλά και παράλογο ψυχολογικό θρίλερ.

Η φαινομενικά τυχαία συνάντηση δύο ανδρών είναι η αφορμή για μια ασυνήθιστη αναμέτρηση μεταξύ τους. Ο αρχικά πολιτισμένος αλλά και λίγο παράδοξος διάλογος, γρήγορα παίρνει απρόσμενη διάσταση και σιγά σιγά αποκαλύπτουν ο ένας στον άλλο τα βαθύτερα ένστικτά τους. Όλα όσα κρύβουν ακόμη και από τον ίδιο τους τον εαυτό, βρίσκουν τρόπο να βγουν στην επιφάνεια και οι ρόλοι θύτη και θύματος, εναλλάσσονται εν αγνοία τους.

Η επώδυνη κατάδυση στην ανθρώπινη ψυχή και η αναγνώριση των κρυφών ενστίκτων, είναι διαδικασία απαιτητική και χρονοβόρα κατά την οποία ο καθένας επιλέγει μέχρι που αντέχει να φτάσει και ανάλογα με τα βιώματά του είναι υπεύθυνος για το τέρας που μεγαλώνει  -ή όχι- μέσα του. Η κατάβαση στο "Υπόγειο" μπορεί να είναι λύτρωση, κάθαρση, εξιλέωση ή ακόμη και εγκλωβισμός.

Το έργο είναι γραμμένο με αφαιρετικό τρόπο και δεν έχει χρόνο και τόπο. Είναι άχρονο- διαχρονικό, ξεκάθαρα συμβολικό, δίνοντας με τον τρόπο αυτό "χώρο" στις ανθρώπινες σχέσεις. Σχέσεις γονεϊκές, σχέσεις εξουσίας, σχέσεις μεταξύ αγνώστων, φίλων, εραστών αλλά κυρίως η σχέση με τον εαυτό μας. Θετικά και αρνητικά συναισθήματα, δυσφορία, αγάπη, μίσος, παιχνίδια ρόλων  συνθέτουν ένα σκηνικό τοπίο που δεν διαφέρει σε τίποτα από τον αναπάντεχο κύκλο ζωής του ανθρώπου.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2113 στις: Απρίλιος 21, 2019, 20:35:44 μμ »

"Η Διαθήκη της Μαρίας" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας Colm Toibin
Μετάφραση Κατερίνα Βαλαβανίδη
Σκηνοθέτης Δημήτρης Μυλωνάς
Ηθοποιοί Ασπασία Κράλλη
Χορός: Γιώργος Ημέρης, Αντώνης Καραστεργίου, Γιάννης Ντάσιος, Νάνσυ Ρηγοπούλου, Χριστίνα Σκλαβάκη

Λίγα λόγια για το έργο...

«Θυμάμαι τα πάντα. Η μνήμη καταλαμβάνει μέσα στο σώμα μου τόσο χώρο όσο καταλαμβάνουν το αίμα και τα κόκκαλα.» Αυτά είναι τα λόγια της Μαρίας. Μιας μητέρας που της άρπαξαν τον γιο και τον έχασε για πάντα.

Ο μονόλογος του Colm Toibin «Η Διαθήκη της Μαρίας» θα μπορούσε να έχει και ως τίτλο «το Κατά Μαρία Ευαγγέλιον», μιας και ποτέ δεν ακούστηκε ο λόγος της, η δική της μαρτυρία.

Η Μαρία, εξόριστη στην Έφεσο, γερασμένη, καταπονημένη και σε συνεχή κίνδυνο, αφηγείται, με τον δικό της τρόπο τη ζωή της και τη ζωή του γιού της. Για κείνη, στο πρόσωπο του Χριστού, βλέπει μόνο το παιδί της, που σκοτώθηκε με τον πιο σκληρό και απάνθρωπο τρόπο και μάλιστα για έναν ακατανόητο σκοπό σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών και ιστορικών ανακατατάξεων.

Άραγε η θυσία του έφερε έναν κόσμο καλύτερο;

«Η Διαθήκη της Μαρίας» (“The Testament of Mary”) παρουσιάστηκε στο Broadway το 2013, σε ερμηνεία της Fiona Shaw, και προτάθηκε για τρία Tony Awards συμπεριλαμβανομένου του Best Play. Έχει ενδιαφέρον επίσης να αναφερθεί πως η έκδοση του έργου από τον συγγραφέα σε μορφή νουβέλας έχει ηχογραφηθεί από τη σπουδαία ηθοποιό Meryl Streep.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2114 στις: Απρίλιος 22, 2019, 16:32:58 μμ »

''Μυγοφαές'' στο Θέατρο του Νέου Κόσμου (Κεντρική σκηνή)

Αντισθένους 7 & Θαρύπου, Νέος Κόσμος
Τηλ : 2109212900



Συγγραφέας Ζουάν Γιάγκο
Μετάφραση Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθέτης Ομάδα AbOvo
Ηθοποιοί Γιώργος Αγγελόπουλος, Βάσω Καβαλιεράτου, Γιάννης Σαρακατσάνης, Σωσώ Χατζημανώλη

Λίγα λόγια για το έργο...

Τέσσερις φίλοι γύρω στα 35, προσπαθούν να οργανωθούν και να αντιδράσουν στην επικείμενη απόλυσή τους από την εταιρεία στην οποία εργάζονται...

Η πρώτη σκέψη, φυσικά, είναι να αγωνιστούν για να κρατήσουν τις θέσεις εργασίας τους. Πώς όμως; Κι έπειτα, αξίζει στ’ αλήθεια να αγωνιστούν για αυτή τη δουλειά που έχουν; Δεν θα ήταν καλύτερα να την αφήσουν και να πραγματοποιήσουν εκείνο το όνειρο που είχαν πριν από μερικά χρόνια; Να φτιάξουν, δηλαδή, παιδικές τροφές από προνύμφες μύγας, θρεπτικές, υγιεινές, με φτηνή πρώτη ύλη και πραγματικά ανατρεπτική απήχηση στην αγορά. Έτσι γεννιέται η παιδική κρέμα «Μυγοφαές»!
Στο μεταξύ, 4 μπίρες παγώνουν στον καταψύκτη…

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2115 στις: Απρίλιος 23, 2019, 00:00:02 πμ »

''H Φαλακρή Τραγουδίστρια'' στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας (Β΄ Σκηνή)

Κεφαλληνίας 16,Κυψέλη
Τηλ.: 2108838727



Συγγραφέας Ευγένιος Ιονέσκο
Μετάφραση Αλέξανδρος Μυλωνάς
Σκηνοθέτης Μαρία Ξανθοπουλίδου
Ηθοποιοί Αλέξανδρος Μυλωνάς, Φαίη Ξυλά, Ευγενία Αποστόλου, Σωκράτης Πατσίκας, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Σοφιάννα Θεοφάνους

Λίγα λόγια για το έργο...

Το έργο γράφτηκε το 1948 μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου και ανέβηκε στη σκηνή για πρώτη φορά στις 11 Μαΐου 1950 στο Théâtre des Noctambules στο Παρίσι. Όπως αποκαλύπτει ο ίδιος ο Ιονέσκο στο «Σημειώσεις και Αντι-σημειώσεις», η «Φαλακρή Τραγουδίστρια» γράφτηκε με αφορμή μια μέθοδο εκμάθησης αγγλικών για Γάλλους, η οποία τον προβλημάτισε για τη χρήση της γλώσσας εκείνη την εποχή. Από τη μέθοδο αυτή δανείζεται τα πρωταγωνιστικά του πρόσωπα, τους Σμίθ και τους Μαρτέν καθώς και κάποια επεισόδια του έργου.

Το έργο διαδραματίζεται σε ένα τυπικό αγγλικό σαλόνι, ενός τυπικού αγγλικού ζευγαριού του κυρίου και της κυρίας Σμιθ όταν ένα απόγευμα εισβάλλουν ξαφνικά στο σαλόνι τους, το φιλικό ζευγάρι Μάρτινς το οποίο μαζί με την υπηρέτρια του σπιτιού και έναν πυροσβέστη φροντίζουν για την διατάραξη της αγγλικής φλεγματικής ηρεμίας τους.

Μέχρι το τέλος του έργου, η γλώσσα έχει αυτοματοποιηθεί, οι λέξεις έχουν απογυμνωθεί από νόημα και δε μένουν παρά μόνον ως ήχοι. Αποκαλύπτεται πως τα πρόσωπα, παρόλο που γνωρίζουν πολύ καλά τον κόσμο στον οποίο ζουν, δεν έχουν τίποτα προσωπικό να πουν ούτε να μεταφέρουν αυτό που πραγματικά πηγάζει από μέσα τους. Για τον Ιονέσκο, τα πρόσωπα στα έργα φέρονται σα μαριονέτες, κάτι που του θύμιζε και την πραγματικότητα στην οποία έζησε: ο κόσμος του φαινόταν σαν μία τεράστια σκηνή θεάτρου μαριονέτας, όπου αλλοπρόσαλλες πολιτικές ιδεολογίες κυριαρχούσαν και οι άνθρωποι τις δέχονταν παθητικά, αφήνοντάς τες να καθορίζουν κάθε τους κίνηση.


Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2116 στις: Απρίλιος 24, 2019, 14:24:00 μμ »

''African Gothic'' στο Αγγέλων Βήμα

Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια
Τηλ.: 2105242211



Συγγραφέας Reza de Wet
Μετάφραση Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου
Σκηνοθέτης Βασίλης Χατζηδημητράκης
Ηθοποιοί Σάββας Βασιλειάδης, Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος, Λήδα Καπνά, Lauretta Macauley

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένα νοτιοαφρικάνικο ψυχολογικό θρίλερ, γραμμένο το 1985, το οποίο έχει χαρακτηρισθεί ως έργο-ορόσημο για το θέατρο της Νότιας Αφρικής.

Δυο αδέρφια Μπόερ -λευκοί άποικοι αγρότες της Νοτίου Αφρικής- ζουν απομονωμένα με τη μαύρη νταντά τους σε μια πλέον ερειπωμένη φάρμα. Η άφιξη ενός δικηγόρου για την απόδοση μιας κληρονομιάς έρχεται να κλονίσει δραματικά τις ισορροπίες του σπιτιού και να ωθήσει τους ήρωες σε ακραίες καταστάσεις.

Στο «African Gothic», η συγγραφέας αντιστρέφει το εξιδανικευμένο μοντέλο της λευκής αποικιοκρατικής αγροτικής οικογένειας με το ευτυχισμένο έγχρωμο υπηρετικό προσωπικό στηλιτεύοντας με αυτόν τον τρόπο την εποχή του Απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική και την παρακμή των Αφρικάνερς. Πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό σκοτεινό παραμύθι που τα όρια πραγματικότητας και ονείρου είναι δυσδιάκριτα.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2117 στις: Μάιος 02, 2019, 00:00:06 πμ »

''Rock Story'' στο Θέατρο Αργώ (Κάτω σκηνή)

Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο
Τηλ : 2105201684-5



Συγγραφέας Λεία Βιτάλη
Σκηνοθέτης Γιάννης Καραχισαρίδης
Ηθοποιοί Αιμιλία Υψηλάντη, Γιώργος Ζιόβας, Βασίλης Παναγιωτίδης, Δήμητρα Βαμβακάρη, Έλια Βεργανελάκη

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένα έργο, εμπνευσμένο από τον Παύλο Σιδηρόπουλο.

Ο Λέο, ο κεντρικός ήρωας οδεύει  από την απόλυτη ελευθερία και τον ασυμβίβαστο έρωτα στην αυτοκαταστροφή. Οικογενειακό περιβάλλον, χημικές ουσίες, μουσικές, έρωτας και στο κέντρο ένας νέος άνδρας που ανυπομονεί να φθάσει στην κορυφή. Ελλάδα του 80. Μια ροκ συναυλία. Ο ήρωας θα ξεπεράσει  τα όρια και θα αφήσει την τελευταία του πνοή πάνω στη σκηνή. Ποιος είναι; Τι ζητούσε από τη ζωή και πώς έφτασε εκεί; Στα τρία λεπτά που μεσολαβούν από τη ζωή στον θάνατο περνάει από μπροστά του όλη του η ζωή σαν ταινία του σινεμά.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2019, 14:54:49 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2118 στις: Μάιος 03, 2019, 19:39:37 μμ »

''Ο Κύκλος του έρωτα'' στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου, Πειραιάς
Τηλ.: 2104143310-20



Συγγραφέας Άρθουρ Σνίτσλερ
Μετάφραση Κοραλία Σωτηριάδου
Σκηνοθέτης Θωμάς Μοσχόπουλος
Ηθοποιοί Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Αυγουστίνος Κούμουλος, Άννα Μάσχα, Κίττυ Παϊταζόγλου, Ευδοκία Ρουμελιώτη, Σίσσυ Τουμάση, Κώστας Φιλίππογλου, Νικόλας Παπαγιάννης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια κωμωδία αποπλανήσεων; Ένα ερωτικό παιχνίδι;Ο κύκλος του έρωτα του Άρθουρ Σνίτσλερξεκινά στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.Γιατί ο έρωτας ταιριάζει στην Άνοιξη.

Δέκα ζευγάρια  σε μια σκυταλοδρομία σεξουαλικών συναντήσεων. Στη ζωή αλλά και στη σκηνή του ΔΘΠ. Από την αποπλάνηση, στην ερωτική συνεύρεση και τον αποχωρισμό μια ανάσα μόνο.

Ο Κύκλος του Έρωτα έχει σαν κεντρική υπόθεση τις αλλεπάλληλες ερωτικές συνευρέσεις μεταξύ προσώπων όλων των κοινωνικών τάξεων. Δέκα ζευγάρια στη Βιέννη, παλεύουν με τα όρια που θέτουν η κοινωνική θέση, ο πλούτος και η ερωτική και συζυγική πίστη. Όλα ξεκινούν από μια φτωχή πόρνη και καταλήγουν πάλι σ’ αυτήν. Κάθε διαδοχική σκηνή παίρνει ένα δραματικό πρόσωπο από την προηγούμενη και το εισάγει στην επόμενη εικόνα. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, όλοι οι χαρακτήρες είναι ασαφώς συνδεδεμένοι μεταξύ τους.

Η αιώνια εναλλαγή συντρόφων, είτε  αποτυπώνει τη σεξουαλική υποκρισία της Βιέννης του 19ου αι. είτε την ασέξουαλ εξάπλωση  στο εδώ και το τώρα. Το σεξ ή το «α-σεξ»είναι το βρώμικο μυστικό. Σήμερα δεν σοκάρει η ερωτική επιθυμία αλλά η έλλειψή της.
Οι  δομές μιας ολόκληρης κοινωνίας που «εκπορνεύεται», ναρκισσεύεται, ερωτοτροπεί, κομπάζει και ηθικολογεί  ακτινογραφώντας τη «νόσο»της μέσα από το πρίσμα της ερωτικής επιθυμίας.

Πέρα από το χιούμορ όμως και την φαινομενική ηδονοβλεπτική ελαφράδα που πρωτοδιαβάζει κανείς στο έργο, το επόμενο επίπεδο είναι πιο αγωνιώδες.
Πόσο είναι δυνατόν να υπάρξει «πραγματική ικανοποίηση» μέσα από τον έλεγχο και την υποταγή;
Μπορεί η κοινωνική υποκρισία των δυτικών κοινωνιών να αντέξει την ηδονή ως ένα μη εμπορεύσιμο και ανταλλάξιμο σε όλα τα επίπεδα προϊόν;
Μπορεί ο άνθρωπος να αναλάβει το τίμημα της ικανοποίησής του ως προϊόν ελευθερίας και ευθύνης ή είναι η ερωτική συμπεριφορά ένα παιχνίδι ρόλων που κρατάει όσο μια πρόσκαιρη μέθη;

Το έργο φαίνεται να διατηρεί αναλλοίωτη την γαργαλιστική επικινδυνότητά του παρότι οι κοινωνικές μάσκες έχουν φαινομενικά αλλάξει μορφή.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
 
Ο Άρθουρ Σνίτσλερ γεννήθηκε στη Βιέννη το 1862 και πέθανε στη γενέτειρά του το 1931. Είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος της λογοτεχνίας του Βιεννέζικου Μοντερνισμού και έγραψε διηγήματα, θεατρικά έργα καθώς και ένα μυθιστόρημα. Άσκησε για ένα διάστημα το ιατρικό επάγγελμα, αλλά αργότερα περιορίστηκε στη λογοτεχνία. Στα νεανικά του χρόνια ο Σνίτσλερ υπήρξε ένας ερωτόληπτος Δον Ζουάν. «Αντιλήφθηκες μέσω της διαίσθησής σου –ή μάλλον μέσω της ευαίσθητης ενδοσκόπησής σου– όλα όσα μόχθησα να αποκαλύψω μελετώντας άλλους ανθρώπους», έγραφε στον Σνίτσλερ το 1922 ο σύγχρονός του, Σίγκμουντ Φρόιντ.
To θεατρικό έργο «Reigen» (Ο Κύκλος του Έρωτα) γράφτηκε το 1897, εκδόθηκε το 1903 και τον επόμενο χρόνο απαγορεύτηκε από την αυστριακή λογοκρισία. Το προκλητικό αυτό έργο έθετε προφανέστατα υπό αμφισβήτηση πολλές από τις αξίες της Ευρωπαϊκής αστικής τάξης και έθετε σε δημόσια θέαπολλά από τα «κρυμμένα θέματα» που την αφορούσαν. Από τη σεξουαλική ηθική και τα λιμπιντικά παιχνίδια εξουσίας έως τους ταξικούς διαχωρισμούς και άλλα καυτά κοινωνικά θέματα.Το έργο πρωτοανέβηκε στο Βερολίνο σχεδόν 20 χρόνια αργότερα, αφού πρώτα διαδόθηκε κυκλοφορώντας παράνομα από χέρι σε χέρι. Το ανέβασμα του Βερολίνου οδηγήθηκε κι αυτό στα έδρανα αλλά αυτή τη φορά δικαιώθηκε στα ανεκτικά δικαστήρια της Δημοκρατίας της Βαϊμάρηςκαι γνώρισε μεγάλη επιτυχία, μολονότι ο συγγραφέας του χαρακτηρίστηκε «Εβραίος πορνογράφος» και δέχτηκε ουκ ολίγες απειλές.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2019, 23:58:07 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2119 στις: Μάιος 04, 2019, 17:18:49 μμ »

''Football, το παιχνίδι της ανθρωπότητας'' στο Θέατρο Χώρος

Πραβίου 6, Βοτανικός
Τηλ.: 21 0342 6736



Συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης
Σκηνοθέτης Τριαντάφυλλος Δελής
Ηθοποιοί Σήφης Πολυζωίδης
Στην παράσταση “συμμετέχει” το συγκρότημα The Skelters

Λίγα λόγια για το έργο...

Το FOOTBALL (2017) μαζί με το LEOPOLD (2017) και το HIV (2018) συγκροτούν μια άτυπη πολιτική τριλογία. Η βασική θέση αυτής της τριλογίας είναι πως οι παντοτινοί ένοχοι είμαστε οι θεατές -και πως ήρθε η ώρα να πληρώσουμε κάποιο τίμημα. Η ανάγκη του συγγραφέα να γράψει αυτά τα έργα, γεννήθηκε μετά από τα ταξίδια του στην Αφρική θέλοντας να μιλήσει για τα ταξίδια των “χορτάτων” στην “πεινασμένη” Αφρική.

Το FOOTBALL είναι μια "σκληρή ματωμένη κωμωδία", ένας καυστικός μονόλογος με πολύ χιούμορ , που αναλύει την ιστορία της ανθρωπότητας μέσα από την ιστορία του ποδοσφαίρου, ξεκινώντας από το 1500 μ.Χ.

Βασικός άξονας του έργου είναι ότι ο τέταρτος τοίχος δεν υπάρχει και έτσι ο ηθοποιός επικοινωνεί ευθέως με τους θεατές. Πρόκειται για ένα έργο που ήρθε να μας αφυπνίσει, να μας "μετακινήσει" από την ασφάλεια της "καρέκλας" (ως κοινό) και να μας φέρει αντιμέτωπους με τις ευθύνες μας σε σχέση με την πορεία της ανθρωπότητας.

Παρακολουθούμε λοιπόν τον «Φ.», έναν σύγχρονο άνθρωπο-φίλαθλο-οπαδό, να παραθέτει ερωτήματα για το παρελθόν, το παρόν και κυρίως για το μέλλον αυτού του κόσμου, όπου το κοινό θα κληθεί να απαντήσει…

Μας μιλάει για ένα αρχαίο ένστικτο του ανθρώπου να "κλωτσάει" και για μια άγρια ψυχή που βρίσκεται θαμμένη μέσα μας και αναφέρει χαρακτηριστικά: «Εξευγενισμένοι παίκτες και εξευγενισμένοι θεατές... Και κάπου στο βάθος της συνείδησης να φωλιάζουν τα κατάλοιπα της παλιάς ψυχής... Όταν κατά καιρούς εξωτερικεύονται, τότε μιλούμε για τον χουλιγκανισμό, για την άσκοπη κοινωνική βία των μητροπόλεων, για την τρομοκρατία των γηπέδων…»

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 210 211 [212] 213 214 215 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS