ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σεπτέμβριος 20, 2019, 22:12:29 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79415 μηνύματα σε 3614 θέματα από 2375 μέλη
Τελευταίο μέλος: JohnBo
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ελεύθερος Χρόνος
| |-+  Εκδηλώσεις - Λογοτεχνία - Τηλεοπτικές Εκπομπές
| | |-+  Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 215 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 490815 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2090 στις: Απρίλιος 01, 2019, 20:03:56 μμ »

"Δεσποινίς Τζούλια" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας Αύγουστος Στρίντμπεργκ
Σκηνοθέτης Κώστας Φιλίππογλου
Ηθοποιοί
Τζούλια: Ίρις Μάρα
Ζαν: Νίκος Ιωαννίδης
Κριστίν: Γιώτα Σερεμέτη

Λίγα λόγια για το έργο...

Η παράσταση αυτή μάγεψε αλλά και προκάλεσε με την υπέροχη αισθητική της και τον έντονο ερωτισμό της, καθώς έχει σκηνοθετηθεί με βάση τη διαλεκτική του «κυρίου και του σκλάβου» και το κατά Μαρκήσιο ντε Σαντ ορμέμφυτο του σαδομαζοχισμού.

Στη «Δεσποινίδα Τζούλια» του Στρίντμπεργκ είναι πολύ έντονο το πολιτικό – κοινωνικό στοιχείο, η διαφορά των τάξεων αλλά και ο ερωτισμός, η μάχη των δύο φύλων, η εκμηδένιση του ενός από τον άλλον, και η προσπάθεια επικράτησης με όπλο το σεξ.

Η συνεχόμενη κατάχρηση εξουσίας από τον ένα χαρακτήρα προς τον άλλον μέσα στο έργο, φανερώνει την πανανθρώπινη σαδομαζοχιστική διάθεση.

Το ερωτικό τρίγωνο που υπάρχει στην παράσταση της Κυρίας – υπηρέτη – υπηρέτριας, εξάπτει τις φαντασιώσεις κοινού και χαρακτήρων και αναπόφευκτα οδηγεί στο παθιασμένο ζωώδες σεξ, ιδιαίτερα αφού το έργο διαδραματίζεται τη νύχτα του μεσοκαλόκαιρου.

Αυτή είναι η νύχτα της 23ης Ιουνίου, της μικρότερης και πιο ερωτικής νύχτας του χρόνου. Της νύχτας που στην Ευρωπαϊκή λογοτεχνία με τον Σαίξπηρ (όνειρο καλοκαιρινής νύχτας), τον Στρίντμπεργκ (Δεσποινίς Τζούλια) κλπ, είναι αφιερωμένη στον ερωτικό παροξυσμό.

Είναι η νύχτα του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, που έχασε το κεφάλι του από το σεξουαλικό πάθος του Ηρώδη για τη Σαλώμη. Η νύχτα που στην Ελλάδα και άλλες χώρες των Βαλκανίων, συντελείται το παγανιστικό έθιμο του κλήδονα, όπου νέοι και νέες πηδούν πάνω από τις φωτιές ερωτοτροπώντας και φλερτάροντας, ελπίζοντας ότι ο κλήδονας θα τους φανερώσει με ποιον θα κάνουν... γάμο.

Είναι η νύχτα που οι άνθρωποι αποχαλινώνονται, η νύχτα που νικιέται η λογική και επικρατούν τα πάθη. Αυτή τη νύχτα δε μας οδηγεί το μυαλό, αλλά το σώμα. Είναι η νύχτα που η Τιτάνια έκανε έρωτα με έναν γάιδαρο και η Δεσποινίς Τζούλια δόθηκε στον αρρενωπό υπηρέτη της.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2091 στις: Απρίλιος 02, 2019, 19:29:56 μμ »

''Οι δανειστές. Μια αυτοβιογραφία'' στην Αγγλικανική Εκκλησία Αγίου Παύλου

Φιλελλήνων 27 & Σιμωνίδου, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ κρατ. 6987738178



Συγγραφέας Αύγουστος Στρίντμπεργκ
Μετάφραση Έρη Κύργια
Σκηνοθέτης Δημήτρης Μπίτος
Ηθοποιοί Ειρήνη Δράκου, Νίκος Καμώντος, Δημήτρης Μπίτος

Λίγα λόγια για το έργο...

Η Ομάδα ΑΣΙΠΚΑ, επιχειρώντας να μεταφέρει τον “παρατηρητή’’ Στρίνμπεργκ στην αρένα του πεδίου παρατήρησης, χρησιμοποιεί αποσπάσματα τόσο από προσωπικές επιστολές του συγγραφέα αλλά και άλλες επιστολές και κείμενα.

Στο αυτοβιογραφικό έργο του Στρίντμπεργκ ο συγγραφέας έχει τοποθετήσει τους ήρωες του σ’ ένα δεδομένο περιβάλλον, στο σαλόνι ενός ξενοδοχείου σε τόπο παραθερισμού και παρακολουθεί πως θα αντιδράσουν.

Τα πρόσωπα, ένα ζευγάρι καλλιτεχνών, ο άντρας ζωγράφος η γυναίκα συγγραφέας. Κατά την απουσία της γυναίκας σε μια εκδρομή ο άντρας της βρίσκεται μόνος στο σαλόνι του ξενοδοχείου, ερωτευμένος και κυριευμένος από τη δύναμη της γυναίκας του αποτυπώνει συνεχώς τη μορφή της. Εκεί  τον βρίσκει ο πρώην άντρας της που η γυναίκα τον είχε παρατήσει χρόνια πριν για το ζωγράφο και εκμεταλλευόμενος την απουσία της προσποιείται κάποιον ξένο. Κατά τη συνάντηση των δύο αντρών, νυν και πρώην, το πορτραίτο εξελίσσεται σε γλυπτό. Το γλυπτό παραμορφώνεται. Μαζί του και το ερωτικό ιδεώδες του ζωγράφου το οποίο σκορπά θριαμβικά σαν θρυμματισμένη φωτογραφία ο εκδικητής επισκέπτης στα πόδια της γυναίκας κατά την επιστροφή της. Οι τρεις ήρωες δε θα συναντηθούν μαζί ποτέ παρά μόνο στο τέλος, αλλά τότε είναι μάλλον αργά.

Την παράσταση θα συνοδεύουν αγγλικοί και ελληνικοί υπέρτιτλοι για τους κωφούς (και όλους τους άλλους θεατές).

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2092 στις: Απρίλιος 03, 2019, 19:14:25 μμ »

"Ο Παίκτης" στο Θέατρο 104

Ευμολπιδών 41, Γκάζι
Τηλ.: 2103455020



Συγγραφέας Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι
Μετάφραση (από τα γαλλικά) Μιλτιάδης Σαλβαρλής
Σκηνοθέτης Σοφία Καραγιάννη
Ηθοποιοί Βασιλική Διαλυνά, Κορίνα Θεοδωρίδου, Ιωσήφ Ιωσηφίδης, Αλέξανδρος Τούντας

Λίγα λόγια για το έργο...

Σε μια μικρή πόλη της Γερμανίας, αριστοκράτες, κοινοί θνητοί και απατεώνες επιδίδονται με πάθος στα τυχερά παιχνίδια. Με άκρατο κυνισμό και με σαφείς διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στις κοινωνικές τάξεις τζογάρουν χρήματα, ανθρώπους και αισθήματα. Εκεί, σε αυτή τη μικρογραφία της Ευρώπης με τις πολλές γλώσσες, τις διαφορετικές νοοτροπίες και με τις ιδιαιτερότητες κάθε λαού, ο Αλεξέι Ιβάνοβιτς θα παρασυρθεί στη δίνη του αδιέξοδου έρωτα και θα παίξει στη ρουλέτα κάθε ίχνος αξιοπρέπειας.

Η Σοφία Καραγιάννη με μια αξιόλογη ομάδα ηθοποιών και συντελεστών, υπογράφει τη σκηνοθεσία σε ένα από τα πιο κλασικά αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, που καταπιάνεται κυρίως με το πάθος του τζόγου, αλλά και με άφθονο χιούμορ σαρκάζει την κοινωνία της εποχής του συγγραφέα, που είναι εθισμένη όσο και η δική μας, παρά τις πολιτισμικές διαφορές, στον εύκολο πλουτισμό και το χρήμα. Και κάπου εκεί βρίσκεται ο έρωτας, αδυσώπητος και άστοργος, για να εξυψώσει ακόμη περισσότερο την κατάρρευση του ήρωα.

«Ο Παίκτης» γράφτηκε σε μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής του συγγραφέα και εκδόθηκε το 1866. Το 1863 στο καζίνο του Βισμπάντεν ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι χάνει όλα του τα χρήματα. Δέχεται να εξοφλήσει τα χρέη του, παραδίδοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα ένα καινούργιο βιβλίο. Τα καταφέρνει, υπαγορεύοντας το κείμενο στη στενογράφο Άννα Σνίτκινα, την οποία παντρεύεται λίγο αργότερα. Έτσι, μέσα σε 26 μέρες, γράφτηκε ο Παίκτης, ένα έργο βαθιά ψυχολογικό με έντονα αυτοβιογραφικά στοιχεία, και ένα από τα πιο σημαντικά έργα του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2093 στις: Απρίλιος 04, 2019, 23:46:09 μμ »

"Αλάσκα" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας - Σκηνοθέτης Γιάννης Κεντρωτάς
Ηθοποιοί Αντώνης Αντωνίου, Φίλιππος Λούβαρης, Φανή Παλιούρα

Λίγα λόγια για το έργο...

«Τα ψέματα δεν είναι πάντα κακά. Τα ψέματα -όπως και οι αλήθειες- είναι κακά όταν τα πει κακός άνθρωπος, ακόμα και την αλήθεια να πει κακός άνθρωπος μπορεί να βλάψει. Εγώ το ξέρω, δεν είμαι καλός άνθρωπος, δεν λέω ότι είμαι κακός αλλά έχω κάνει πράγματα στη ζωή μου και καλό δεν με θεωρώ. Για αυτό δεν θα ακούσεις ποτέ την αλήθεια από εμένα, δεν τολμάω να στη πω. Αλλά ούτε ψέμα μπορώ να σου πω.»

Μια μητέρα περιμένει την κόρη της να επιστρέψει από ένα μακρινό ταξίδι. Η σοφίτα του σπιτιού είναι σχεδόν έτοιμη να την υποδεχτεί. Σχεδόν, όχι ακόμα. Κοντεύει να γίνει δωμάτιο, σαν τα κανονικά, τα πιο χαρισματικά που όταν ανοίγεις τις κουρτίνες, το φως τα πλημμυρίζει. Όμως αυτή η σοφίτα αν και σκοτεινή και κρύα και γεμάτη υγρασία πάντα ήταν το αγαπημένο δωμάτιο της κόρης της γιατί στον τοίχο της κρέμεται -ακόμα και τώρα- ο παλιός της χάρτης. Ένας χάρτης μαγικός για αυτήν. Και στην πάνω αριστερή γωνία του -παρά τη φθορά- την περιμένει η αγαπημένη της Αλάσκα.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2019, 05:36:59 πμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2094 στις: Απρίλιος 05, 2019, 18:33:27 μμ »

"170 τετραγωνικά (MOONWALK)" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας Γιωργής Τσουρής
Σκηνοθέτης Γιώργος Παλούμπης
Ηθοποιοί Αμαλία Αρσένη, Βάλια Παπακωνσταντίνου, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος, Άννα Πατητή, Γιωργής Τσουρής

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια παράσταση συγκρούσεων και κωμικοτραγικών ανατροπών, με άξονα το εδώ και το τώρα της Ελλάδας.

Σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Ελλάδας, ο θάνατος του πατέρα, ξαναφέρνει κάτω από την ίδια στέγη δύο αδερφές που έμεναν μακριά. Σκληρές αντιθέσεις και διαφωνίες, δημιουργούν μια έκρυθμη κατάσταση ανάμεσα στη μικρή εγκυμονούσα αδερφή, τον σύντροφό της και τη μεγάλη αδερφή, η οποία επιστρέφει στο σπίτι μετά από πολυετή απουσία με σκοπό να το πουλήσει.
Μια απογευματινή επίσκεψη - βόμβα, θα φέρει αντιμέτωπους όλους τους αντιήρωές μας με το παρελθόν, το παρόν και κυρίως το μέλλον τους, και θα εκτροχιάσει με κωμικό και απρόσμενο τρόπο την ήδη ασταθή πορεία τους. Κρυμμένα μυστικά, απανωτές ανατροπές και εκκωφαντικές αποκαλύψεις συνθέτουν ένα οικογενειακό συναισθηματικό ντέρμπυ κορυφής, σε ένα «ρινγκ» 170 τετραγωνικών μέτρων.  Πόσα νομίζεις ότι ξέρεις για τους πιο κοντινούς σου ανθρώπους; Ποιος θα μείνει όρθιος στο τέλος; Το αίμα νερό δε γίνεται, αλλά όταν το αίμα βράζει…

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2095 στις: Απρίλιος 06, 2019, 07:55:07 πμ »

''Το Παγκάκι'' στο Θέατρο Τόπος Αλλού

Κεφαλληνίας 17 & Κυκλάδων, Κυψέλη
Τηλ.: 2108656004, 2108624392



Συγγραφέας Αλεξάντερ Γκέλμαν
Μετάφραση Νίκος Καμτσής
Σκηνοθέτης Γιώργος Κιμούλης
Ηθοποιοί Γιώργος Κιμούλης, Φωτεινή Μπαξεβάνη

Λίγα λόγια για το έργο...

Δύο άγνωστοι συναντιούνται και κάθονται στο ίδιο παγκάκι. Είναι όμως πραγματικά άγνωστοι; Μπορεί κάποτε να ήσαν κάτι άλλο; Είναι τυχαία αυτή η συνάντηση ή όχι; Μήπως έχουν επινοήσει μία ζωή που δεν μπόρεσαν ποτέ να ζήσουν; Πρόκειται για μια κωμικοτραγική ιστορία δύο μοναχικών και απελπισμένων ανθρώπων, που θα μπορούσε να συμβεί παντού, σε κάθε χώρα, σε κάθε πόλη. Μία ιστορία που εγείρει ένα ιδιαίτερο σύγχρονο και βασανιστικό ερώτημα: μπορούν πλέον οι άνθρωποι να ζήσουν πραγματικά μαζί; Κι αν ναι, πώς θα μπορούν να το επιτύχουν, αν συνεχώς κρύβει ο ένας απ’ τον άλλον αυτό που πραγματικά είναι;

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2096 στις: Απρίλιος 07, 2019, 06:03:43 πμ »

''Ο μικρός Amadeus - Το παιδί θαύμα'' στο Ολύμπια - Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας»

Ακαδημίας 59-61, Κέντρο, Αθήνα
Τηλ : 2103642540



Σκηνοθεσία: Ρέινα Εσκενάζυ
Ιστορική μελέτη, κείμενο & μουσική: Θωμάς Καραχάλιος
Παίζουν: Αντώνης Λουδάρος, Δημήτρης Ραφαήλος, Λία Τσάνα, Ελίνα Γιαννάκη, Μάνος Παπαδάς, Ελευθερία Παρασκευά, Κατερίνα Αντζουλάτου, Βαρβάρα Καρά
Μπαλαρίνες: Άννα Μεγαλοοικονόμου, Έφη Μπάστα

Λίγα λόγια για το έργο...

Στις 18 Σεπτεμβρίου του 1762, η οικογένεια Μότσαρτ επιβιβάζεται σε ένα ποταμόπλοιο από το Σάλτζμπουργκ με προορισμό τη Βιέννη. Το έργο μας ξεκινάει ταξιδεύοντας. Ο μικρός Αμαντέους  ταυτίζει τη ζωή του με τη λατρεία του για τη μουσική και καταξιώνεται ως ένας από τους μεγαλύτερους συνθέτες, που γνώρισε ο κόσμος!

Μέσα από την παράσταση οι μικροί και μεγάλοι θεατές συνειδητοποιούν το πώς μπορεί να συνυπάρξει ο παιδικός αυθορμητισμός και η ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι, με την οργάνωση, την μελέτη και τελικά την επιτυχία. Νιώθουν την ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει η δημιουργία.

Στα ανάκτορα της Μαρίας Θηρεσίας ο Αμαντέους γνωρίζει τη συνομήλική του Μαρία Αντουανέτα και παρ’ όλο που είναι μόλις επτά ετών την αγαπά και… της κάνει πρόταση γάμου! Η Νανέρλ η μεγαλύτερη αδερφή του είναι ο φύλακας άγγελός του. Νοιάζεται για την πορεία του, παραμερίζοντας σε πολλές περιπτώσεις τον εαυτό της. Πιστεύει στο ταλέντο του Αμαντέους και κάνει τα πάντα γι αυτόν. Μια σχέση ουσιαστικής αγάπης και αδελφικής υποστήριξης.

Με φόντο τον γαλάζιο Δούναβη και τα παλάτια της Βιέννης τα παιδιά θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίσουν καινούργια μέρη και να μεταφερθούν σε μια άλλη, ατμοσφαιρική εποχή. Εκεί όπου οι σχέσεις, τα παιχνίδια και ο ελεύθερος χρόνος έχουν μια άλλη πιο ανθρώπινη και τρυφερή υπόσταση. Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ! Ένα παιδί θαύμα που μετά από 300 σχεδόν χρόνια εξακολουθεί να μαγεύει με τις ουράνιες μελωδίες του τις καρδιές ολόκληρης της ανθρωπότητας!

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2097 στις: Απρίλιος 07, 2019, 06:25:07 πμ »

''Το Παλτό'' στο Θέατρο Αργώ

Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο
Τηλ : 2105201684-5



Συγγραφέας Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ
Σκηνοθέτης Γιώργος Χουλιάρας - Ευθύμης Μπαλαγιάννης
Ηθοποιοί Ευθύμης Μπαλαγιάννης, Γιώργος Χουλιάρας, Γιώργος Κουσκουλής, Λήδα Μανουσάκη, Μιχάλης Δελής, Ευστρατία Λυρατζοπούλου,Ειρήνη Χατζηνίκου

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένας ύμνος στον απλό άνθρωπο που συνθλίβεται από κάθε είδους μηχανισμούς.

Ο Ακάκι Ακάκιεβιτς, είναι ένας φτωχός υπάλληλος σε κάποιο υπουργείο στην Αγία Πετρούπολη που συνθλίβεται μέσα στο ασφυκτικό και αδιάφορο περιβάλλον μιας κάποιας δημόσιας υπηρεσίας. Ο ήρωας του Γκόγκολ, που θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος σε οποιαδήποτε πόλη και σε οποιοδήποτε χρόνο, είναι ένα μικρό αόρατο γρανάζι, που κάνει απλά την δουλειά του. Οι συνάδελφοι του, όχι μόνο αδιαφορούν για την μοναξιά του, αλλά τον χλευάζουν και τον υποτιμούν διαρκώς, ίσως γιατί ο Ακάκι Ακάκιεβιτς αποτελεί τον αδύναμο κρίκο σε μια αλυσίδα που και οι ίδιοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι. Μέσα σε αυτόν τον αδιάφορο και ψυχρό μηχανισμό που συνθλίβει κάθε τι ζωντανό, κανείς δεν γλιτώνει, ούτε καν οι ήσυχοι και συνετοί αυτού του κόσμου, που κάνουν απλά την δουλειά τους. Αντίθετα αυτοί κατασπαράσσονται πρώτοι. Το μόνο που έρχεται να ρίξει λίγο φως στον μονότονο και άδειο τρόπο της ύπαρξης του είναι η απόκτηση ενός καινούργιου παλτό. Ένα καινούργιο πανωφόρι το οποίο θα γίνει και η αφορμή της τραγικής κατάληξης του. Όταν χάσεις αυτό που σε «ζεσταίνει», τότε αυτό που έρχεται να σε τυλίξει, είναι το ψύχος του θανάτου.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2098 στις: Απρίλιος 08, 2019, 19:15:41 μμ »

"Tango Bar" στο Θέατρο Άβατον

Ευπατριδών 3, Γκάζι
Τηλ.: 2103412689



Κείμενο: Περικλής Κοροβέσης
Σκηνοθεσία: Σπύρος Μιχαλόπουλος
Παίζουν: Χρήστος Αυλωνίτης (Λάκης), Κώστας Κονταράτος (Φώντας)

Λίγα λόγια για το έργο...

Το βιβλίο του γνωστού συγγραφέα και δημοσιογράφου κυκλοφόρησε το 1988 και η πλοκή του εκτυλίσσεται σ’ ένα μπαρ στο κέντρο της πόλης τη δεκαετία του 1980. Το μπαρ είναι έτοιμο να κλείσει όταν εμφανίζεται ο Λάκης, ένας αποτυχημένος θεατρικός συγγραφέας. Η συζήτησή του με τον Φώντα, ιδιοκτήτη του μπαρ και αποτυχημένο ηθοποιό θα κρατήσει ως τα χαράματα.

Οι δυο τους θα τσακωθούν, θ’ αγαπηθούν, θ’ ασκήσουν σκληρή κριτική ο ένας στον άλλο. Η σχέση τους θα περάσει από τρικυμίες, δηλαδή ό,τι ακριβώς συμβαίνει από τότε που ήταν παιδιά. Ό,τι συμβαίνει και τώρα, που είναι ενήλικες, κάθε βράδυ.

Θαρρείς κι η ζωή τους είναι ένα tango, εφιαλτικό και τρυφερό μαζί που το χορεύουν σε λούπα. Ή ένα παιχνίδι εξουσίας που αλλάζει διαρκώς χέρια, σαν φαύλος κύκλος που πότε τους απομακρύνει και πότε τους φέρνει πιο κοντά στον πυρήνα της σχέσης και της ύπαρξής τους.

Σκηνοθετικό σημείωμα

«…Την κρίση μας δεν την παίρνουμε ποτέ σαν σημάδι τιμιότητας, σαν σημείο αντίστασης, σαν ιδεολογία άρνησης. Δεν παίρνουμε ποτέ την αποτυχία σαν δικιά μας επιτυχία. Αποτύχαμε να γίνουμε αυτό που θέλουν οι άλλοι, άρα είμαστε κοντά σ’ εμάς τους ίδιους, κοντά στον εαυτό μας…».

Αυτή η φράση του Λάκη, από το κείμενο του Κοροβέση, είναι η κεντρική ιδέα του έργου. Το “Tango Bar” είναι μια πραγματικότητα, μια αλήθεια. Είναι η σχέση ενός αποτυχημένου ηθοποιού, αλλά επιτυχημένου μπάρμαν και ενός αποτυχημένου θεατρικού συγγραφέα.

Χαρακτήρες με πάθη, με ουσία, με υπόσταση.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2099 στις: Απρίλιος 09, 2019, 23:18:18 μμ »

"Άνα ή το Πανέξυπνο Κορίτσι" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας: Κατρίν Μπεναμού
Μετάφραση: Άννα Δαμιανίδη, Αθηνά Κεφαλά
Σκηνοθεσία: Αθηνά Κεφαλά
Παίζουν:
Άνα: Ιωάννα Γκαβάκου
Μητέρα - Καθηγήτρια: Ντέπυ Μαυροπούλου
Φωνή παππού: Βασίλης Χατζηδημητράκης
Φωνή εκφωνήτριας του ΜΕΤΡΟ: Άννα Δαμιανίδη

Λίγα λόγια για το έργο...

Είναι φυσιολογικό να ξεχνάς τη χώρα σου;
Είναι τόσο σημαντικό να είσαι από κάποια χώρα;
Η γειτονιά που ζεις, είναι χώρα;
Η χώρα όπου γεννήθηκα είναι η δική μου χώρα;
Πώς αποκαλούμε κάποιον που δε ξέρει ούτε να διαβάζει ούτε να γράφει;

ΑΝΑ όπως ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ.

Στο έργο της Κατρίν Μπεναμού πρωταγωνιστούν μια γυναίκα και οι λέξεις. Διηγείται την ανακάλυψη και την κατάκτηση της γραφής από μια ώριμη μαθήτρια, μια μετανάστρια που αποφάσισε να ξαναπιάσει το νήμα της μόρφωσης από εκεί που της το είχαν κόψει, στην εφηβεία, για να την παντρέψουν με κάποιον άγνωστο, ο οποίος την πήρε μαζί του στο Παρίσι.  Η μεγαλούπολη είναι κλειστή κι ακατανόητη για την αναλφάβητη Άνα. Καθώς μαθαίνει τα γράμματα, καθώς μαθαίνει τις λέξεις, καθώς πειραματίζεται και παιχνιδίζει μ’ αυτές, δίνει όνομα στις αναμνήσεις της, στις επιθυμίες της και ξεκινά να συλλαβίσει τον εαυτό της και το περιβάλλον της. Θα τρομάξει; Θα ενθουσιαστεί; Θ’ απογοητευτεί; Θα τα καταφέρει;

...«Εδώ και πολλά χρόνια είμαι υπεύθυνη σε εργαστήρια αναλφάβητων γυναικών. Δουλεύοντας εκεί, ασχολούμαστε με τις λέξεις, παίζουμε μαζί τους, τις εξημερώνουμε, τις ακούμε, μας παρασέρνουν σε ιστορίες. Η ιστορία της Άνας μοιάζει σε πολλά σημεία με την ιστορία της γιαγιάς μου, αλλά αυτό το κατάλαβα όταν την είχα πια τελειώσει. Στη συνέχεια έμαθα ότι ο άντρας της, είχε κι αυτός ένα μπλε παντελόνι, από τη στρατιωτική στολή του ’14, κρεμασμένο στην ντουλάπα, και στο βάθος του κήπου τους υπήρχε ένα έλος. Όταν τη ρώτησαν πού τα βρήκε όλ’ αυτά, η Άνα απάντησε ότι τα φαντάστηκε. Όταν γνώρισα εγώ τη γιαγιά μου, είχε γίνει μια γυναίκα καλλιεργημένη κι ελεύθερη. Είχε υπάρξει έξυπνο κορίτσι, την είχαν παντρέψει οι γονείς της με έναν άντρα που δε γνώριζε, στην αρχή του προηγούμενου αιώνα, σε ένα χωριό στην Αλγερία»... Catherine Benhamou

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 215 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS