ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σεπτέμβριος 20, 2019, 22:14:02 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79415 μηνύματα σε 3614 θέματα από 2375 μέλη
Τελευταίο μέλος: JohnBo
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ελεύθερος Χρόνος
| |-+  Εκδηλώσεις - Λογοτεχνία - Τηλεοπτικές Εκπομπές
| | |-+  Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 212 213 [214] 215 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 490829 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2130 στις: Μάιος 16, 2019, 17:36:02 μμ »

''Dracula'' στο Θέατρο Χώρος

Πραβίου 6, Βοτανικός
Τηλ.: 21 0342 6736



Συγγραφέας Bram Stoker
Σκηνοθέτης Θοδωρής Ελευθεριάδης
Διανομή
Δρακουλας: Θανάσης Τσεκούρας
Βαν Χέλσινγκ: Δημοσθένης Ελευθεριάδης
Τζόναθαν Χάρκερ: Γιώργος Γεροντιδάκης
Δρ. Στιούαρτ: Κωνσταντίνος Λεβάντης
Λούση: Ματουάλη-Κωνσταντίνα Κουτουλάκη
Μίνα: Κατερίνα Σιγάλα
Άρθουρ: Πέτρος Νικολάου
Ρένφιλντ: Γιάννης Βενέτης
Νύφες του Δράκουλα: Κατερίνα Αμπλιανίτη, Χριστίνα Χαλκιά

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο νεαρός συµβολαιογράφος Τζόναθαν Χάρκερ ταξιδεύει στα Καρπάθια Όρη στο Κάστρο του Κόμη Δράκουλα, προκειµένου να οριστικοποιήσει την πώληση ενός σπιτιού στο Λονδίνο για λογαριασµό του. Το κάστρο όμως είναι μια διαβολική παγίδα, χειρότερη κι από την ίδια την Κόλαση. Λίγες μέρες αργότερα ο Κόμης Δράκουλας επιβιβάζεται στο πλοίο ''Δήμητρα''μαζί με 50 κιβώτια χώμα και φτάνοντας στο Λονδίνο σπέρνει τον τρόμο μέσα από μια αλυσίδα μακάβριων γεγονότων. Ο Δρ. Βαν Χέλσινγκ όμως κρατά το κλειδί της σωτηρίας της ανθρωπότητας και η φρικιαστική αλήθεια που αποκαλύπτει είναι πιο τρομακτική από κάθε εφιάλτη.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2131 στις: Μάιος 17, 2019, 00:46:08 πμ »

''Staying alive (Σχεδόν πέθανα)" στο Θέατρο Αλίκη

Αμερικής 4, Κέντρο
Τηλ.: 2103210021



Stand-up κωμικός η Κατερίνα Βρανά

Λίγα λόγια για το έργο...

Στην καινούργια της παράσταση «Staying Alive (Σχεδόν Πέθανα)» η Κατερίνα Βρανά διακωμωδεί τη θυελλώδη περιπέτεια της υγείας της με τον πιο αστείο τρόπο. Ήταν Απρίλιος του 2017, όταν η αγαπημένη stand-up κωμικός, το Πιο Αστείο Κορίτσι Στον Κόσμο (και με τη βούλα) ήταν περιοδεία στη Μαλαισία για παραστάσεις και αρρώστησε τόσο βαριά που έφτασε σε σημείο να κινδυνέψει η ζωή της. Η Κατερίνα σώθηκε αλλά ακόμη αντιμετωπίζει προβλήματα με την κίνηση, την όραση και την ομιλία της. Αυτό, όμως, δεν τη σταματά απ’ το ν’ ανέβει στη σκηνή. Γιατί το χιούμορ της έμεινε αλώβητο. Όπως άλλωστε και το μαλλί της! Ελάτε να δείτε, λοιπόν, γιατί της αξίζει το hashtag “so brave”.

Στο ολοκαίνουριο stand-up show της η Κατερίνα θα μιλήσει για όλα! Για Μαλαισιανούς, Άγγλους κι Έλληνες γιατρούς, τσαχπίνες νοσηλεύτριες και γοητευτικούς φυσικοθεραπευτές. Για το πώς η κορτιζόνη αντικαθιστά το μπότοξ, αλλά τίποτα δεν αντικαθιστά ένα σωστό ζευγάρι σκουλαρίκια. Η παράσταση αυτή αποδεικνύει περίτρανα πως τίποτα δεν σταματάει την Κατερίνα από τον απώτερο σκοπό της: Να γίνει Κυρίαρχος του Πλανήτη, τώρα και με αμαξίδιο!

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2132 στις: Μάιος 18, 2019, 08:09:31 πμ »

''Το Τρίτο Στεφάνι'' στο Θέατρο Άλμα

Ακομινάτου 15-17 & Αγίου Κωνσταντίνου, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105220100



Συγγραφέας Κώστας Ταχτσής
Σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Χατζής
Ηθοποιοί Αλεξάνδρα Παλαιολόγου
Ζωντανά επί σκηνής ο χορευτής Δημήτρης Καράλης

Λίγα λόγια για το έργο...

Δυο γυναικείες φωνές, η Νίνα και η Εκάβη, αφηγούνται με χειμαρρώδη τρόπο και σε πρώτο πρόσωπο τις ζωές τους. Έρωτες, γάμους, διαζύγια, εγκαταλείψεις, θανάτους, οικονομικές καταστροφές, οικογενειακά βάσανα ή δράματα κλπ. Οι δύο αυτές διηγήσεις, της Νίνας και της κυρα-Εκάβης (που ως γυναικείες μορφές του πνεύματος του νεοελληνικού μικροαστισμού) φτάνουν σταδιακά ως τα παιδικά τους χρόνια, πράγμα που παρέχει τη δυνατότητα να παρελαύνουν, κατά τη διάρκεια τους πολλά και διάφορα πρόσωπα, μερικά από τα οποία αποτελούν χαρακτηριστικότατους τύπους της σύγχρονης ζωής.

Ποτέ πριν στην νεοελληνική λογοτεχνία ένα μυθιστόρημα δε χρησιμοποίησε σε αυτή την έκταση και σε αυτόν τον βαθμό την προφορικότητα της αφήγησης και το καθημερινό ιδιόλεκτο αυτής της μικρομεσαίας τάξης. Μέσα από τις κωμικοτραγικές ιστορίες τους περνάει όλη η σύγχρονη ελληνική ιστορία της Ελλάδας. Μακεδονικός Αγώνας, Βαλκανικοί Πόλεμοι, Μικρασιατική Καταστροφή, 4η Αυγούστου, Ελληνοϊταλικός Πόλεμος, Κατοχή, Δεκεμβριανά.

«Διαβάστε το Τρίτο Στεφάνι, και θα μάθετε για την σύγχρονη Ελλάδα περισσότερα απ´ ο,τι αν διαβάζατε μια δωδεκάδα ιστορικών μελετών» είχαν γράψει χαρακτηριστικά οι Sunday Times. Ο ίδιος ο Ταχτσής είχε πει: «μια σύγχρονη ελληνική (ιλαρο)τραγωδία, που εκφράζει και θα εκφράζει για πολύ καιρό ακόμα τον ψυχισμό του Έλληνα».

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2133 στις: Μάιος 19, 2019, 11:04:59 πμ »

''Γέρμα'' στο Θησείον, Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες

Τουρναβίτου 7, Ψυρρή
Τηλ.: 2103255444



Συγγραφέας: Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα
Μετάφραση: Τζένη Μαστοράκη
Σκηνοθέτης: Θανάσης Σαράντος
Ηθοποιοί: Πηνελόπη Μαρκοπούλου, Βίλμα Τσακίρη, Τάσος Σωτηράκης, Θανάσης Σαράντος, Βασιλίνα Κατερίνη, Μηνάς Σπανάκης

Λίγα λόγια για το έργο...

Μία διασκευή της «Γέρμα» για 5 πρόσωπα, που βιώνουν τον λορκικό μύθο σ’ ένα ελληνικό ακριτικό χωριό της Ηπείρου εν έτει 2019.

ΓΕΡΜΑ: η στέρφα, η άκαρπη, η στείρα, η έρημη

Η λέξη "yermo" είναι επίθετο της ισπανικής γλώσσας. Προέρχεται από το λατινικό "eremus", που δεν είναι άλλο, από το ελληνικό "έρημος", το οποίο -ενίοτε- προφέρεται "έρμος" και "γέρμος". Ο τύπος του θηλυκού γένους του "yermo" είναι "yerma". Από καθαρή σύμπτωση, η ισπανική λέξη "yerma" τυγχάνει ομόηχη της ελληνικής λέξης "γέρμα", η οποία σημαίνει "γέρσιμο, δύση, ηλιοβασίλεμα, τέλος". Σε τούτο το δράμα, λοιπόν, η τραγικότητα της κεντρικής ηρωίδας, της Γέρμα (Yerma), ξεκινά από το ίδιο το πολυσήμαντο όνομά της.

Μια γυναίκα ακολουθεί το πρωτόγονο ένστικτό της με τραγικές συνέπειες για εκείνη, αλλά και για τους πάντες γύρω της, σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας με ιλιγγιώδη ταχύτητα και συγκλονιστική κορύφωση.

Σ’ ένα ελληνικό ακριτικό χωριό της Ηπείρου το 2019, η Γέρμα, μία παντρεμένη γυναίκα, δέχεται την κατακραυγή του κοινωνικού της περίγυρου, λόγω του ότι είναι στείρα. Ο διακαής και εμμονικός πόθος της για τη μητρότητα και τη γονιμότητα, θα την οδηγήσουν στο να ξεπεράσει τα όρια και τα ήθη της κλειστής κοινωνίας στην οποία ζει.

Η Γέρμα φτάνει σε αδιέξοδο και κάνει την επανάστασή της: σκοτώνει τον άντρα της και μαζί του τις αξίες που εκείνος πρεσβεύει. Αυτό το βίαιο, τυφλό και αυτοκαταστροφικό ξέσπασμά της, εκφράζει τη βαθιά επιθυμία της για μια ζωή χωρίς συμβατικές και ψυχοφθόρες σχέσεις.

Γραμμένη το 1934, η «Γέρμα» αποτελεί ένα από τα τρία λυρικά έργα του Λόρκα, γνωστά και ως «Αγροτική τριλογία» (τα άλλα δύο είναι «Ο Ματωμένος Γάμος» και το «Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα»), στα οποία ο συγγραφέας καταπιάνεται με το θέμα της υποταγής των γυναικών, στα πρότυπα και τις παραδόσεις των πατριαρχικών κοινωνιών, αποζητώντας την ελευθερία και την ισότητα. Στην Ελλάδα το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε τη δεκαετία του 1960 από το Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία – μετάφραση Αλέξη Σολομού.

Η «Γέρμα» αποτελεί έναν λυρικό ύμνο για τη γονιμότητα, τη μητρότητα και την κοινωνική καταπίεση της γυναίκας. Ο Λόρκα ανιχνεύει τις ουσιαστικές ανάγκες των ηρώων του, καταγγέλλοντας το μαρτύριο της στέρησης και της μη επαφής, που οδηγεί στον θάνατο, απευθυνόμενος σε κάθε κοινωνία ανεξαρτήτως εποχής.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2019, 12:28:45 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2134 στις: Μάιος 22, 2019, 23:50:58 μμ »

''To Τάβλι'' στο Faust Bar-Theatre-Arts

Αθηναΐδος 12 & Καλαμιώτου 11, Κέντρο
Τηλ.: 2103234095



Συγγραφέας Δημήτρης Κεχαΐδης
Σκηνοθέτης Πέρης Μιχαηλίδης
Ηθοποιοί Φίλιππος Σοφιανός, Πέρης Μιχαηλίδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Η ιστορία είναι απλή. Δύο μεσήλικες αντιπροσωπευτικοί τύποι της νεοελληνικής πραγματικότητας προσπαθούν να σκαρώσουν ένα « σχέδιο » που θα τους βγάλει από το οικονομικό αδιέξοδο και θα τους δώσει τα φόντα για μια καλύτερη ζωή. Η συζήτηση για το περιβόητο « σχέδιο » διαδραματίζεται στη διάρκεια μιας παρτίδας τάβλι με ξεκαρδιστικούς διαλόγους από πρόσωπα οικεία, αναγνωρίσιμα, που πασχίζουν να « πιάσουν την καλή » για να βγουν από την καθημερινή μιζέρια. Οι ήρωες του Κεχαΐδη, Φώντας και Κόλιας, είναι πρόσωπα της μεταπολεμικής Ελλάδας που ζουν μέσα στις αυταπάτες του παρελθόντος τρέφοντας μάταιες ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον. Άνθρωποι που πασχίζουν να βγουν από το περιθώριο, ζουν και ονειρεύονται το μεγάλο « κόλπο » που θα τους οδηγήσει στην οικονομική και κοινωνική καταξίωση. Ένα έργο με αναφορές στη σημερινή Ελλάδα και πάντα επίκαιρο.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2135 στις: Μάιος 25, 2019, 16:01:10 μμ »

"My Story .vl2" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Κείμενο - Σκηνοθεσία - Ερμηνεία: Σωτήρης Μεντζέλος

Λίγα λόγια για το έργο...

Το «MY STORY, vl2″ είναι το «One Man Show» του Σωτήρη Μεντζέλου, που φλερτάρει επίμονα με το «Stand Up».
Το «MY STORY, vl2», είναι η εξέλιξη του πρώτου «MY STORY».
Το «MY STORY, vl2″, σίγουρα δεν είναι sequel.

Στο Από Μηχανής Θέατρο για δεύτερη χρονιά ένα μικρόφωνο, το φλερτ, το «friendzone», ο Μπραντ Πιτ και ο Έντουαρντ Νόρτον, ο Φοίβος από το «Ρετιρέ», τα άστρα και τα ζώδια που φέρνουνε εμπόδια, ο Φρέντυ Μέρκιουρι, ο Χολίδης, τρία χρόνια δραματικής σχολής, η συνθήκη του Κιουτσούκ-Καϊναρτζή, το «Κούπε Πε», το Γκότζι μπέρι, η ράπερ γιαγιά και η Εμμανουέλλα -το σύμβολο του σεξ- δίνουν ραντεβού σε μια ιστορία πάθους, μυστηρίου, έρωτα, γάμου, σεξ, γέλιου, γέλιου στο σεξ, μυστηρίου στον έρωτα και άλλων πιθανών συνδυασμών.

Το «Από Μηχανής» Θέατρο μπορεί να μην έχει ξύλινη κατασκευή πάνω στην οποία ανεβασμένη θα δώσει τη λύση η Αθηνά η Παλλάδα, έχει όμως κλιματισμό, ποτά και wi-fi. Ό,τι χρειάζεται ο μοντέρνος ο άνθρωπος στην έξοδό του.

Υ.Γ.1 Η παράσταση ξεκινάει 23:30. Μήπως τελικά είναι ένα «Late Night Show»;
Υ.Γ.2 Ο κωδικός του wi-fi δεν είναι ακόμη ανακοινώσιμος.
Υ.Γ.3 Επιτρέπεται η κατανάλωση ποτού κατά τη διάρκεια της παράστασης.
Υ.Γ.4 «Απαγορεύεται να σ’ αγαπάω, απαγορεύεται να μ’ αγαπάς» – Αντύπας

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2136 στις: Μάιος 29, 2019, 17:02:16 μμ »

''Όταν κρεμάσουν τις όμορφες'' στο Θέατρο Αλκμήνη (Intermedia σκηνή)

Αλκμήνης 12, Πετράλωνα
Τηλ.: 2103428650



Κείμενο: Μάνος Τσιλιμίδης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Παίζει: Μανώλης Ιωνάς

Λίγα λόγια για το έργο...

Η Βενετία είναι γυναίκα• δεν είναι πόλη. Μια θεατρίνα που ξεκίνησε πριν από χρόνια το ταξίδι της στο καμιόνι ενός μπουλουκιού. Τώρα ζει μακριά απ' τους θεατές, αλλά απόψε είναι μια παράξενη νύχτα -η νύχτα που αποφάσισε να πρωταγωνιστήσει σε μια διαφορετική παράσταση, χτυπώντας η ίδια το κουδούνι της έναρξης. Βγήκε λοιπόν στη σκηνή, σήκωσε το ακουστικό και τηλεφώνησε. Στην άλλη άκρη της γραμμής, ο Ξένος γινόταν ο τυχερός ακροατής της ιστορίας της. Πιο τυχερός κι από εκείνη που την έζησε ή από εκείνους που ευτύχησαν να τη διαβάσουν.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2137 στις: Μάιος 30, 2019, 23:58:37 μμ »

''Τω Μάθειμα'' στο Bios (Κάτω σκηνή)

Πειραιώς 84, Γκάζι
Τηλ.: 2103425335



Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Κομνηνός
Ιστορική Έρευνα - Διασκευή: Ομάδα 90°C
ΔΙΑΝΟΜΗ
Καθηγητής: ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Μαθητευόμενο άτομο: JAMES RODI
Υπηρέτρια: ΜΑΡΙΝΑ ΠΟΛΥΜΕΡΗ

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένας συνεσταλμένος δάσκαλος, γνήσιος εκφραστής της απολιθωμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας, υπό το επιτηρητικό βλέμμα της πιστής του Υπηρέτριας, συμβολική εκπρόσωπο της νοσηρής κοινωνίας, παραδίδει μαθήματα γεωγραφίας, αριθμητικής και γλωσσολογίας, σε ένα nonbinary (εκτός του δίπολου άνδρας-γυναίκα) άτομο.

Η ομάδα 90οC, μέσα από εικόνες ντυμένες με το σαρδόνιο χιούμορ του Ιονέσκο και ερωταπαντήσεις που θυμίζουν όλα όσα έχουμευποστεί στο σχολείο, σαρκάζει με ξεκαρδιστικό τρόπο το χάσμα που υφίσταται μεταξύ των δυο «κόσμων»: Από τη μια, ο απαρχαιωμένος τρόπος διδασκαλίας της ακραίας πειθαρχίας που εκπροσωπεί ο δάσκαλος και από την άλλη το φρέσκο φιλελεύθερο πνεύμα που εκπροσωπεί το μαθητευόμενο άτομο.

Πάνω σε αυτόν ακριβώς τον καμβά, η ομάδα 90οC, στήνει τη θεατρική της παγίδα:

Στην Αθήνα του 2019, που μετά από 10 χρόνια μνημονίων, μετεωρίζεται κάπου ανάμεσα σε παρατατικό και αόριστο,ο απολιθωμένος δάσκαλος που εδράζει τις απόψεις του στις αρχές του εθνικοσοσιαλισμού, έρχεται αντιμέτωπος με το νέο, έξυπνο, γοητευτικό, μη-δυαδικό άτομο, που δεν ενδίδει στις ύπουλες μεθόδους του. Οι δυο ισχυροί αντίπαλοι πόλοι συγκρούονται. Η κατάσταση εκτροχιάζεται… Ποιος θα επικρατήσει;

Μότο της παράστασης: «ΞΕΧΑΣΕ Ο,ΤΙ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ»

Στο ΜΑΘΗΜΑ -ξεκάθαρα το πιο queer μάθημα στην ιστορία της παιδαγωγικής- ο Ακαδημαϊκός Ιονέσκο στηλιτεύει με τρόπο ωμό, τον αυταρχισμό και την άνοδο της φασιστικής νοοτροπίας στη διδακτική διαδικασία. Η έλλειψη οράματος στην εκπαίδευση, η ελλιπής κατάρτιση των διδασκόντων, σε συνδυασμό με τα απαρχαιωμένα σχολικά εγχειρίδια, έχουν ως αποτέλεσμα την ισοπέδωση κάθε κριτικής σκέψης, θεμελιώνοντας έτσι την πολιτισμική παρακμή.

Στην παράστασή της, η ομάδα 90οC έχει αντικαταστήσει τον ρόλο της πρωταγωνίστριας μαθήτριας, όπως περιγράφεται στο πρωτότυπο κείμενο του Ionesco, με ένα non-binary άτομο (εκτός του δίπολου άνδρας-γυναίκα), ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο την έντονη αντιπαράθεση μεταξύ των δύο κόσμων. Υπογραμμίζει την αποδοχή στη διαφορετικότητα, και υποστηρίζει πως μέσα από τις χαραμάδες διαφαίνεται η γνώση.

Η ομάδα αφιερώνει την παράσταση στη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη, ο οποίος βασανίστηκε άγρια και δολοφονήθηκε από συμφοιτητές του στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων το 2015.

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

«Όταν η εξειδίκευση προσπερνάει τη γνώση, η πληροφορία την ενημέρωση και ο βιοπορισμός την επιβίωση, ο φασισμός παίρνει κεφάλι. Οι άνθρωποι, φοβισμένοι, περιχαρακώνονται κι αγριεύουν. Η επικοινωνία παραχωρεί τη θέση της στη φασαρία. Η κοινωνία αποσυντίθεται. Η οργή οδηγεί -ο φανατισμός ακολουθεί- ο φασισμός παραμορφώνει -ο άνθρωπος σκοτώνει. Μέρα μεσημέρι. Στην Ομόνοια. Ο ανυπεράσπιστος Ζακ, άγρια χτυπημένος, αφήνει την τελευταία του πνοή στο πεζοδρόμιο, μπροστά σε δεκάδες βλέμματα περαστικών. Κανείς δεν αντέδρασε. Η ιστορία επαναλαμβάνεται; Δυστυχώς. Από αυτά τα κυρίαρχα στοιχεία αποτελείται τόσο το μεταπολεμικό αριστούργημα του Ιονέσκο όσο και της παράστασής μας. Με «ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ» -ως έχει γραμμένο, κατά τα ανορθόγραφα πρότυπα του βόθρου της Χρυσής Αυγής- αναδεικνύουμε όλα όσα βρίσκονται εκτός… διδακτέας ύλης ως αντίλογο στα «ορθά/ακαδημαϊκά/κοινωνικά πρέπει» και υπογραμμίζουμε την ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ως το ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της κοινωνίας μας» - Δημήτρης Κομνηνός


Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2138 στις: Μάιος 31, 2019, 14:32:19 μμ »

"Ποια Ελένη;" στον Πολυχώρο Vault (σκηνή 2η)

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Ομάδα Τετάρτης  (1η εκδοχή)
Κείμενα: Μιχάλης Ρέππας, Θανάσης Παπαθανασίου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καρατζιάς
Παίζουν: Ευαγγελία Βήχα, Αχιλλέας Κοντοβάϊος, Ναταλία Κουλουμπή, Βικτωρία Μακροδημήτρη, Βαγγέλης Μαλλιαρίδης, Μανώλης Παπάζογλου, Αναστασία Πετροπούλου, Βάσια Σταμάτη, Μαρία Σωτηριάδου, Μάγδα Τσεμπέρη, Νάντια Χατζηχρίστου

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια άσχημη δασκάλα, μιλά στους μαθητές της για τον Τρωικό Πόλεμο και αμφισβητεί την ομορφιά της Ελένης του μύθου. Θεωρεί την ομορφιά και την ασχήμια κατ’ εξοχήν υποκειμενική υπόθεση κι έτσι ο γνωστός μύθος «μεταλλάσσεται». Η ιστορία ξεκινά με τις τρεις θεές, την Ήρα, την Αθηνά και την Αφροδίτη να καβγαδίζουν για το ποια είναι η ομορφότερη. Ο Πάρις δίνει το μήλο στην Αφροδίτη και εκείνη του υπόσχεται σαν αντάλλαγμα την ωραία Ελένη. Η Ήρα εκνευρίζεται με την επιλογή του Πάρη και για να τον εκδικηθεί… αντικαθιστά την Ωραία Ελένη με την άσχημη ξαδέρφη της, Πευκίδα. Ανάμεσα σε μαλλιοτραβήγματα θεών, ερωτικά παρατράγουδα και παραστρατήματα θνητών, ανίερες συμμαχίες θα αποκατασταθεί το όνομα της ταλαίπωρης Πεύκιδας σε μια παράσταση αφιέρωμα, τραγωδία και παρωδία!

Μια παράσταση – παρωδία, που καυτηριάζει μοναδικά την ομορφιά και τον έρωτα, διακωμωδώντας το μύθο της ωραίας Ελένης και τον Τρωικό Πόλεμο. Το «Ποια Ελένη;» παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2004 στην Σκηνή Κοτοπούλη Ρεξ, σε παραγωγή Εθνικού Θεάτρου κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές ενώ λόγω της τεράστιας επιτυχίας που σημείωσε επαναλήφθηκε και την επόμενη θεατρική σεζόν.
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28100



WWW
« Απάντηση #2139 στις: Ιούνιος 02, 2019, 19:19:18 μμ »

''Επικίνδυνες μαγειρικές'' στο Θέατρο Αλκμήνη (Intermedia σκηνή)

Αλκμήνης 12, Πετράλωνα
Τηλ.: 2103428650



Κείμενο: Ανδρέας Στάικος
Σκηνοθεσία: Κερασία Σαμαρά
Ερμηνεία: Κωνσταντίνος Τζούμας, Ζαχαρίας Ρόχας, Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, Άρης Παπαδημητρίου

Λίγα λόγια για το έργο...

Δύο νέοι άνδρες (Ζαχαρίας Ρόχας, Άρης Παπαδημητρίου) ανακαλύπτουν τυχαία ότι έχουν την ίδια ερωμένη, (Μαργαρίτα Πανουσοπούλου), μία σαγηνευτική γυναίκα-αράχνη, ακαταμάχητη, αδηφάγα, αρχετυπική μορφή θηλυκότητας και αισθησιασμού που θρέφει τις ερωτικές φαντασιώσεις όλων των ανδρών που την συναντούν. Οι δύο ήρωες αρχίζουν να την διεκδικούν, ο καθένας τους μόνο για τον εαυτό του, με όπλο την μαγειρική τους δεινότητα. Τους κατευθύνει σ’ αυτό ένας μυστηριώδης υποκινητής (Κωνσταντίνος Τζούμας) ο οποίος κινεί τα νήματα της μαγειρικής σύγκρουσης των αντεραστών και φαίνεται να έχει δικούς του λόγους που τον εμπλέκουν σ’ αυτήν την ερωτική διαμάχη. Συνταγές και γεύσεις ζωντανεύουν, παρασύρουν στην απόλαυση και παίζουν κρίσιμο ρόλο σ’ αυτήν την λαχταριστή ιστορία αποπλάνησης και απενοχοποίησης των αισθήσεων.

«…Το Θέατρο και η Μαγειρική είναι τέχνες της γενναιοδωρίας, απευθύνονται άμεσα στους άλλους και υμνούν και οι δύο το εφήμερο των πραγμάτων. Η προετοιμασία τους έχει μακρά και επίπονη διάρκεια και η απόλαυση που προσφέρουν διαρκεί πολύ λίγο. Η ερωτική σχέση κρατά όσο οι διακοπές, όσο ένα όνειρο, όσο ένα ηλιοβασίλεμα, όσο ένα θεσπέσιο έδεσμα. Οι στιγμές, η κάθε στιγμή ενός έρωτα, η κάθε μπουκιά ενός εδέσματος, είναι μοναδικές και ανεπανάληπτες. Απαιτούν την πλήρη συμμετοχή μας, την πλήρη αιχμαλωσία μας στην απόλαυση…»

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 212 213 [214] 215 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS