Καλωσήρθατε! Ταξιδέψτε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού διαβάζοντας τις περιπέτειες των μελών μας. Γίνετε μέλος και μοιραστείτε μαζί μας τις δικές σας εμπειρίες. Δείτε τις πιο όμορφες φωτογραφίες και ψηφίστε την καλύτερη. Σχολιάστε ταξιδιωτικά πρακτορεία και κάντε παρατηρήσεις και προτάσεις στο forum. Καλή διασκέδαση ....

Γράψτε πως περάσατε στις διακοπές σας στο Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε .

Τώρα μπορείτε να δείτε video που έστειλαν τα μέλη του travelchat. Στείλτο και το δικό σας video. Η διαδικασία είναι απλή. Ανεβάστε το video στο youtube και στείλτε μας τον κωδικό μέσω e-mail. Θα δημοσιευθεί στην κατηγορία "Βίντεο"

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ arrow ΕΛΛΑΔΑ arrow Θεσσαλία arrow Πεζοπορία στο Πήλιο
BINTEO
FORUM
TIP OF THE DAY!
Αν ταξιδέψετε σε τροπικό κλίμα που έχει πολλά κουνούπια τρίψτε σκόρδο στο δωμάτιο. Τα κουνούπια μισούν το σκόρδο.
Πεζοπορία στο Πήλιο E-mail
Γράφει ο/η maggie
14.12.10
Το Πήλιο είναι ένα καταπληκτικό μέρος όλες τις εποχές του χρόνου. Εμείς διαλέξαμε το φθινόπωρο για την πεζοπορία μας. Μια παρέα αποτελούμενη από 7 άτομα, όλα μέλη του σπηλαιολογικού συλλόγου Σ.ΕΛ.Α.Σ., επισκεφθήκαμε το Πήλιο το Σαββατοκύριακο 11-12 Νοεμβρίου 2006. Σκοπός μας ήταν να περπατήσουμε στη φύση. Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε διάσχιση ενός μέρους του βουνού, Καλά Νερά - Μηλιές - Τσαγκαράδα, συνολικά 14 χλμ. Τη διαδρομή την σπάσαμε σε δυο μέρες με διανυκτέρευση για να απολαύσουμε καλύτερα τη διαδρομή.

Έτσι ξεκινήσαμε την πεζοπορία από Καλά Νερά, όπου αφήσαμε τα αυτοκίνητα, με κατεύθυνση το χωριό Μηλιές, από ένα μονοπάτι-καλντερίμι μέσα στο δάσος. Η διαδρομή είναι περίπου 4 χλμ και διήρκησε περίπου 2 ώρες με πολλές στάσεις για φωτογραφίες. Το χωριό είναι υπέροχο! Επισκεφθήκαμε τον σταθμό του τρένου που λειτούργησε και πάλι τα τελευταία χρόνια με τη διαδρομή Λεχώνια - Μηλιές και την κεντρική πλατεία του χωριού. Μετά ξεκινήσαμε και πάλι την πεζοπορία μας βιαστικά για να προλάβουμε να φτάσουμε στο μέρος που θα κατασκηνώναμε πριν βραδιάσει. Σκοπός ήταν να φτάσουμε στο εκκλησάκι Αγ. Δημήτριος για διανυκτέρευση και το επόμενο πρωί να φτάσουμε Τσαγκαράδα. Η διαδρομή από τις Μηλιές μέχρι το εκκλησάκι ήταν όμορφη, περάσαμε πέτρινες γέφυρες, δάσος με καστανιές, δάσος με οξυές κ.α Το μονοπάτι είχε πολλές εναλλαγές. Μόλις βράδιασε φτάσαμε στο εκκλησάκι που έχει θέα το Αιγαίο. Η βραδιά αν και κρύα ήταν όμορφη, αλλά δυστυχώς λόγω κούρασης και πρωινού ξυπνήματος δεν την χαρήκαμε για πολύ. Το πρωί αφού μαζέψαμε κάστανα, μιας και ήταν η εποχή τους, κατηφορίσαμε προς την Τσαγκαράδα αφού κάναμε στάση για ανεφοδιασμό των σακιδίων μας με μήλα. Το μεσημέρι, αφού περάσαμε έξω από το χωριό Ξουρίχτι φτάσαμε στη Τσαγκαράδα, όπου περιμέναμε το κτελ για να μας επιστρέψει στα Καλά Νερά που είχαμε αφήσει τα αυτοκίνητα για να επιστρέψουμε Αθήνα. Στο δρόμο προς Αθήνα κάναμε άλλη μια στάση στο 199ο χλμ, στις Θερμοπύλες για λουτρά στα ιαματικά νερά.

Η διαδρομή Καλά Νερά - Μηλιές - Τσαγκαράδα περιγράφεται αναλυτικά στον χάρτη της Road αλλά αναφέρεται και στον χάρτη της Ανάβασης. Είναι μια όμορφη διαδρομή διάρκειας περίπου 6 ωρών χωρίς μεγάλες στάσεις.