Αποστολέας Θέμα: Emirates Airlines – Ωραία λόγια, Ανεύθυνη Συμπεριφορά  (Αναγνώστηκε 90 φορές)

Αποσυνδεδεμένος eperakis

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 1
Emirates Airlines – Ωραία λόγια, Ανεύθυνη Συμπεριφορά
« στις: Φεβρουάριος 03, 2020, 17:31:46 μμ »
Είχα κάνει check-in online για την πτήση Ντουμπάι-Αθήνα 11:50 στις 11 Δεκεμβρίου 2019. Το ταξί μου έφτασε στις 10:40 λόγω ασυνήθιστα έντονης βροχής εκείνη την ημέρα, οπότε έτρεξα για να αφήσω τις αποσκευές μου. Ένας υπάλληλος της Emirates προσπάθησε να καλέσει για περίπου 5 λεπτά, χωρίς ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ απάντηση. Στη συνέχεια, αρνήθηκε να με βάλει στην πτήση.

Τι έκαναν λάθος:
•   Ξόδεψαν 5 λεπτά καλώντας την επιβίβαση, κανείς δεν απάντησε.....τότε απλά είπαν "Συγγνώμη είστε 2 λεπτά αργοπορημένος».
•   Δεν προσπάθησαν να βρουν μια λύση.....απλά επαναλάμβαναν σαν ρομπότ «κάναμε ό,τι μπορούσαμε».
•   Αγνόησαν την ανάγκη μου να βρίσκομαι σε αυτή την πτήση......δεν πρότειναν να ταξιδέψω χωρίς τις αποσκευές μου, παρόλο που ήξεραν ότι θα μπορούσα καθώς είχα κάνει check-in online και πρότειναν λάθος πτήση για να επιστρέψω στο σπίτι την ίδια μέρα.
•   Μου είπαν να υποβάλλω παράπονο.....για να λάβω μια τυποποιημένη απάντηση μπλα μπλα μπλα αναφορικά με τους χρόνους ΧΩΡΙΣ να αναφερθούν συγκεκριμένα σε καμία από τις ερωτήσεις μου.

Οι άνθρωποι της Emirates Airlines σίγουρα χαμογελούν και μιλάνε καλά, αλλά όταν τα πράγματα σοβαρεύουν δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τον πελάτη τους, δεν έχουν ενσυναίσθηση, κάνουν λάθη και ακόμη χειρότερα προσποιούνται ότι νοιάζονται και ενδιαφέρονται. Λαμπερή αεροπορική εταιρεία στο εξωτερικό, ανεύθυνη στο εσωτερικό.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28288
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Emirates Airlines – Ωραία λόγια, Ανεύθυνη Συμπεριφορά
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 03, 2020, 20:30:23 μμ »
Σ΄ευχαριστουμε πολυ για την ενημερωση!