ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Νοέμβριος 24, 2017, 04:07:10 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
77905 μηνύματα σε 3494 θέματα από 2360 μέλη
Τελευταίο μέλος: KatrinaMcc
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
| |-+  Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
| | |-+  Ευρώπη
| | | |-+  Νορβηγία
| | | | |-+  Αρχιπέλαγος Svalbard
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Αρχιπέλαγος Svalbard  (Αναγνώστηκε 16921 φορές)
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 16, 2013, 00:29:23 πμ »

Το πρωί της 25/6 μπαίναμε στο στενό Hinlopenstretet ανάμεσα στο νησί Spitsbergen και Nordaustlandet. Εδώ δεν φτάνει ή επίδραση του θερμού ρεύματος του κόλπου του Μεξικού και οι πάγοι διατηρούνται σχεδόν 9 μήνες το χρόνο. Η κάλυψη του εδάφους από τα χιόνια έφθανε το 100%







Με τις Zodiac περιπλέαμε την περιοχή του παγετώνα Odinjokulen. Το ενδιαφέρον εδώ δεν ήταν ο παγετώνας – δεκάδες είχαμε δει εξ άλλου μέχρι τώρα αλλά οι βραχώδεις απόκρημνες ακτές από βασάλτη που θύμιζαν το Grand Canyon των Η.Π.Α. και τα πουλιά. Εκατοντάδες χιλιάδων ασπρόμαυρα πουλιά μεγέθους πάπιας με μυτερό ράμφος.









Η θάλασσα ήταν λάδι και καθρεφτιζόταν μέσα οι βράχοι, μόνο τα πουλιά τάραζαν την ηρεμία του νερού. Το θέαμα ήταν μοναδικό και μείναμε αρκετή ώρα στην περιοχή.



Μερικοί από τους συνταξιδιώτες πήγαν για καταδύσεις και μερικοί άλλοι για καγιάκ.





Ένας θαλάσσιος ελέφαντας εντοπίστηκε πάνω σ’ ένα κομμάτι πάγου. Από ένα χαυλιόδοντά του έλλειπε ο μισός.



Το απόγευμα της ίδιας μέρας αποβιβαστήκαμε με τις βάρκες στο νησί Nordaustlandet για μια πορεία σε αρκετή απόσταση. Σε τόσο απομονωμένο και απάτητο μέρος είχαμε την αίσθηση ότι εξερευνούμε άλλο πλανήτη.



Το έδαφος ήταν όλο χαλίκι χονδρό. Μερικές εκτάσεις διάσπαρτες από βράχους με τελείως διαφορετική σύσταση. Οι οδηγοί εξήγησαν ότι προέρχονται από άλλες περιοχές του νησιού και μεταφέρθηκαν με τους παγετώνες.



Επιστρέφοντας στην ακτή συναντήσαμε τους διάσπαρτους κορμούς και ένα κοπάδι με θαλάσσιους ελέφαντες.



Το πλοίο συνέχισε την πορεία του στο Hinlopenstretet ανατολικά με πολύ αργή ταχύτητα.





Οι επιπλέοντες πάγοι άρχισαν να πληθαίνουν. Η θάλασσα ήταν τελείως ήρεμη και τα κομμάτια του πάγου δημιουργούσαν συμμετρικά σχήματα καθώς καθρεφτιζόταν στο νερό.





Περάσαμε δίπλα από έναν ξαπλωμένο σε πάγο θαλάσσιο ελέφαντα.



Μια αρκούδα φάνηκε κοντά στα 30 μέτρα. Το ζώο ενοχλήθηκε από το πλοίο και άρχισε να απομακρύνεται αργά κοιτώντας κάθε τόσο πίσω.







Έφτασε σ’ ένα άνοιγμα των πάγων και άρχισε να κολυμπά. Την παρακολουθούσαμε με τα κιάλια σε αρκετή απόσταση μέχρι που εξαφανίστηκε. Συνεχίσαμε πολύ αργά την πορεία μας αλλά το στρώμα πάγου ήταν πλέον αδιαπέραστο. Το Plancius ήταν ice class 1 D αλλά εδώ χρειαζόταν κανονικό παγοθραυστικό.



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 23:14:00 μμ από dk » Καταγράφηκε
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 16, 2013, 22:50:31 μμ »

  9. Lat 80+   

Το πλοίο όλη τη «νύχτα» της 25ης προς 26η /6 έμεινε ακινητοποιημένο στο πιο απόμακρο σημείο του ταξιδιού λίγο πέρα από το νησάκι Franzøya - βέβαια από τους πάγους και τη χιονοκάλυψη δεν ξεχώριζε στεριά. Από το πλήρωμα τρία-τέσσερα άτομα είχαν βάρδια, ο Δεύτερος στη γέφυρα, δυο που μπαινόβγαιναν στο γραφείο του ασυρματιστή δίπλα στην καμπίνα μας και πιθανόν κάποιος στο μηχανοστάσιο.

Όπως ξαναείπα η αίσθηση της συνεχούς μέρας ήταν κάτι το περίεργο και είχε επηρεάσει τον ύπνο μου. Πήγαινα στις 23.00 (μετά από ένα ποτό στο μπαρ) στη 01.30 ξυπνούσα, ντυνόμουν και έκοβα βόλτες στο πλοίο στις 02.30 ξανακοιμόμουν για να ξαναβγώ στις 04.00 κοκ. Βέβαια η πλειοψηφία των ταξιδιωτών κοιμόταν κανονικά αλλά πάντα συναντούσα 5-6 άτομα που τριγυρίζαμε όλη «νύχτα» σαν τα φαντάσματα στο πλοίο. Άλλος στη γέφυρα άλλος στο πάνω κατάστρωμα για τσιγάρο (μόνο εκεί επιτρεπόταν το κάπνισμα) άλλος για καφέ στο σαλόνι ή στο κάτω κατάστρωμα για φωτογραφίσεις και παρατήρηση με τα ισχυρά κιάλια του πλοίου που ήταν μόνιμα στημένα σε τρίποδα.

Το πλοίο άρχιζε να παίρνει ζωή κατά τις 07.00 όταν, αρκετά πριν την ώρα του πρωινού, έβγαιναν στο κάτω κατάστρωμα οι νεαρότεροι από τους συνταξιδιώτες.  Εκεί βρισκόμουν στις 06.00 της 26/6 όταν παρατηρώντας με τα κιάλια τους πάγους εντόπισα να κινούνται μία αρκούδα με δυο αρκουδάκια. Ήταν τουλάχιστον ένα χιλιόμετρο μακριά και με γυμνό μάτι δεν φαινόταν τίποτα ούτε βέβαια η φωτογράφιση ήταν δυνατή με την περιορισμένων δυνατοτήτων μηχανή μου. Η αρκούδα προπορευόταν και τα μικρά ακολουθούσαν ανεβοκατεβαίνοντας ανωμαλίες του πάγου ύψους μισού περίπου μέτρου και πότε χανόταν πότε ξαναεμφανιζόταν. Είχα ενθουσιαστεί γιατί αυτή ακριβώς την εικόνα ήλπιζα να δω στο ταξίδι.

Ο πάγος που είχαμε σταματήσει προεξείχε 25 εκατοστά από τη θάλασσα άρα είχε πάχος 2 μέτρα τουλάχιστον. Άρχισε ο πλους της επιστροφής.



Το ίδιο μεσημέρι αποβιβαζόμασταν στη χερσόνησο Mosselhalvøya στο Sorgfjorden. Κάναμε μια πορεία αρκετών χιλιομέτρων περάσαμε μια μισγάγκεια και βγήκαμε σε διαφορετική περιοχή όπου περίμεναν οι βάρκες για την επιστροφή.



Το έδαφος ήταν μεγάλα χαλίκια που σε μερικές εκτάσεις είχαν πάρει σχηματισμούς πλακόστρωσης με αρμούς από χορτάρι,



λίγοι τάρανδοι και τα μοναχικά αλλά που φάνταζαν πανέμορφα μέσα σ’ αυτό το τοπίο, λουλουδάκια.



Μια αγριόχηνα καμάρωνε πάνω σ’ ένα κομμάτι πάγου



και στην ακτή πάλι οι συνηθισμένοι κορμοί



και ένας μεγάλος σπόνδυλος φάλαινας.



Στις 20.30 ξαναπεράσαμε τον 80ο παράλληλο με βορειότερο σημείο τις 80ο 06’ 03’’ και ανέβηκα στη γέφυρα του πλοίου.



Ο Δεύτερος με πληροφόρησε ότι δεν υπήρχε κανένα πλοίο βορειότερα από το δικό μας και μέχρι το Βόρειο Πόλο ούτε άλλοι άνθρωποι εκτός από ένα στρατιωτικό – επιστημονικό οικισμό στο Δυτικό ημισφαίριο στον Καναδά. Ικανοποιημένος που για λίγες στιγμές έγινα ο βορειότερος άνθρωπος έστω του ανατολικού ημισφαιρίου του πλανήτη, έβγαλα για να το γιορτάσω και με αργές κινήσεις άναψα ένα μεγάλο Cohiba. Ήταν το τελευταίο από τα πούρα που έφερα από το ταξίδι στην Αβάνα. Ειδική παραγγελία, στριμμένο παρουσία μου από 18χρονη παρθένα καλλονή, στο εσωτερικό μέρος του ιδρωμένου μηρού της σύμφωνα με το τελετουργικό της παράδοσης, το φύλαγα για ειδική περίσταση. Κάτω στην καμπίνα με περίμενε μια παγωμένη σαμπάνια και το κουτάκι με το χαβιάρι που είχα πάρει από το Barentsburg



Στις 11.00 μ.μ. ξανανέβαινα στη γέφυρα. Πλησιάζαμε στο νησί Moffen και ήθελα να το παρατηρήσω με τα κιάλια. Δυστυχώς είχε έντονη συννεφιά εκείνη την ώρα. Ήταν επίπεδο χαμηλού ύψους και υπήρχε προσκολλημένο ένα παγόβουνο. Διέκρινα μία κόκκινη πυραμοειδή κατασκευή – αργότερα την κατασκευή αυτή (από κόκκινα σανίδια) είδα και σε άλλο νησάκι και πληροφορήθηκα ότι ήταν σήμα μιας ναυτιλιακής εταιρείας. Είχα διαβάσει ότι το νησάκι αποτελεί καταφύγιο θαλασσίων ελεφάντων και αποφεύγονται αποβιβάσεις ταξιδιωτών για να μη διαταραχθεί το οικοσύστημα.



Την παρατήρηση διέκοψε το πέρασμα μιας γαλάζιας φάλαινας φυσητήρα και ενός θαλάσσιου ελέφαντα.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 23:29:15 μμ από dk » Καταγράφηκε
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 17, 2013, 09:38:00 πμ »

10. Raudfjorden

Το πρωί της 27/6 μας βρήκε στο Raudfjorden. Η θάλασσα καθρέπτης και σε αρκετή έκταση ήταν καλυμμένη από λεπτό πάγο. Μερικοί κατέβηκαν με τα καγιάκ



οι υπόλοιποι με, τις Zodiac.



Μία πολική αρκούδα με δυο αρκουδάκια περπατούσε κατά μήκος της ακτής πολύ κοντά στο πλοίο.



Με τις βάρκες την παρακολουθήσαμε από απόσταση κάνοντας ησυχία αλλά αυτή μας πήρε είδηση και ενοχλημένη άρχισε να ανεβαίνει ένα ύψωμα ακολουθούμενη από τα μικρά της.



Μια στιγμή σταμάτησε και κοίταξε πίσω να βεβαιωθεί ότι ακολουθούν τα μικρά. Ήταν από τις πιο δυνατές εικόνες του ταξιδιού.                                                                 

Ξαναφάνηκε από τις βάρκες στην πλαγιά του υψώματος ξάπλωσε κάτω από ένα βράχο πάνω στο χιόνι και άρχισε να θηλάζει τα μικρά της. Ο μόνος ήχος που ακουγόταν ήταν τα «κλικ» των φωτογραφικών μηχανών. Στο λαιμό της διακρινόταν ένα άσπρο κολάρο, σημάδι πως κάποια υπηρεσία την είχε μαρκάρει και την παρακολουθούσε. Το επικίνδυνο αυτό ζώο που φτάνει από 300 έως 600 κιλά και με ένα κτύπημα του μπροστινού του ποδιού μπορεί να αποκεφαλίσει άνθρωπο και είναι ακόμη πιο επικίνδυνο όταν συνοδεύει μικρά, έμοιαζε με άκακο λούτρινο ζωάκι.



Αφήσαμε την αρκούδα στην ησυχία της και απομακρυνθήκαμε. Βγήκαμε από το φιόρδ και με δυτική πορεία φτάσαμε μετά το μεσημέρι στο νησάκι Fuglesongen όπου κατεβήκαμε για εξερεύνηση.



Τι εξερεύνηση όμως ; ήταν γεμάτο μεγάλες κοτρώνες ! Προχωρήσαμε μετά βίας 300 μέτρα, ξεκουραστήκαμε λίγο αγναντεύοντας τον απέναντι παγετώνα και ξανανεβήκαμε στο πλοίο.



Σε λίγο κατεβαίναμε στο νησάκι Amsterdamoya στα υπολείμματα του ολλανδικού οικισμού Smeerenburg. Εδώ τον 17ο αιώνα υπήρχε οικισμός 200 κατοίκων με 15 ξύλινα κτίσματα και 6 κτιστούς φούρνους όπου επεξεργαζόταν το λίπος από τις φάλαινες που ψάρευαν οι φαλαινοθήρες στην περιοχή. Διακρινόταν υπολείμματα των φούρνων, των οικίσκων και μερικών εργαλείων. Το μέρος είναι χαρακτηρισμένο ως πολιτιστικό μνημείο του Svalbard.



Τις «βραδινές» ώρες πλέαμε νότια και ήταν τέτοια η ορατότητα που παρά τα πυκνά σύννεφα φαινόταν όλη η ακτή της Σπιτσβέργης από τον 79ο ως τον 80ο παράλληλο ! Ξεχώριζαν ίσαμε 10 παγετώνες ταυτόχρονα. Το τοπίο έδειχνε απόκοσμο.



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 11:14:21 πμ από dk » Καταγράφηκε
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 17, 2013, 14:04:41 μμ »

Το πρωί της 28/6 μπήκαμε για δεύτερη φορά στο Krossfjorden, όπου είχαμε κάνει την πρώτη στάση του ταξιδιού μας. Κατεβήκαμε σε μία ακτή και κάναμε μια μεγάλη πορεία σε αρκετά ανώμαλο έδαφος όπου δεν έλειπαν τα ρέματα οι πάγοι και τα χιόνια.













Το απόγευμα της ίδιας μέρας θα κάναμε την τελευταία μας αποβίβαση με τις Zodiac για μια σύντομη διαδρομή στην περιοχή Fuglehuken του νησιού Prins Karls Forland.



Τις πρωινές ώρες της 29/6 μπαίναμε στο λιμάνι του Longyearbyen και μετά το τελευταίο πρωινό στο πλοίο αποβιβαστήκαμε. Αποχαιρετήσαμε άτομα που γνωρίσαμε στο ταξίδι. Οι βαλίτσες θα πήγαιναν κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο ενώ εμείς είχαμε χρόνο μέχρι το μεσημέρι στον οικισμό. Τα τελευταία καφεδάκια, μια βόλτα στον κεντρικό δρόμο και το τελευταίο γεύμα στο KROA ήταν ο αποχαιρετισμός στο Longyearbyen. 13.30 παίρναμε το λεωφορείο, σε λίγη ώρα ανεβαίναμε στο αεροπλάνο της S.A.S.



και πετώντας πάνω από τους πάγους της Νότιας Σπιτσβέργης



και τον Αρκτικό Ωκεανό κατευθυνθήκαμε προς Τρόμσο.

Στο Τρόμσο κατεβήκαμε και εκτός τις χειραποσκευές μας από τον ιμάντα πήραμε και τις βαλίτσες. Περάσαμε στην αίθουσα αναχωρήσεων ξαναπεράσαμε κανονικά όλους τους ελέγχους (αποσκευές, διαβατήρια, κάρτα επιβίβασης κλπ) και ξανανεβήκαμε στο ίδιο αεροπλάνο στις ίδιες θέσεις. Φθάσαμε Όσλο και πήραμε τις βαλίτσες με αρκετή καθυστέρηση. Μας χώριζε μιάμιση ώρα για την πτήση BT154 της Air Baltic αλλά τα γκισέ ήταν άδεια και το τσεκ-ιν έγινε σε δυο λεπτά. Είχαμε άφθονο χρόνο για καφέ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 23:23:00 μμ από dk » Καταγράφηκε
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 18, 2013, 15:29:07 μμ »

11. Riga

Μπαίνοντας στο Boeing 757-200 της Air Baltic νόμισα για μια στιγμή ότι η ξανθιά αεροσυνοδός που μας καλωσόρισε στεκόταν πάνω σε σκαλοπάτι. Πρέπει να ήταν πάνω από 1.90 στο ύψος. Παρά τη συνήθειά μου για διάδρομο αυτή τη φορά πήρα την 19 Α ενώ λίγους επιβάτες είχε το αεροπλάνο και η τρίτη θέση δίπλα μας ήταν άδεια.

Ένδεκα και μισή τοπική ώρα προσγειωθήκαμε στη Ρίγα. Πήραμε βαλίτσες και πληροφοριακά έντυπα που υπήρχαν στο αεροδρόμιο και σε ανταλλακτήριο έκανα μερικά Lati. Βγαίνοντας μας πλησίασε μια κοπελίτσα και μας ρώτησε αν θέλουμε ταξί. Φορούσε στολή με τα σήματα της Air Baltic. Μας οδήγησε σε ταξί της Air Baltic που περίμεναν έξω.

- Hotel Kolonna, είπα και ο ταξιτζής πάτησε το ταξίμετρο που έγραψε κατ’ ευθείαν 9 Lati. Αμάν ! τι ακριβή σημαία, σκέφθηκα αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι το ταξίμετρο δεν έγραφε άλλο, ήταν η συνολική ταρίφα για κέντρο. Το ξενοδοχείο ήταν σε κλειστό πεζόδρομο και το ταξί μας άφησε 30 μέτρα μακριά. Το δωμάτιο πολύ μεγάλο αλλά με σπαρτιάτικη επίπλωση, έβλεπε στον πεζόδρομο. Το μεγάλο ατού του ξενοδοχείου ήταν η ιδανικότατη τοποθεσία του στην παλιά πόλη και με αυτό το γνώμονα επιλέχθηκε. Μία παρά το βράδυ κατεβήκαμε να βρούμε κάτι για φαγητό αλλά τα φαγάδικα έκλειναν από τις 10.

Πολύ κοντά σε έναν πεζόδρομο είδαμε κίνηση και προχωρήσαμε. Μπαράκια και νυχτερινή διασκέδαση. Στη ντίσκο Scandal δυο ημίγυμνες κοπέλες χόρευαν σε εξώστη ενώ οι σωματώδεις πορτιέρηδες ήλεγχαν τις ταυτότητες από κάποια κοριτσόπουλα που ήθελαν να μπουν. Τα μίνι σταματούσαν στους 30 πόντους πάνω από τα γόνατα.

– Μα πως κοιτάς έτσι ; Θα νόμιζε κανείς ότι σε κατέβασαν από τις αρκούδες ! παρατήρησε η σύζυγος και αυτή τη φορά κυριολεκτούσε ! Λίγο πέρα το Pelmeni XL. Λαϊκό προσκύνημα. Το πιλμένι (εθνικό φαγητό των Λετονών) είναι ζυμαρικό κάτι σαν τορτελίνι με γέμιση που ποικίλει : κρέας, λαχανικά κλπ Γεμίσαμε δυο γαβάθες πιλμένι και ένα ποτήρι ξινόγαλα στο ταμείο τα ζύγισαν, άκουσα «είκοσι» και προς στιγμή τα’ χασα, εν τέλει ήταν δυο και είκοσι lati ήτοι 3 ευρώ.

Δυο μέρες στο παραμύθι που λέγεται ιστορικό κέντρο της Ρίγα 















ήταν αρκετές για να γίνουν μακρινή ανάμνηση οι πάγοι του Svalbard. Την τρίτη μέρα η BT 711 της Air Baltic πετούσε πάνω από τη Μαύρη Θάλασσα και ετοιμαζόταν για προσγείωση στο Kemal Atatürk Airport.

Υ.Γ. Ένα πλαστικό φακελάκι βρίσκεται καρφιτσωμένο κάτω από το ψηλότερο σκαλοπάτι της δεξιάς ξύλινης σκάλας στο εγκαταλελειμμένο κτίριο με τις φωλιές των γλάρων δίπλα στο ξενοδοχείο του Barentsburg.
Όποιος ταξιδιώτης περάσει από το μέρος ας το ξεκαρφιτσώσει (αν υπάρχει ακόμα). Μαζί με ένα χαιρετισμό, μέσα θα βρει και ένα μικρό χαρτονόμισμα των 50 ΝΟΚ με το οποίο ας πιεί δυο βότκες στην υγειά μου και της συζύγου, στο μπαρ 78ος Παράλληλος, εκεί στην άκρη του κόσμου. -
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 16:06:17 μμ από dk » Καταγράφηκε
vagantos
Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 337


kavouras12.blogspot.gr


WWW
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 19, 2013, 18:26:51 μμ »

Ειναι κάποιες  ιστορίες που το κείμενο απλά χρειάζεται σαν λεζάντα των φωτογραφιών. Ευχαριστώ.
ΥΓ. Αν μπορουσα να πιω εκεινες τις δυο μπύρες στην υγειά σου θα μουν ευτυχέστατος....
Καταγράφηκε

Κόκκαλο ρίξε στο σκυλί, το μαύρο που αλυχτά
και στείλε τη φιγούρα μας στον πειρατή ρεγάλο...
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 27181



WWW
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 21, 2013, 14:21:24 μμ »

ΥΓ. Αν μπορουσα να πιω εκεινες τις δυο μπύρες στην υγειά σου θα μουν ευτυχέστατος....

Κι εγω πολυ θα το ηθελα!!! drink1
McElk σ' ευχαριστουμε πολυ για την ξεναγηση!!!!! good
Καταγράφηκε


Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
                                                                          
elina
Διαχειριστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 3424


Ταξιδεύω... άρα ζω!


WWW
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 22, 2013, 13:55:32 μμ »

Τέλεια περιγραφή και φωτογραφίες  clapping Απόλαυσα διάβασμα με ένα παγωμένο φραπεδάκι!!  thankyou
Καταγράφηκε

Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #18 στις: Μάιος 14, 2014, 14:44:45 μμ »

Επισυνάπτω χάρτη του Svalbard με τις διαδρομές στις δύο ημερήσιες και την πολυήμερη κρουαζιέρα όπως περιγράφονται στην ιστορία.                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Καταγράφηκε
panpan
Hero Member
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2643



« Απάντηση #19 στις: Μάιος 14, 2014, 21:45:46 μμ »

Μου είχε ξεφύγει αυτή η ιστορία.  good good
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS