Επειδή όπως είπα και στην αγαπητή famek θα το έψαχνα το θέμα, επιστρέφω θέλοντας να διευκρινίσω τα παρακάτω:
Οι πτήσεις οι οποίες δόθηκαν στη famek (αλλά και σε άλλους προφανώς ταξιδιώτες οι οποίοι ενδεχομένως τις είχαν ζητήσει από τον πωλητή με τον οποίο επικοινωνούσαν) είναι ακριβώς αυτές που είχαν δοθεί στο γραφείο μας από την Uzbekistan Airways στο συμβόλαιο που τα δύο μέρη (πρακτορείο και αεροπορική) είχαν υπογράψει για την αγορά των θέσεων.
Το time change στην πτήση της επιστροφής έγινε στην πορεία από την ίδια την αεροπορική στην πορεία και η αλλαγή αυτή δόθηκε στους συμμετέχοντες της εκδρομής στο τελικό ενημερωτικό που εστάλει στους ταξιδιώτες στις 15.03.2010 - 15 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Στο ενδιάμεσο ζήσαμε ένα μικρό θρίλερ με την Uzbekistan να ανακοινώνει αρχικά αναστολή των πτήσεων της από και προς την Αθήνα...πιθανολογώ δε πως αυτό ενδεχομένως οδήγησε την εταιρία στο time change.
Τα όσα αναφέρω παραπάνω (συμβόλαια / ενημερώσεις / τελικά ενημερωτικά στους πελάτες) υπάρχουν εγγράφως και είναι στη διάθεση όποιου ενδιαφερόμενου.
Επίσης famek - επειδή δεν θέλω να δημοσιεύσω ονόματα ανθρώπων που πιθανότατα δεν θέλουν να εκτεθούν δημόσια, μπορώ ωστόσο να σου τα πω κατ' ιδίαν - στο γκρουπ συμμετείχαν άτομα που μπορούν να σου επιβεβαιώσουν τα όσα αναφέρω περί αναστολής πτήσεων.
Σας γράφω τα παραπάνω για να ξεκαθαρίσω το ότι η αλλαγή της ώρας στην πτήση επιστροφής δεν ήταν λάθος της Σοφίας και της κάθε Σοφίας, υπαλλήλου στο Versus. Αλλαγές στις ώρες πτήσεων γίνονται, γίνονται και θα γίνονται από τις αεροπορικές και όλοι εμείς που ταξιδεύουμε είμαι σίγουρη πως το ξέρουμε, το έχουμε ζήσει (όσοι τυχεροι δεν το έχουν περάσει δεν τους το εύχομαι)
Ενδεικτικά σας αναφέρω πως έχω δικό μου εισιτήριο με την ΟΑ για Κωνσταντινούπολη με επιστροφή 10.05, το έχω εκδόσει από τις 03.02 (με επιστροφή 1920 απο IST) και την προηγούμενη βδομάδα μου έστειλαν time change ( νέα επιστροφή στις 2120).
Σε ότι αφορά τη Famek και τις απαιτήσεις της από το Versus νομίζω πως το θέμα θα επιλυθεί μεταξύ των δύο πλευρών και με την επικοινωνία που έχει η Famek με την προϊσταμένη του γραφείου στο Σύνταγμα και θα βάλω μια τελεία εδώ γιατί δεν γνωρίζω τις συζητήσεις που έχουν γίνει.
Για το τέλος αφήνω μόνο ένα άλλο ζήτημα "ηθικής" - DK θα θυμάσαι κάπως έτσι και για κάτι αντίστοιχο ξεκινήσαμε να επικοινωνούμε.
Είναι αναφέρετο δικαίωμα του καθενός να καταθέτει τη γνωμή του για τους προορισμούς, τις υπηρεσίες κλπ κλπ κλπ - γι' αυτό άλλωστε μαζευτήκαμε όλοι σ' αυτό το site.
Πόσο σωστό είναι όμως το να δημοσιοποιούμε το ονοματεπώνυμο ενός ανθρώπου συνοδευόμενο από χαρακτηρισμούς όχι ιδιαίτερα κολακευτικούς όταν εμείς υπογράφουμε το κείμενο με ένα ωραιότατο nickname;
Η Σοφία και η κάθε Σοφία είναι υπάλληλος ενός γραφείου, δεν είναι ούτε αφεντικό ούτε τίποτε. Και στο Versus όπως και στο κάθε Versus, η Σοφία, εγώ και η κάθε μια από μας κάνει μια δουλειά ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες...την πολιτική και τον τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης την αποφασίζει η διεύθυνση όχι οι Σοφίες...τα παράπονα λοιπόν από μια επιχείρηση θα πρεπε (γνώμη μου τουλάχιστον) να απευθύνονται στην επιχείρηση όχι να βάλλουν τις Σοφίες....