Πρώτον να ελέξεις αν περνάει αυτοκίνητο στο Αϊβαλί. Οι δρόμοι είναι εξαιρετικοί. Εγώ από τα 1600χμ που έκανα τα 500 ήταν "Εγνατία" και τα άλλα με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και νησίδα. Το επαρχιακό δίκτυο σαν το δικό μας στα καλύτερά του. Βενζίνη πανάκριβη. Στα 2,1-2,2 περίπου το λίτρο. Οι γυναίκες πρέπει να φοράνε μαντήλι στα τζαμιά και ταμαυσωλία. Μέχρι εκεί. Τώρα σε κανένα φανατικό χωριό δεν ξέρω. Μέχρι Καππαδοκία είναι πάνω από 1000χμ μέσω Σμύρνης και Κουσάντασι. Να υπολογίσεις και την επιστροφή. Κατά τη γνώμη μου μία νύχτα στο Παμούκαλε, μία στο Ικόνιο και 2 στο Προκόπι (Urgup). Αν έχεις καιρό βάλε στην Καππαδοκία παραπάνω. Έχει πολλά να δεις.
Τώρα για το πρακτορείο. Κάποιος από την παρέα γνώριζε ένα Τούρκο ξεναγό που είχε σπουδάσει στην Ελλάδα και τα ελληνικά του είναι τέλεια. Αυτός κανόνισε. Ζει στη Σμύρνη και το πρακτορείο με το οποίο συνεργάζεται είναι εκεί. Αν θες να σου στείλω το email του.