Αν προσέξατε οι τούρκικες σημαίες κυριαρχούν σχεδόν σε όλες τις photo...οχι σαν εμας στην Ελλάδα που την κρύβουμε την σημαία μας...
Δημήτρη πολύ όμορφο το φωτορεποράζ...όταν θα πάω και θα έχω ώρα στην διάθεσή μου,οχι όως την φορά που πήγα σίγουρα θα την κάνω την κρουαζιέρα...