Η περιγραφή άψογη και οι φωτογραφίες αναδεικνύουν ένα μεγάλο ταλέντο !!! Στην πόλη δεν πιστεύω να μην τιμήσατε τα κεμπάπ και τα ντονέρια (?)
Και τα ντονερια και τα σιροπιαστα δες εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,221.msg8668.html#msg8668
Σαδιστή, παίζεις με τον πόνο μου. Έδω 4 χρόνια να πάω στην πόλη και την πεθύμησα.
Παράθεση από: SpirosN. στις Οκτώβριος 24, 2010, 23:40:47 μμΣαδιστή, παίζεις με τον πόνο μου. Έδω 4 χρόνια να πάω στην πόλη και την πεθύμησα.Μια επισκεψη μεσα στο 2011 επιβαλλεται.
Οι photo με βάζουν σε σκέψεις...ποιο μέρος να επισκεφτώ πρώτα...
Παράθεση από: coolalexis στις Οκτώβριος 30, 2010, 01:16:50 πμΟι photo με βάζουν σε σκέψεις...ποιο μέρος να επισκεφτώ πρώτα...Μεμονωμενα θα εννοεις... γιατι με την κρουαζιερα θα τα δεις ολα κι απο λιγο.
Για την κρουαζιέρα έχω ακόμα...