Απ'όσο ξέρω και η zivot έχει καταγωγή από Β.Ελλάδα...
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια
Παράθεση από: panpan στις Οκτώβριος 04, 2010, 14:36:03 μμΘεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια παναγιωτη λες στη συναντηση να συνδεθουμε μαζι σου μεσο skype... για να εισαι παρων?