Αποστολέας Θέμα: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη  (Αναγνώστηκε 9423 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30487
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 26, 2011, 05:13:33 πμ »
Πολυ βιλα στη Θεσ/νικη φιλε μου... εχετε γινει Μυκονος. :bigr:

Αποσυνδεδεμένος Taksideutis

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 9
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 27, 2013, 11:43:14 πμ »
Σαλονικα η πολη που ερωτευεσαι !

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1649
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 28, 2013, 00:29:40 πμ »
παλια η θεσσνικη ειχε 60 επαυλειςς καποιες κ παραθαλασσιες με δικα τουσ καραβακια σαν βενετια..η θαλασσα χτυπουσε τις πορτες τους.σε ξεναγησεις τη θεσνικης που γινονται δωρεαν τα μαθαινεις αυτα βλεπεις κ φωτο
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30487
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 21, 2013, 14:18:29 μμ »
Θεσσαλονίκη: Σε έξι μήνες τελεφερίκ από την πλατεία Χάνθ στο Σέιχ Σου

Η αρχική έγκριση για την κατασκευή τελεφερίκ, που θα συνδέσει την Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης με το κέντρο της, εξασφαλίστηκε από τον Δήμο, την Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων και τη Δασική Υπηρεσία.

Όπως μάλιστα είπε ο αντιδήμαρχος Αστικού Περιβάλλοντος Ανδρέας Κουράκης, η μελέτη κατασκευής του τελεφερίκ, που θα συνδέσει την πλατεία της ΧΑΝΘ με το Θέατρο Δάσους στο Σέϊχ Σου, μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο διάστημα, ενώ το κόστος κατασκευής του υπολογίζεται σε 7-10 εκατομμύρια ευρώ.

Η ετήσια συντήρηση του αναμένεται να κοστίζει γύρω στις 350.000 ευρώ και η κατασκευή του μπορεί να ολοκληρωθεί σε 4-6 μήνες.

Υπάρχει η εκτίμηση ότι το όλο εγχείρημα  «θα τα βγάλει τα λεφτά του», η απόσβεση θα είναι σύντομη εκτός από την ελάφρυνση που θα υπάρξει στο κυκλοφοριακό της πόλης σημείωσε ο κ. Κουράκης.

Το τελευταίο διάστημα, υπήρξε έντονη κινητικότητα στο ζήτημα και ήδη τρεις επιχειρηματίες της συμπρωρτεύουσας  έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να εμπλακούν στο έργο που αφορά στη δημιουργία τελεφερίκ, το οποίο θα ξεκινά από σημείο κοντά στη θάλασσα και θα καταλήγει στο δάσος του Σέιχ – Σου.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, το τελεφερίκ θα ξεκινά από σημείο κοντά στη θάλασσα στο κέντρο της πόλης, όπου θα υπάρχει η δυνατότητα εύρεσης θέσης στάθμευσης των αυτοκινήτων και θα καταλήγει στις παρυφές του δάσους, σε σημείο που δε θα χρειαστεί να κοπούν δέντρα.

Τα βαγόνια θα περνούν σε ύψος περίπου δέκα μέτρων από τις ταράτσες των πολυκατοικιών, ενώ θα προτιμηθεί η τροχιά του να απέχει από κατοικημένες περιοχές.

Στόχος του έργου είναι η προσέλκυση περισσότερων τουριστών στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι θα μπορούν να θαυμάζουν τις ομορφιές της πόλης και τα μνημεία της από ψηλά, αλλά και η χρήση του τελεφερίκ από τους Θεσσαλονικείς, προκειμένου να φτάνουν με μεγαλύτερη ευκολία στην Άνω Πόλη.

Μεταξύ των σκέψεωνπου υπάρχουν, για το Σεΐχ Σου σε εκείνο το σημείο αλλά και ευρύτερα είναι να  μπορούν να δημιουργηθούν ποδηλατικές διαδρομές. Ήδη το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων εκτείνεται μέχρι την Αγίου Δημητρίου έτσι οι κάτοικοι μπορούν να χρησιμοποιούν το τελεφερίκ εκτός από βόλτα και τουριστική ατραξιόν και ως ένα μέσο μεταφοράς στους στο Σεΐχη Σου.

Το μήκος είναι περίπου 1700 μέτρα και θα χρειάζεται γύρω στα 7-8 λεπτά για να διανυθεί η απόσταση. Η επένδυση μπορεί να γίνει με σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου καθώς δύσκολα κάποιος ιδιώτης θα αναλάβει ένα τέτοιο εγχείρημα από μόνος του.

Η επιτυχία του τελεφερίκ θα είναι αναμενόμενη καθώς σε αντίθεση με το τελεφερίκ της Πάρνηθας στην Αθήνα το οποίο είναι απομονωμένο και μακριά από το κέντρο, το αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης θα βρίσκεται στην καρδιά του κέντρου και θα ενώνει νοητά το δάσος με την πόλη.

Το τελεφερίκ μπορεί να χρησημοποιηθει ως τουριστική ατραξιόν για την Θεσσαλονίκη, καθώς κατά την ανάβαση οι τουρίστες θα μπορούν αν βλέπουν τα ανατολικά βυζαντινά τείχη, το επταπύργιο, την Ακρόπολη, και σταδιακά ανεβαίνοντας θα έχουν πανοραμική εικόνα της πόλης τον Θερμαϊκό και το λιμάνι.

http://www.protothema.gr

Αποσυνδεδεμένος indikos001

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 18
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 22, 2013, 21:56:57 μμ »
Έρχονται τα κοινόχρηστα ποδήλατα στην Θεσσαλονίκη



Τον καθορισμό κοινόχρηστων χώρων για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων που θα μπορούν να χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους στο ευρύτερο κέντρο της πόλης οι δημότες, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Θεσσαλονίκης ενέκρινε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο στη διάρκεια της 14ης τακτικής συνεδρίασής του.

Σύμφωνα με τη μελέτη για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, πρόκειται για 26 σημεία που καθορίζονται μέσα στα διοικητικά όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να δοθούν με δημοπρασία, αφού προηγουμένως αρθούν οι υφιστάμενοι λόγοιασφαλείας που προτάσσουν τα Τμήματα Τροχαίας Θεσσαλονίκης, µε τις ανάλογες ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου.

H ευρύτερη χρήση του ποδηλάτου για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και ως μορφή ψυχαγωγίας και τουριστικής ανάπτυξης της πόλης, είναι μια αισιόδοξη, βιώσιμη και μοντέρνα λύση με σκοπό τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών, τη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής σημείωσεο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης Χασδάι Καπόν και πρόσθεσε: «Μετά το περπάτημα, το ποδήλατο αντιπροσωπεύει τον πιο ήπιο τρόπο μετακίνησης χωρίς να ρυπαίνει, να προκαλεί θόρυβο και να καταναλώνει καύσιμα. Είναι επίσης πολύ οικονομικό και λειτουργεί ως μέσο άσκησης».

Με την καθιέρωση του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, ως ενέργεια προώθησης του ποδηλάτου (μετά την ολοκλήρωση του έργου «Κατασκευή δικτύου ποδηλατοδρόμου 12 χιλιομέτρων στο Δήμο Θεσσαλονίκης» που ολοκληρώθηκε το 2009, αλλά και τις επεκτάσεις που προβλέπονται) τα κοινόχρηστα ποδήλατα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν, είτε από τους δημότες και τους μόνιμους κατοίκους της πόλης, είτε από περιστασιακούς χρήστες, όπως οι τουρίστες, μισθώνοντας τα από κάποιο σημείο και επιστρέφοντας τα στο ίδιο ή σε άλλο.

Η μελέτη αφορά στην εγκατάσταση αρχικά 450 κοινόχρηστων ποδηλάτων, σε 26 σημεία της πόλης. Προβλέπεται ότι τα διαθέσιμα ποδήλατα σε σχέση με τα σημεία πρόσδεσης και στάθμευσης τους, θα έχουν αναλογία ίση με 2/3, ώστε να υπάρχει η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα θέσεων στάθμευσης από τα ποδήλατα, και προκειμένου να μην δημιουργείται συνωστισμός και πλήρωση θέσεων στάθμευσης σε μικρό χρονικό διάστημα.

Δείτε τα σημεία
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2013, 22:23:34 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος Marianthi

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 11
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 20, 2017, 22:41:10 μμ »
Θεσσαλονικη!!!Η μεγαλη μου αγαπη!!

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1649
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Eπιλογές στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 24, 2017, 00:20:17 πμ »
flea market σήμερα κ αύριο στο έξω χώρο του δημαρχείου. .καλλιτέχνες σε καλές τιμές εκθέτουν τα έργα τους.
 Καταπληκτική η φαντασία και η ποικιλία των υλικών [.10-22 ωράριο.]
Σήμερα έγινε με μακέτες η  αναπαράσταση της φωτιάς της θεσνικης.
Συμπλήρωσε 100 χρόνια.
Αν αναρωτιέστε πότε θα τελειώσει το μετρό της θεσνικης στην διεθνή  έκθεση μας είπαν τώρα 2018..... είδομεν
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ