2.500 πακέτα για το Μουντιάλ από το Travel Plan Mε 0% προκαταβολή και 12 άτοκες δόσεις, το Travel Plan, που αποτελεί τον αποκλειστικό συνεργάτη της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, ενισχύει την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ. Μέσω της προσφοράς "Best Value", το τουριστικό πακέτο για τους Έλληνες φιλάθλους, που επιθυμούν να ενισχύσουν την ποδοσφαιρική ομάδα της χώρας μας στη Νότια Αφρική, γίνεται ιδιαίτερα ελκυστικό, δεδομένου ότι το κόστος του πακέτου ξεκινά από τα 175 ευρώ μηνιαίως. Ταυτόχρονα το Travel Plan το μοναδικό εξουσιοδοτημένο γραφείο πώλησης ταξιδιωτικών πακέτων της ΕΠΟ, παρέχει αποκλειστικά εισιτήρια για την λεγόμενη "ελληνική κερκίδα". Ήδη για το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής έχουν πουληθεί περίπου 2.500 τουριστικά πακέτα τόσο σε Έλληνες όσο και χορηγούς, ενώ η ζήτηση είναι διαρκής.
Υπογραμμίζεται ότι το πρόγραμμα Best Value προσφέρεται από το Travel Plan και για ταξίδια σε επιλεγμένες τοποθεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Εν τω μεταξύ, με έντονο ενδιαφέρον το καταναλωτικό κοινό έχει ανταποκριθεί στην έτερη προσφορά του Travel Plan, το "Κλείστε και Κερδίστε", το οποίο έχει καταληκτική ημερομηνία την 20η Ιουνίου 2010. Πρόκειται για πρόγραμμα που απευθύνεται σε πελάτες που θα κλείσουν πακέτα ταξιδιών με το Travel Plan έως τη συγκεκριμένη ημερομηνία, κερδίζοντας έκπτωση που προσεγγίζει αρκετές φορές ακόμη και το 25%.
Επισημαίνεται ότι τα παραπάνω δυο αναφερόμενα προνομιακά προγράμματα δημιουργήθηκαν με σκοπό την προσφορά στους πελάτες του Travel Plan, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ταξίδια υψηλών προδιαγραφών σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές και με μοναδικά οφέλη. Η κίνηση αυτή αποτελεί μια δυναμική ενέργεια από την εταιρεία προκειμένου να τονωθεί η κίνηση της τουριστικής αγοράς.
Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Travel Plan, κ. Γιώργος Δασκαλάκης: "Στόχος μας είναι να κατανοούμε τις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς προκειμένου να προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας και τα προϊόντα μας σε αυτές, ώστε να είναι προσιτά σε όλους, προσφέροντας ταυτόχρονα ποιοτικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών. Το Travel Plan πορευόταν πάντα με σταθερά βήματα, διατηρώντας παράλληλα το κύρος και την αξιοπιστία του. Σύντομα το αγοραστικό κοινό το τοποθέτησε στην κορυφή της πυραμίδας των προτιμήσεων του, δίνοντάς του το προβάδισμα στον χώρο του τουρισμού".
http://www.traveldailynews.gr/