Αποστολέας Θέμα: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα  (Αναγνώστηκε 33401 φορές)

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 07, 2009, 04:54:51 πμ »
Lloyd’s Awards:Τα βραβεία της Ελληνικής Ναυτιλίας 2009
 
Εν μέσω μίας ακόμη δύσκολης οικονομικής χρονιάς η ελληνική ναυτιλία βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Σε μία παγκόσμια βιομηχανία που έχει βιώσει πολλές κρίσεις στο παρελθόν χωρίς όλες να έχουν προσελκύσει τα φώτα της δημοσιότητας, η συγκέντρωση των πρωταγωνιστών της αν μη τι άλλο αποτελεί γεγονός.
Σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, για 6η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για τα Lloyd’s Awards που απονεμήθηκαν σε ανθρώπους της ελληνικής ναυτιλίας και εταιρείες που ξεχώρισαν.

- Προσωπικότητα της χρονιάς ανακηρύχθηκε για την ελληνική ναυτιλία ανακηρύχθηκε ο Ανδρέας Βγενόπουλος για τις επενδύσεις που έχει κάνει στην ελληνική ακτοπλοϊα με τη Superfast και Blue Star Ferries και για την ενίσχυση του ναυτιλιακού χαρτοφυλακίου της Marfin Bank.

- Ως εταιρεία της χρονιάς στη φορτηγό ναυτιλία ανακηρύχθηκε η Navios Maritime Holdings της Αγγελικής Φράγκου.

- Στα δεξαμενόπλοια εταιρεία της χρονιάς ανακηρύχθηκε η Capital του Ευάγγελου Μαρινάκη. Η ελληνική εταιρεία που έχει σύγχρονο στόλο και σημείωσε καλά οικονομικά αποτελέσματα τη χρονιά που φεύγει.

- Το βραβείο για την Ακτοπλοϊκή Εταιρεία της Χρονιάς 2009 απενεμήθη στην Αegean Speed Lines.Το παρέλαβε ο Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης.

- Greek Shipping Newsmaker αναδείχθηκε ο εφοπλιστής
Βίκτωρ Ρέστης.

- Πλοίο της χρονιάς ανακηρύχθηκε το ΑΚΤΕΑ του Γιάννη Πολυχρονόπουλου το οποίο συμβάλλει στην απορρύπανση των θαλασσών από πετρελαιοκηλίδες.

- Το «Ναυτικός της Χρονιάς» απονεμήθηκε σε τρεις καπετάνιους. Στον Χαρ.Πέτρα του Κρήτη ΙΙ, τον Ευαγ.Γαύρο του Έλυρος και στον Αλέξανδρο Σταματάκη του Knossos Palace

- Shipping Financier of the Year ανακηρύχθηκε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για το σημαντικό χαρτοφυλάκιο που έχει στη Ναυτιλία.

- Shipbroker of the Year ανακηρύχθηκε η Golden Destiny.

- Τo Technical Innovation Award δόθηκε στον Germanischer Lloyd στο Ship Design Laboratory.

- Ιnternational Personality of the Year ανακηρύχθηκε ο πρώην Επίτροπος Joe Borg.

- Το βραβείο Piraeus International Center απονεμήθηκε στην Hellenic Shipbrokers Association με πρόεδρο τον Γιάννη Παχούλη.

- Το Βραβείο Achivement in Safety or Environmental Protection δόθηκε στον γγ του ΙΜΟ, Ευθύμιο Μητρόπουλο.

- Το βραβείο Achivement in Education or Training δόθηκε στον καθηγητή Κώστα Γραμμένο.

- Το βραβείο Lifetime achivement απονεμήθηκε στον καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλο.

http://www.marinews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 10, 2009, 18:02:50 μμ »

Lloyd’s Awards:Τα βραβεία της Ελληνικής Ναυτιλίας 2009
 
- Το βραβείο για την Ακτοπλοϊκή Εταιρεία της Χρονιάς 2009 απενεμήθη στην Αegean Speed Lines.Το παρέλαβε ο Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης.


Aegean Speed Lines: Βραβεύτηκε ως η ακτοπλοϊκή εταιρία της χρονιάς

Ως η ακτοπλοϊκή εταιρία της χρονιάς βραβεύτηκε από τους Lloyds List, η Aegean Speed Lines στη διάρκεια των φετινών Lloyds Awards, για την δέσμευση, την προσήλωση και την αφοσίωση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Η βράβευση αυτή, η οποία προέρχεται από την παλαιότερη εν ζωή διεθνή ναυτιλιακή εφημερίδα των Lloyds, έρχεται να επιβραβεύσει τις συνεχείς προσπάθειες της Aegean Speed Lines, να παρέχει στις Κυκλάδες και ιδιαίτερα σε νησιά των Kυκλάδων που ήταν παραμελημένα, ακτοπλοϊκές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Η διοίκηση της εταιρίας με την ευκαιρία της βράβευσης αυτής, αισθάνεται την ανάγκη να υπογραμμίσει ότι η εν λόγω αναγνώριση αντανακλά στους πλοιάρχους, στα πληρώματα, αλλά και στα στελέχη της στα γραφεία.

Επίσης αντανακλά στους κατά τόπους πράκτορες της που την στήριξαν και συνεχίζουν να την στηρίζουν.

Πάνω απ’όλα όμως αντανακλά στην εμπιστοσύνη που δείχνει το επιβατηγό κοινό στην εταιρία μας, το οποίο εδώ και χρόνια μας έχει κατατάξει πολύ ψηλά στις επιλογές του, ακριβώς για τους ίδιους λόγους για τους οποίους βραβευθήκαμε. Για την αφοσίωση μας και την δέσμευση μας πως θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.

Η Aegean Speed Lines εκλαμβάνει τη βράβευση αυτή ως μια ακόμη πρόκληση στην οποία όλοι εμείς που τη συγκροτούμε, τόσο στα πλοία όσο και στα γραφεία, καλούμεθα να ανταποκριθούμε, επιβεβαιώνοντας τους λόγους για τους οποίους επιλεγήκαμε ως η ακτοπλοϊκή εταιρία του 2009 στην Ελλάδα.

http://www.marinews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 13:54:44 μμ »
Στα αζήτητα πέντε ακτοπλοϊκές γραμμές

Πέντε ακτοπλοϊκές γραμμές, μεταξύ των οποίων και η σύνδεση Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη και Ρόδος, έμειναν στα αζήτητα από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Κάποιες θα δοθούν με απευθείας αναθέσεις, πιθανόν με αυξημένη επιδότηση. Οι μεγάλες εταιρείες αδιαφόρησαν, εκτιμώντας ότι οι επιδοτήσεις θα κοπούν.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της εφημερίδας «Νησιωτική Διαδρομή», η ΑΝΕΚ μπαίνει για τα καλά στα Δωδεκάνησα, επιδιώκοντας να σταματήσει το μονοπώλιο της BLUE STAR, δρομολογώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα υπερσύγχρονο πλοίο 200 μέτρων, το οποίο θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς – Κως – Ρόδος, αφήνοντας εκτός την Κάλυμνο.

Η Κάλυμνος θα εξυπηρετείται από την ΑΝΕΚ, εφόσον βέβαια συνεχίσει να εκτελεί την άγονη γραμμή Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη και Ρόδος είτε με το «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» είτε με το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ».

Πηγή: vimatisko.blogspot.com


Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 01, 2010, 21:58:00 μμ »
To ε/γ-ο/γ "Αδαμάντιος Κοραής" έκανε ποδαρικό στον Πειραιά για το 2010
 
Το ρόδι έσπασε το ε/γ-ο/γ "Αδαμάντιος Κοραής" και έκανε "ποδαρικό" στο λιμάνι του Πειραιά.Το υποδέχτηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης και ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Στέλιος Μανουσάκης.

Στο πλήρωμα δόθηκε τιμητική πλακέτα. Το πλοίο ερχόταν από Μήλο-Σίφνο-Σέριφο-Κύθνο με 29 επιβάτες, 5 ιχ και ένα δίκυκλο.
 
http://www.marinews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 03, 2010, 01:38:30 πμ »
Δεμένα τα πλοία στον Πειραιά

Δεμένα θα είναι τουλάχιστον έως αύριο το πρωί τα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά, και στις γραμμές Ρίου- Αντιρρίου και Πρίνου- Καβάλας.

Λόγω των ισχυρών ανέμων τα πλοία δεν θα πραγματοποιήσουν τα προγραμματισμένα τους δρομολόγια, τουλάχιστον έως τις 06:00 αύριο το πρωί, οπότε και θα υπάρχει νεότερη ενημέρωση από το Λιμενικό.

http://www.zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 03, 2010, 19:36:09 μμ »
Κανονικά τα δρομολόγια των πλοίων

Αποκαταστάθηκαν σήμερα το μεσημέρι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σε όλη την χώρα, με εξαίρεση την γραμμή που συνδέει τους Παξούς με την Ηγουμενίτσα.

Από χθες το απόγευμα κηρύχθηκε απαγορευτικό απόπλου για αρκετές γραμμές εξαιτίας των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στα ανοιχτά. Μάλιστα, εξαιτίας των ισχυρών ανέμων αρκετά ήταν τα πλοία που δεν μπόρεσαν να δέσουν στους προορισμούς τους.

http://www.zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 03, 2010, 04:48:39 πμ »
Στην τελική ευθεία για τη Μαρίνα Λεμεσού
 
Δόθηκαν οι τελικές εγκρίσεις και υπογραφές για να αρχίσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής στην Λεμεσό, αυτό της μαρίνας της πόλης, που θα μπορεί να  φιλοξενεί περίπου 1.000 σκάφη. Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα και θα κορυφωθούν τον Απρίλιο 2010. Στη μαρίνα θα κατασκευαστούν όλα τα απαραίτητα λιμενικά έργα και κτιριακές εγκαταστάσεις για ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής, θα διαμορφωθεί χώρος για τη συντήρηση και επιδιόρθωσή τους, και θα παρέχονται υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και διευκολύνσεις.

Η εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή της μαρίνας Λεμεσού, χωρητικότητας χιλίων σκαφών, ανακοίνωσε και επίσημα χθες σε διάσκεψη Τύπου την επίσημη έναρξη των εργασιών, με στόχο όπως το Φθινόπωρο του 2012 να δεχθεί τα πρώτα σκάφη. Το έργο, κόστους 350 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να στεφθεί με επιτυχία, ενώ άρχισε ήδη να επιδεικνύεται ενδιαφέρον για απόκτηση ακινήτων που θα αναπτυχθούν, όπως διαμερίσματα και επαύλεις. Το σύνολο των οικιστικών μονάδων που θα κατασκευαστούν ξεπερνά τις 280.

Κατασκευάστρια εταιρεία είναι η Limassol Marina Ltd και το έργο θα αναβαθμίσει την υποδομή για το ναυτικό τουρισμό, θα εμπλουτίζει το τουριστικό προϊόν και θα ανοίξει νέες προοπτικές, όχι μόνο για τη Λεμεσό αλλά για την Κύπρο. Ο προσεκτικός σχεδιασμός του έργου και η αρμονική σύνδεσή του με το χαρακτήρα και το περιβάλλον του Μεσαιωνικού Κάστρου, του παλιού λιμανιού και του ιστορικού κέντρου, διασφαλίζουν ότι θα είναι πόλος έλξης για τους κατοίκους και επισκέπτες της Λεμεσού.

http://www.traveldailynews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 16, 2010, 19:50:35 μμ »
Ε.Ε: Υιοθέτηση συστήματος bonus/malus στους λιμένες με προτεραιότητα στα καθαρότερα πλοία

Tην υιοθέτηση συστήματος bonus/malus στους λιμένες, βάσει του οποίου τα καθαρότερα πλοία θα έχουν προτεραιότητα και θα πληρώνουν λιγότερα λιμενικά τέλη έναντι των πλοίων που ρυπαίνουν περισσότερο προτείνει ο ευρωβουλευτής Peter van Dalen, στην έκθεσή του.

Η πρόταση περιλαμβάνεται στο σχέδιο έκθεσης που θα συζητήσει στις 22 Φεβρουαρίου η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η οποία κρίνει τους «στρατηγικούς στόχους και τις συστάσεις πολιτικής της Ε.Ε. για τις θαλάσσιες μεταφορές μέχρι το 2018».
Ειδικότερα, ο εισηγητής ευρωβουλευτής, Peter van Dalen, στην έκθεσή του αναφέρει για το θέμα αυτό:

1. Ο ναυτιλιακός τομέας αντιμετωπίζει μεγάλες περιβαλλοντικές προκλήσεις. Πρώτον, πρέπει να βελτιωθούν σημαντικά οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των πλοίων και να μειωθούν οι εκπομπές SOx, NOx, λεπτών σωματιδίων (PM10) και CO2. Είναι σημαντικό να συναφθούν συμφωνίες σε παγκόσμιο επίπεδο για να αντιμετωπιστεί ο κίνδυνος μετανηολόγησης των χωρών που δεν συμμετέχουν. Ο εισηγητής υποστηρίζει τη δημιουργία ζωνών ελέγχου των εκπομπών στα ευρωπαϊκά ύδατα.

2. Καλεί τα κράτη μέλη, ει δυνατόν σε συνεργασία με τις γειτονικές χώρες, να ορίσουν ζώνες ελέγχου των εκπομπών, κυρίως για τη μείωση των εκπομπών NOx. Επιπλέον, η Επιτροπή και τα κράτη μέλη πρέπει να επιδιώξουν άλλα μέτρα για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων. Από την άποψη αυτή, είναι αναγκαίο να εξετασθεί η καθιέρωση φόρου επί των καυσίμων στη δεξαμενή, που υπολογίζεται ανάλογα με την ποιότητα και την περιβαλλοντική συμβατότητα των καυσίμων, καθώς και η υιοθέτηση της έννοιας των "πράσινων λιμένων".

3. Μέσα από αυτό το σύστημα bonus/malus στους λιμένες, τα καθαρότερα πλοία έχουν προτεραιότητα έναντι των πλοίων που ρυπαίνουν περισσότερο και πληρώνουν λιγότερα λιμενικά τέλη. Ο εισηγητής υπολογίζει βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογική εξέλιξη των πλοίων.
Τα τελευταία χρόνια, ποταμόπλοια έχουν βελτιώσει σημαντικά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις τους μέσω της ανάπτυξης νέων καυσίμων και πιο αποδοτικών κινητήρων. Η Επιτροπή θα πρέπει να αξιολογήσει κατά πόσον οι τεχνολογικές εξελίξεις ενδέχεται να εφαρμοσθούν και στα πλοία της θάλασσας.
Τέλος, ο εισηγητής θεωρεί ότι οι λιμένες οφείλουν επίσης να εγκαταστήσουν ένα χερσαίο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας για να μειώσουν τις εκπομπές τους.

http://www.marinews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 20, 2010, 09:08:56 πμ »
Ακτοπλοϊα: Επίναυλο καυσίμων στην Αδριατική

Με επίναυλο καυσίμων στα δρομολόγια της Αδριατικής οι τρεις ακτοπλοϊκοί Όμιλοι, ΑΝΕΚ, Μινωϊκές και Attica προσπαθούν να μετριάσουν όσο μπορούν τη «χασούρα».
Οι τρεις Όμιλοι επέβαλαν επίναυλο στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα προκειμένου να αντιμετωπίσουν την αλματώδη αύξηση των καυσίμων τα οποία έχουν αυξηθεί κατά 125 ευρώ ανά τόνο σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Πιο συγκεκριμένα στα φορτηγά η Attica Group επέβαλε επίναυλο 60 ευρώ ανά φορτηγό, η Minoan 53 ευρώ και η ΑΝΕΚ 50 ευρώ.
 
http://www.marinews.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ακτοπλοϊκα - Ναυτιλιακά νέα
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 26, 2010, 14:06:00 μμ »
Hellenic SeaWays: Μπαίνει στα Δωδεκάνησα

Στην αγορά των Δωδεκανήσων εισέρχεται από τις 15 Απριλίου η Hellenic SeaWays με το επιβατηγό - οχηματαγωγό Hellenic Voyager το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά με ταχύτητα 22 μιλίων.

Η εταιρεία, στην οποία μετέχει πλέον -εκτός της ΑΝΕΚ και της Sea Star- και η Τράπεζα Πειραιώς με 11%, είχε εκδηλώσει από πέρυσι την πρόθεσή της να δρομολογήσει πλοίο στα Δωδεκάνησα, όπου μετά την οικονομική κατάρρευση του Γεράσιμου Αγούδημου η μεταφορική κίνηση εξυπηρετείται κατά κύριο λόγο με τα πλοία της Blue Star Ferries.

Το Ηellenic Voyager ήταν μέχρι πρότινος δρομολογημένο από την HSW στη γραμμή Κόρινθος - Ιταλία και από τα μέσα Απριλίου θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κως - Ρόδος.

Στις 4 Μαρτίου

Το αίτημα της HSW εξετάζεται στις 4 Μαρτίου από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, το οποίο συνεδριάζει για πρώτη φορά από τον Σεπτέμβριο του 2009 με νέα σύνθεση. Εκεί θα εξεταστούν αιτήματα από το σύνολο των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων τα οποία αντανακλούν τη σημερινή δύσκολη πραγματικότητα τόσο στην εσωτερική αγορά όσο και στην αγορά της Αδριατικής, όπου η κίνηση έχει μειωθεί κατά 17%.

Στο πλαίσιο των επιχειρηματικών αυτών αποφάσεων, οι Μινωικές Γραμμές και η Superfast (όμιλος Αttica) από τα τέλη Φεβρουαρίου έως και τον Απρίλιο περικόπτουν τα δρομολόγια των πλοίων τους από Πειραιά προς Ηράκλειο Κρήτης για τις τρεις τελευταίες μέρες της εβδομάδας, Παρασκευή - Κυριακή. Οι Μινωικές ζητούν ακόμα από το ΣΑΣ την περικοπή δρομολογίων τους για τις γραμμές της Αδριατικής και συγκεκριμένα για τα πλοία τους Ikarus Palace και Εuropa Palace για την περίοδο έως τις 31 Μαρτίου 2010. Επίσης από το ΣΑΣ η Superfast έχει ζητήσει την έγκριση πρωινών δρομολογίων για τη θερινή περίοδο για τα Σαββατοκύριακα.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προτίθεται να δρομολογεί το Superfast 12 στις 9 π.μ. από τον Πειραιά και στις 9μ.μ. από το Ηράκλειο, ενώ πέρυσι το καλοκαίρι είχε διατηρήσει το πλοίο της στο ωράριο 3μ.μ. και 12 τα μεσάνυχτα. Το ΣΑΣ θα εξετάσει ακόμα αιτήματα μη αποδοχής δηλώσεων δρομολόγησης από πλοία της ΝΕΛ, της ΗSW και της Speed Runner, τα οποία έχουν ναυλωθεί στο εξωτερικό.

ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ