Αποστολέας Θέμα: Ryanair  (Αναγνώστηκε 58055 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #200 στις: Απρίλιος 10, 2020, 19:25:17 μμ »
Η Ryanair σταματά να επιστρέφει χρήματα

Όταν οι αεροπορικές εταιρείες άρχισαν να μην επιστρέφουν χρήματα για πτήσεις που είχαν ακυρώσει λόγω Κορωνοϊού, και αντί χρημάτων έδιναν ένα ισόποσο βάουτσερ για μελλοντική κράτηση, η Ryanair ήταν από τις λίγες που δεν ακολούθησαν αυτή την τακτική. Συνέχισε να επιστρέφει τα χρήματα στους κατόχους εισιτηρίων και μάλιστα με μια απλή και γρήγορη διαδικασία, γεγονός που της χάρισε πολλά εύσημα.

Ωστόσο, όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η ιρλανδική εφημερίδα Irish Times, αυτό άλλαξε. Η Ryanair επικαλείται πως το προσωπικό της εργάζεται από το σπίτι και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις διαδικασίες για επιστροφή των χρημάτων, τουλάχιστον μέχρι να τελειώσουν οι περιορισμοί λόγω κορωνοϊού. Το μήνυμα που λαμβάνουν οι ταξιδιώτες από την Ryanair, τους προτρέπει να επιλέξουν τη λύση του βάουτσερ, το οποίο θα χρησιμοποιήσουν σε μελλοντική κράτηση. Αλλιώς το αίτημα τους για χρήματα θα εξεταστεί με τη σειρά του όταν περάσει η έκτακτη ανάγκη λόγω Covid-19.

Στο μεταξύ, μπορεί η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι αμερικανικές αρχές να εξέφρασαν επίσημα την διαφωνία τους για την πρακτική των αεροπορικών εταιρειών να δίνουν βάουτσερ αντί χρημάτων σ΄αυτούς που είχαν εισιτήρια σε πτήσεις που ακυρώθηκαν, ωστόσο δεν κάνουν κάτι για να επιβάλουν τους ισχύοντες κανονισμούς. Αυτοί ορίζουν πως οι αεροπορικές θα πρέπει να επιστρέφουν μέσα σε εφτά μέρες τα χρήματα από πτήσεις που ακύρωσαν. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα χρήματα που οφείλουν να επιστρέψουν οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, προσεγγίζουν τα 40 δις, τα οποία τώρα χρησιμοποιούν για να κρατηθούν ζωντανές.

Τα κράτη που θα κληθούν να στηρίξουν με αρκετά δις πολλές αεροπορικές εταιρείες ώστε αυτές να διασωθούν, δεν φαίνεται να είναι διαθετημένα να τραβήξουν το αυτί των αεροπορικών που δεν επιστρέφουν χρήματα. Το αντίθετο μάλιστα. Σε διάφορες χώρες ετοιμάζονται νόμοι που θα επιτρέπουν σε αεροπορικές, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, να μην επιστρέφουν χρήματα αλλά να δίνουν βάουτσερ για μελλοντική κράτηση μέσα σε 18 μήνες. Ο νόμος θα ισχύει μέχρι να επιστρέψουμε στην κανονικότατα.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #201 στις: Απρίλιος 17, 2020, 06:38:39 πμ »
Η Ryanair προβλέπει «πόλεμο» τιμών στις αερομεταφορές μετά τον κορωνοϊό

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair προετοιμάζεται για έναν πόλεμο τιμών στον τομέα των αερομεταφορών, που η ίδια αναμένει να κερδίσει, μόλις αρθούν οι περιορισμοί πτήσεων λόγω κορωνοϊού κι οι επιβάτες αρχίσουν να επιστρέφουν στους τουριστικούς προορισμούς, δήλωσε σήμερα στο πρακτορείο Reuters ο διευθύνων σύμβουλός της Μάικλ Ο’ Λίρι.

Αγνοώντας τις προβλέψεις για μια αργή ανάκαμψη στον τομέα, ο Ο’Λίρι προέβλεψε μια γρήγορη ανάκαμψη της εναέριας κυκλοφορίας, με το μόνο τίμημα που θα πρέπει να πληρώσει ο τομέας να προέρχεται από το «τεράστιο ντάμπινγκ των τιμών, που οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες πλέον επιδιώκουν βοήθεια για τη διάσωσή τους, θα δυσκολευθούν να αντιμετωπίσουν.

Όταν όλο αυτό το πράγμα τελειώσει, θα υπάρξουν μαζικές εκπτώσεις στα εισιτήρια, που θα οδηγήσουν σε κατακόρυφη αύξηση τα ταξίδια και τον τουρισμό για κάποια χρονική περίοδο. Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να επανέλθουν στο κανονικό επίπεδό του οι τιμές … εκτιμούμε ότι θα ξεκινήσει το 2021, αλλά ποιος το γνωρίζει», επεσήμανε ο ίδιος.

Ερωτηθείς εάν το 2021 η κερδοφορία θα κινηθεί χαμηλά, ο Ο’ Λίρι απάντησε: «Όχι. Νομίζω ότι το 2021 έχει κάθε προοπτική να είναι ένα έτος- ‘προφυλακτήρας’ όσον αφορά τα κέρδη. Οι τιμές θα είναι χαμηλότερες, αλλά ταυτόχρονα κι οι τιμές του πετρελαίου θα είναι χαμηλότερες. Θα υπάρξουν πολύ περισσότερα κίνητρα στα αεροδρόμια για ανάπτυξη».

Ο Ο’ Λίρι τόνισε επίσης πως θα κρατήσει τις παραγγελίες για το καθηλωμένο Boeing 737 MAX, το οποίο θα συνέβαλε σε μία μελλοντική ανάπτυξη, υπαινισσόμενος μια πιθανή νέα παραγγελία αεροσκαφών όταν οι κατασκευαστές θα είναι πρόθυμοι να προσφέρουν χαμηλές τιμές. Όπως τόνισε εμφατικά, διείδε «περισσότερες ευκαιρίες παρά εμπόδια» σε μία νέα παραγγελία, με αναμενόμενη καλύτερη τιμολόγηση των αεροσκαφών στο επόμενο 12μηνο.Η Ryanair δηλώνει πως δεν πρόκειται να αναβάλει, ούτε να ακυρώσει αγορές αεροσκαφών.

Ο Ο’ Λίρι τόνισε πως αναμένει πως η Boeing θα ξαναρχίσει την παραγωγή 737 MAX το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με το πρώτο από τα 135 αεροσκάφη MAX που έχει παραγγείλει στη Ryanair να της παραδίδεται στα τέλη του 2020 , ή στις αρχές του 2021. Ο ίδιος πρόσθεσε πως αφουγκράζεται τελευταία «πιο αισιόδοξους θορύβους» από την Boeing για τα 737 MAX, όπως και για άλλα θέματα.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #202 στις: Απρίλιος 25, 2020, 13:27:48 μμ »
Ryanair: Δεν «ξαναπετάει» αν μένει άδειο το μεσαίο κάθισμα στα αεροπλάνα

«Τα αεροσκάφη της Ryanair δεν θα επιστρέψουν στους ουρανούς εάν η αεροπορική εταιρεία αναγκαστεί να αφήσει κενά τα ενδιάμεσα καθίσματα τηρώντας έτσι τους «ηλίθιους» κανόνες κοινωνικής απoστασιοποίησης κατά την πτήση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, Michael O’Leary.

Ο επικεφαλής και ιδιοκτήτης του αερομεταφορέα που ευδοκίμησε με τις πτήσεις του ρίχνοντας το κόστος των εισιτηρίων μέσω των πολύ περιορισμένων υπηρεσιών και ανέσεων κατά τη διάρκεια των πτήσεων, τόνισε ότι το μπλοκάρισμα του χώρου μεταξύ των καθισμάτων είναι «ανοησία» και ότι δεν θα  έχει κανένα ευεργετικό αποτέλεσμα.

Επανερχόμενος χθες Τετάρτη, με νέα δήλωσή του, σημείωσε ότι εάν οι κυβερνήσεις επιμείνουν στα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης εντός των αεροσκαφών, τότε το επιχειρηματικό μοντέλο της Ryanair θα διαταραχθεί και ο αερομεταφορέας δεν θα πετάξει.

Ο O’Leary είπε ότι η Ryanair έχει ήδη διαμηνύσει στην ιρλανδική κυβέρνηση ότι εάν επιβάλει αυτό τον περιορισμό, τότε «είτε η κυβέρνηση θα πληρώσει για τη μεσαία κενή θέση, είτε δεν θα πετάξουμε».

Το επιχειρηματικό μοντέλο του αερομεταφορέα που εδρεύει στο Δουβλίνο βασίζεται στις όσο το δυνατόν συχνότερες πτήσεις των αεροσκαφών του, στον εξάλειψη του κόστους και στη λειτουργία ενός εξαιρετικά υψηλού «συντελεστή φόρτωσης», που είναι ένας όρος της αεροπορικής βιομηχανίας ο οποίος υποδηλώνει πόσο πλήρες είναι ένα αεροσκάφος.

«Δεν μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από ένα αεροπλάνο φορτωμένο μόνο κατά 66%», κατέληξε ο O’ Leary.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #203 στις: Μάιος 04, 2020, 20:25:53 μμ »
Προς περικοπή 3.000 θέσεων εργασίας η Ryanair

Η εταιρεία προβλέπει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια δε θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 όχι νωρίτερα από το καλοκαίρι του 2022.

Η Ryanair πρόκειται να προχωρήσει έως και σε 3.000 περικοπές θέσεων εργασίας, κυρίως πιλότους και πλήρωμα καμπίνας, αλλά και ομάδες από τα κεντρικά της γραφεία. Το υπόλοιπο προσωπικό θα λάβει άδεια άνευ αποδοχών και θα μειώσει το μισθό του έως και 20%, καθώς η αεροπορική εταιρεία κλείνει ορισμένες βάσεις αεροσκαφών σε ολόκληρη την Ευρώπη έως ότου ανακάμψει η επιβατική κίνηση.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Michael O’Leary, του οποίου η αμοιβή μειώθηκε κατά το ήμισυ τον Απρίλιο και τον Μάιο, συμφώνησε τώρα να παρατείνει αυτήν την περικοπή μισθών για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους έως τον Μάρτιο του 2021.

Η αεροπορική εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδιά της, λέγοντας ότι αναμένει να λειτουργήσει με λιγότερο από το 1% του προγραμματισμένου προγράμματος πτήσης έως τις 2 Ιουνίου.

Παρ’όλο που ορισμένες πτήσεις αναμένεται να επιστρέψουν τον Ιούλιο, η Ryanair αναμένει να μεταφέρει όχι περισσότερο από το μισό του αρχικού στόχου της για κυκλοφορία 44,6 εκατ. επιβατών το β’ τρίμηνο του έτους.

Για το πλήρες οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2021, η Ryanair αναμένει τώρα να μεταφέρει λιγότερα από 100 εκατ. επιβάτες, περισσότερο από 35% κάτω από τον αρχικό στόχο των 154 εκατομμυρίων.

Ο γενικός γραμματέας του σωματείου BALPA, Brian Strutton, κατηγόρησε τη Ryanair ότι έκανε στροφή στις προβλέψεις της για την πανδημία. ”Δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση ή διαβούλευση από τη Ryanair σχετικά με τις 3.000 πιθανές απώλειες θέσεων εργασίας και αυτό αποτελεί άσχημη είδηση ​​για πιλότους και προσωπικό, που έχουν μειώσει τις αποδοχές τους στο πλαίσιο του καθεστώτος διατήρησης θέσεων εργασίας από την κυβέρνηση.

Οι εργαζόμενοι στις αερομεταφορές αντιμετωπίζουν τώρα τσουνάμι απώλειας θέσεων εργασίας. Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να σταματήσει να ονειρεύεται και να τηρήσει την υπόσχεση που δόθηκε στις 17 Μαρτίου για βοήθεια προς τις αεροπορικές εταιρείες αλλιώς ή αεροπορική βιομηχανία, που είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, θα καταστραφεί”.

https://traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #204 στις: Μάιος 05, 2020, 18:05:00 μμ »
Ryanair: «Βουτιά» στην επιβατική κίνηση κατά 99,6% τον Απρίλιο

Πτώση 99,6% στην επιβατική κίνηση κατέγραψε η αεροπορική εταιρεία Rynair τον Απρίλιο ενώ η Wizz Air κατέγραψε πτώση 97,6%, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έχει περιορίσει τις πτήσεις στην Ευρώπη.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η Ryanair ανακοίνωσε ότι μετέφερε 40.000 επιβάτες τον Απρίλιο, εν συγκρίσει με 13,5 εκατ. επιβάτες τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Η εταιρεία αναμένει οι αριθμοί να παραμείνουν χαμηλά τον Μάιο και τον Ιούνιο λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #205 στις: Μάιος 12, 2020, 18:19:16 μμ »
Η Ryanair επαναφέρει το 40% των πτήσεων από την Τετάρτη 1 Ιουλίου

Η Ryanair, ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδια της να επαναφέρει το 40% των πτήσεων από την Τετάρτη 1 Ιουλίου.
Επίσης έδωσε στη δημοσιότητα τα δικά της υγειονομικά πρωτόκολλα που θα ισχύουν στις πτήσεις της μαζί με το παρακάτω βίντεο που τα επεξηγεί παραστατικά.

Στα νέα μέτρα περιλαμβάνονται λιγότερες παραδοτέες αποσκευές, διαδικτυακό τσεκάρισμα και κάρτα επιβίβασης στο κινητό τηλέφωνο ή τάμπλετ, θερμομέτρηση με την είσοδο στο αεροδρόμιο και χρήση μάσκας κατά την πτήση. Η εταιρεία διαβεβαιώνει πως όλα τα αεροσκάφη της Ryanair είναι εξοπλισμένα με φίλτρα αέρα παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε θαλάμους νοσοκομείων και όλες οι εσωτερικές επιφάνειες των αεροσκαφών απολυμαίνονται κάθε βράδυ με χημικά, τα οποία είναι αποτελεσματικά για πάνω από 24 ώρες.

Επίσης η εταιρεία τονίζει πως ενώ οι έλεγχοι θερμοκρασίας και οι μάσκες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος αυτής της υγιούς επιστροφής στην υπηρεσία, η απόσταση μεταξύ ταξιδιωτών σε αεροδρόμια και αεροσκάφη θα ενθαρρυνθεί όπου είναι δυνατόν. Στο αεροσκάφος, το πλήρωμα καμπίνας θα φορά μάσκες προσώπου και θα προσφέρει προσυσκευασμένα σνακ και ποτά, τα οποία θα πληρώνονται μόνο με κάρτα και όχι μετρητά. Η ουρά επιβατών έξω από την τουαλέτα θα απαγορεύεται και η πρόσβαση στην τουαλέτα θα επιτρέπεται στους επιβάτες κατόπιν αιτήματος. Η Ryanair ενθαρρύνει τους επιβάτες να πλένουν τακτικά τα χέρια τους και να χρησιμοποιούν απολυμαντικά χεριών στους τερματικούς σταθμούς του αεροδρομίου.

Επίσης η Ryanair θα απαιτεί από όλους τους επιβάτες που θα ταξιδέψουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, να δηλώνουν εγγράφως που θα μείνουν και πόσο θα διαρκέσει η παραμονή τους στον προορισμό. Τα στοιχεία θα δίνονται στις κυβερνήσεις της ΕΕ για να τους βοηθήσουν να παρακολουθούν ταξιδιώτες σε περίπτωση καραντίνας.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #206 στις: Μάιος 15, 2020, 18:38:55 μμ »
Άρχισαν οι απολύσεις στη Ryanair

Η Ryanair, ανακοίνωσε σήμερα την διακοπή της συνεργασίας της από 1ης Ιουνίου της 250 υπαλλήλους στα γραφεία της στο Δουβλίνο, το Στάντστεντ (Λονδίνο), τη Μαδρίτη και το Βρότσλαβ, λόγω της σημαντικής μείωσης της κίνησης που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου.

Η Ryanair, λειτούργησε λιγότερο από το 1% των κανονικών πτήσεων της τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο και αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε ότι μόνο το 40% των κανονικών δρομολογίων της θα ξεκινήσει τον Ιούλιο. Για ολόκληρο το έτος, η Ryanair αναμένει να μεταφέρει λιγότερα από 100 εκατομμύρια επιβάτες, 35% λιγότερους από τον αρχικό της στόχο των 155+ εκατομμυρίων επιβατών.

Ο Διευθυντής της Ryanair, Darrell Hughes σε δήλωση του είπε πως είναι σε επαφές με τα συνδικάτα των πιλότων και του πληρωμάτων καμπίνας (αεροσυνοδοί), καθώς στόχος της εταιρείας είναι η περικοπή τριών χιλιάδων θέσεων εργασίας και η μείωση των μισθών κατά 20%.
Ο ίδιος καταγγέλλει τις κρατικές επιχορηγήσεις δισεκατομμυρίων σε ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, που όπως υποστηρίζει νοθεύουν τον ανταγωνισμό.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #207 στις: Μάιος 22, 2020, 15:05:06 μμ »
Μεγάλες περικοπές στο πρόγραμμα της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Βαρύς ο πέλεκυς που θα πέσει στο πτητικό πρόγραμμα της Ryanair από τις δύο βάσεις της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την τελευταία να πληρώνει, όπως πάντα, βαρύτερο τίμημα, αφού η Αθήνα έχει εναλλακτικές καθώς εξυπηρετείται από πολύ περισσότερες εταιρείες. Όπως ήδη έχει ανακοινώσει η Ryanair, θα ξεκινήσει τις πτήσεις από Ιούλιο, εκτελώντας μόνο το 40% του προγράμματος που είχε σχεδιαστεί για το φετινό καλοκαίρι. To σχέδιο προβλέπει σταδιακή αύξηση συχνοτήτων μέχρι τον Σεπτέμβριο αλλά ταυτόχρονα κόβονται ή μετατίθενται για άλλη χρονική περίοδο αρκετοί προορισμοί.

1.Σε ό,τι αφορά την Θεσσαλονίκη προβλέπονται τα εξής:

-από Ιούλιο ξεκινάνε οι πτήσεις για Βαρσοβία, Εϊντχόβεν, Κρακοβία, Μπολώνια, Μπορντώ, Μπρατισλάβα με 1 πτήση/εβδομάδα. Εϊντχόβεν, Κρακοβία, Μπολώνια και Μπρατισλάβα συνεχίζουν την χειμερινή περίοδο με 2 πτήσεις/εβδομάδα.

Ξεκινάνε παράλληλα και οι πτήσεις για:
-Βερολίνο με 3 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 4,
-Βιέννη με 4 πτήσεις/εβδομάδα,
-Βρυξέλλες-Charleroi με 3 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 5
-Λονδίνο-Στάνστεντ με 3 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 5 (6 το χειμώνα)
-Μιλάνο-Μπέργκαμο με 2 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 4,
-Βουδαπέστη, Βρέμη (εποχικό), Δουβλίνο (εποχικό), Καρλσρούη, Κοπεγχάγη, Μάντσεστερ, Μόναχο-Μέμινγκεν, Ντύσσελντορφ-Βέετσε, Ντόρτμουντ, Νυρεμβέργη, Παρίσι-Beauvais, Στοκχόλμη, Φρανκφούρτη-Hahn με 2 πτήσεις/εβδομάδα,
-Πάφος με 4 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 6.
-Ρώμη-Ciampino με 2 πτήσεις/εβδομάδα και αυξάνονται σε 3 (το χειμώνα σε 5)
-Τελ-Αβίβ με 2 πτήσεις/εβδομάδα (το χειμώνα 3)
-Χανιά με 2 πτήσεις/εβδομάδα (το χειμώνα 4).

-από Αύγουστο ξεκινάνε οι πτήσεις για:
-Μάλτα με 2 πτήσεις/εβδομάδα και το χειμώνα
-Γκέτεμποργκ (εποχικό) και Γιερεβάν (εποχικό) με 1 πτήση την εβδομάδα
-Οι πτήσεις για Αμμάν μετατίθενται για την χειμερινή περίοδο.

-ακυρώνονται οι πτήσεις για Νάπολη, Βαρκελώνη-Ζιρόνα, Πράγα και Λαπενράαντα ενώ τον ερχόμενο χειμώνα δεν θα εκτελούνται, σε αντίθεση με φέτος, πτήσεις για Βερολίνο, Μόναχο-Μέμινγκεν, Ντύσσελντορφ-Βέετσε!

2.Για την Αθήνα, η Ryanair προβλέπει τα εξής:

-ακυρώνονται τα δρομολόγια για Γκιούμρι, Ζέσουφ, Λαπενράαντα, Λοτζ, Μπίλουντ, Νυρεμβέργη, Χανιά. Επίσης τα δρομολόγια για Άκαμπα, Μαρακές, Μπρατισλάβα, Σόφια δεν θα εκτελούνται καθόλου το καλοκαίρι και μεταφέρεται η έναρξή τους με το χειμερινό πρόγραμμα.

-αντιθέτως, τον ερχόμενο χειμώνα δεν θα εκτελούνται πτήσεις για Καρλσρούη, Μέμινγκεν και Σαντορίνη.

-Για τα υπόλοιπα δρομολόγια που ξεκινάνε τον Ιούλιο προβλέπεται:

-Λονδίνο-Στάνστεντ με 3 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 4 και καθημερινό το χειμώνα
-Λονδίνο-Λούτον με 3 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 5 και 3 την εβδομάδα το χειμώνα
-Βιέννη καθημερινό
-Φραγκφούρτη με 2 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 4 και το χειμώνα 5
-Βερολίνο Σόνενφελντ με 3 πτήσεις/εβδομάδα,αύξηση σε 5 και το χειμώνα καθημερινά
-Ρώμη-Ciampino με 1 καθημερινή πτήση, αύξηση σε 9 εβδομαδιαίες και 2η καθημερινή το χειμώνα
-Μιλάνο-Μπεργκαμο με 3 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 4 και το χειμώνα καθημερινό
-Μπολώνια με 2 πτήσεις/εβδομάδα και το χειμώνα 4
-Κατάνια, Παλέρμο με 2 πτήσεις την βδομάδα
-Βρυξέλλες-Charleroi με 3 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 4 και καθημερινό το χειμώνα
-Βαρκελώνη, Μαδρίτη με 2 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 3 και το χειμώνα 4
-Βουδαπέστη με 2 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 3 (χειμώνα 2)
-Βουκουρέστι με 2 πτήσεις/εβδομάδα, το χειμώνα καθημερινό
-Δουβλίνο 2 πτήσεις/εβδομάδα, αύξηση σε 3 (χειμώνα 2)
-Κίεβο με 2 πτήσεις/εβδομάδα
-Βαρσοβία με 2 πτήσεις/εβδομάδα,το χειμώνα 4
-Κρακοβία με 2 πτήσεις/εβδομάδα
-Κατόβιτσε με 1 πτήση/εβδομάδα, 2 το χειμώνα
-Τελ-Αβίβ με 1 πτήση/εβδομάδα, 3 το χειμώνα
-από μία πτήση/εβδομάδα για Βίλνιους, Βρότσλαβ, Γκντάνσκ, Πόζναν την θερινή περίοδο

Φυσικά, το πρόγραμμα αυτό ενδέχεται να υποστεί αλλαγές και τροποποιήσεις, καθώς η κατάσταση στον χώρο των αερομεταφορών είναι ιδιαίτερα ρευστή και εξαιρετικά απρόβλεπτη. Εντούτοις, διατηρείται μια ελπίδα για την θερινή περίοδο ότι η Ryanair θα μπορέσει να επιστρέψει σε μια υποτυπώδη κανονικότητα.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #208 στις: Μάιος 28, 2020, 19:51:10 μμ »
Ryanair: Αύξηση των κρατήσεων για Ελλάδα από Βρετανούς και Ιρλανδούς

Η Ryanair αναμένει ότι η Βρετανία θα ακολουθήσει άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αποσύροντας τα σχέδια για την καραντίνα τις επόμενες εβδομάδες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μάικλ Ο’ Λίρι, σε συνέντευξη που έδωσε σήμερα, κάνοντας αναφορά σε μία «μεγάλη άνοδο» στις κρατήσεις για διακοπές από Βρετανούς.

Ο ίδιος είπε ότι η πορεία των κρατήσεων τις τελευταίες ημέρες τον έχει κάνει «ευλόγως πεπεισμένο» ότι τα αεροπλάνα της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους θα έχουν πληρότητα 50-60% όταν αυτή θα αρχίσει ξανά τον Ιούλιο να λειτουργεί με το 40% του στόλου της ή με περίπου 1.000 πτήσεις την ημέρα. Οι κρατήσεις είναι ισχυρές για όλους τους κύριους προορισμούς διακοπών τουρισμού– όπως της Κροατίας, της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας – πρόσθεσε ο επικεφαλής της Ryanair.

Την περασμένη εβδομάδα, η Βρετανία ανακοίνωσε 14ήμερη καραντίνα από τις 8 Ιουνίου για τις αφίξεις από το εξωτερικό, ενώ άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, ανακοίνωσαν σχέδια για χαλάρωση της δικής τους. Ο Ο’ Λίρι, που χαρακτήρισε το σχέδιο αυτό ως μη ρεαλιστικό, είπε ότι πολλοί πελάτες στη Βρετανία φαίνεται να αγνοούν τους κανόνες, με τους ρυθμούς κρατήσεων τις τελευταίες ημέρες να δείχνουν ότι οι 1.000 πτήσεις της εταιρείας του καθημερινά είναι πιθανόν να έχουν πληρότητα πάνω από το 50% τον Ιούλιο.

«Η Βρετανία και η Ιρλανδία είτε θα σταματήσουν (τις καραντίνες) είτε σιωπηλά είτε ως ένα ακόμη μέτρο χαλάρωσης τις επόμενες 1-2 εβδομάδες. Είμαι πεπεισμένος για αυτό», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair. «Θα υπάρξει κάποια κίνηση, επειδή ο κόσμος απλά πρόκειται να τις αγνοήσει. Είδαμε μία μεγάλη άνοδο των κρατήσεων για τις πτήσεις μας από την Ιρλανδία και τη Βρετανία προς την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία το Σαββατοκύριακο και αυτό φαίνεται ότι θα συνεχισθεί αυτή την εβδομάδα», πρόσθεσε.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28576
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ryanair
« Απάντηση #209 στις: Ιούνιος 02, 2020, 19:10:00 μμ »
Ryanair: Μείωση 50% στην τιμή εισιτηρίων
 
Ο διευθυντής της Ryanair, Michael O’ Leary σε συνέντευξή του στη Mail on Sunday ξεκαθάρισε πως θα μειωθούν οι τιμές των εισιτηρίων κατά 50%, σε μια προσπάθεια να ωθήσει τον κόσμο να ταξιδέψει, προκειμένου να καλυφθούν οι απώλειες κερδών που σημειώθηκαν λόγω του κορονοϊού.

Περίπου 1.000 πτήσεις πρόκειται να πραγματοποιηθούν ξανά από την 1η Ιουλίου με 40% πληρότητα θέσεων. Η πτώση των τιμών στοχεύει στο να ωθήσει οικογένειες να ταξιδέψουν ξανά, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Τον περασμένο Ιούλιο ο μέσος όρος των τιμών των εισιτηρίων κυμαίνονταν στις 54 με 63 βρετανικές λίρες (60 με 70 ευρώ) ενώ ταξίδεψαν περίπου 14 εκατομμύρια επιβάτες. Όπως υπογράμμισε ο O’Leary φέτος τον Ιούλιο του 2020 στοχεύει οι τιμές να κυμανθούν στις 22 με 27 βρετανικές λίρες (25 με 30 ευρώ) ενώ προβλέπεται πως θα ταξιδέψουν περίπου 5 εκατομμύρια άνθρωποι.

http://www.airnews.gr/