Για το ξενοδοχείο έχω να πω τα καλύτερα, καθαρό, ευγενικό προσωπικό, πολύ καλό φαγητό ( εννοείται ότι τρώγαμε μέσα στο ξενοδοχείο!) , στο κέντρο. Δεν ξέρω για τα άλλα ξενοδοχεία της Βομβάης , πάντως το δικό μας ήταν πολύ καλό. Τοπ πιο απαραίτητο και αναγκαίο έξοδο!