Αποστολέας Θέμα: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς  (Αναγνώστηκε 51221 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #100 στις: Απρίλιος 26, 2019, 07:16:48 πμ »
Πώς θα κινηθούν λεωφορεία και τρόλεϊ λόγω εορτής του Πάσχα

Αλλαγές θα υπάρξουν στη συχνότητα των δρομολογίων στα λεωφορεία και τρόλεϊ λόγω της εορτής του Πάσχα, οι οποίες θα ξεκινήσουν από την Μεγάλη Παρασκευή και θα κρατήσουν μέχρι και την Πρωτομαγιά.

26/4/2019 Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Tα λεωφορεία και τρόλεϊ θα κινηθούν με πρόγραμμα Σαββάτου

27/4/2019 Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ

Τα λεωφορεία και τρόλεϊ με πρόγραμμα Κυριακής

Θα αποσυρθούν νωρίτερα ώστε να βρίσκονται στα αμαξοστάσια στις 23.00.

28/4/2019 ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΣΧΑ και 29/4/2019 ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΣΧΑ

Τα λεωφορεία με πρόγραμμα Κυριακής και τα τρόλεϊ με ειδικό πρόγραμμα Κυριακής.

30/4/2019 ΤΡΙΤΗ

Και λεωφορεία και τρόλει με ειδικό πρόγραμμα Σαββάτου

1/5/2019 ΤΕΤΑΡΤΗ (ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ)

Δεν θα κινηθούν ούτε τα λεωφορεία ούτε τα τρόλεϊ λόγω απεργίας που έχουν εξαγγείλει τα Σωματεία Εργαζομένων.

Επισημαίνεται ότι στην εφαρμογή της τηλεματικής δημοσιεύεται το ημερήσιο αναλυτικό πρόγραμμα εκτέλεσης δρομολογίων για κάθε γραμμή.

https://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 03, 2020, 20:30:48 μμ »
Ανοίγουν τη Δευτέρα 3 νέοι σταθμοί του μετρό: Σε Νίκαια, Κορυδαλλό, Αγ. Βαρβάρα -Τροποποιήσεις και στα λεωφορεία



Ανάσα για τους επιβάτες της Δυτικής Αθήνας και για το κυκλοφοριακό της πρωτεύουσας, θα δώσουν οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό οι οποίοι παραδίδονται στο επιβατικό κοινό τη Δευτέρα 6 Ιουλίου, με την επέκταση της Γραμμής 3 έως τη Νίκαια.

Πρόκειται για τους σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», μέσω των οποίων θα εξυπηρετούνται ημερησίως πάνω από 60.000 επιβάτες και θα εξυπηρετούν τρεις πυκνοκατοικημένες περιοχές, οι οποίες σήμερα αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα κυκλοφορίας και έχουν χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς..

Ο σταθμός Αγία Βαρβάρα βρίσκεται στην πλατεία της Αγίας Ελεούσας. Ο σταθμός Κορυδαλλός βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του δήμου, στην πλατεία Ελευθερίας, ενώ ο σταθμός στην Νίκαια βρίσκεται στην πλατεία Ελευθέριος Βενιζέλος.

Οπως αναφέρει η ΕΡΤ, με την λειτουργία των σταθμών αυτών θα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για τη μετάβαση στο κέντρο της Αθήνας, αλλά θα υπάρξει και μείωση της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης τόσο στις περιοχές αυτές όσο και στο κέντρο της πόλης.

Για παράδειγμα η διαδρομή Νίκαια – Σύνταγμα θα διανύεται σε 14 λεπτά, όταν τώρα με το αυτοκίνητο σε συνθήκες αιχμής απαιτείται περισσότερη από μία ώρα.

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό αποτελείται από σήραγγα μήκους περίπου 7,55 χλμ., και συνολικά έξι νέους σταθμούς («Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς», «Δημοτικό Θέατρο»).


Η Γραμμή 3 του μετρό προς Πειραιά

Οι τρεις σταθμοί που θα εγκαινιαστούν την Δευτέρα είναι οι πρώτοι που δίνονται σε εμπορική λειτουργία από το 2013 οπότε και είχε ανοίξει ο σταθμός «Αγία Μαρίνα». Με την έναρξη λειτουργίας τους το μήκος της γραμμής 3 θα αυξηθεί κατά 4 χιλιόμετρα και θα περιλαμβάνει πλέον 24 σταθμούς έως το Αεροδρόμιο.

Σύμφωνα με το ethnos.gr στους νέους σταθμούς δε θα τοποθετηθούν πύλες ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε αυτή τη φάση αλλά ακυρωτικά μηχανήματα, όπως τα αντίστοιχα που υπάρχουν στα λεωφορεία.

Τα δρομολόγια σε Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια θα ξεκινήσουν από το πρωί της ερχόμενης Τρίτης, ενώ το σύνολο της επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία το 2022.

Με την ολοκλήρωση του έργου και τη λειτουργία και των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» προβλέπεται αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Σημειώνεται δε ότι ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 45 λεπτά.


Ο σταθμός του μετρό «Αγία Βαρβάρα»

Με την ολοκλήρωση του έργου, στο Σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό Συγκοινωνιακό Κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δυο γραμμές Μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί). που ήδη έχει κατασκευαστεί, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Σύμφωνα με το athenstransport.com η Αγία Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός και η Νίκαια, οι 3 περιοχές της δυτικής Αθήνας που περιμένουν εδώ και πολλά χρόνια την έλευση του Μετρό, περίμεναν 12 χρόνια από την (επανα)δημοπράτηση του συγκεκριμένου διαγωνισμού μέχρι την μερική ολοκλήρωση των έργων.

Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα μιλούσε για παράδοση ολόκληρης της επέκτασης ως το 2017, η οικονομική κρίση, κατασκευαστικές δυσκολίες και άλλα, κυρίως γραφειοκρατικά, προβλήματα έφεραν καθυστέρηση και οδήγησαν στην τμηματική παράδοση του έργου, με τους 3 τελευταίους σταθμούς της επέκτασης (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) να αναμένεται να παραδοθούν σε 2 χρόνια από σήμερα.

ΟΑΣΑ: Αναδιάρθρωση λεωφορειακών γραμμών με στόχο την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας

Παράλληλα, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, την Τρίτη 7 Ιουλίου, θα τεθούν σε εμπορική λειτουργία οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά. Πρόκειται για τους σταθμούς «Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Την ίδια ημέρα, θα τεθεί σε ισχύ ο ανασχεδιασμός λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, με στόχο την διαλειτουργικότητα του δικτύου των οδικών συγκοινωνιών με τους νέους σταθμούς της γραμμής 3 του μετρό.

Οι συχνότητες των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στους τρεις νέους σταθμούς

Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου. Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά.

Η συχνότητα των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω – Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω – Νίκαια θα είναι 8 λεπτά.

Το πρώτο δρομολόγιο, από τον σταθμό Νίκαια, θα ξεκινά στις 05.30 το πρωί και το τελευταίο στις 12.05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως την Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022, με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στο δίκτυο της ΟΣΥ

Οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που αφορούν την ΟΣΥ, 12 συνολικά, βασίζονται αφενός σε τροποποιήσεις γραμμών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων και αφετέρου στην ίδρυση νέας γραμμής που θα διασυνδέει τον Δήμο Πειραιά με το δίκτυο του μετρό.

Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις: Η πρώτη φάση που θα υλοποιηθεί με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπει άμεσες παρεμβάσεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών.

Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα αξιολογηθεί η διαμορφωθείσα κατάσταση και ο Οργανισμός θα προχωρήσει στη δεύτερη φάση ανασχεδιασμού, ανάλογα με τις ανάγκες, για τη βέλτιστη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών.

Πιο αναλυτικά, για την πρώτη φάση έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

Δημιουργία μίας νέας γραμμής (γραμμή 900 Πειραιάς – Στ. Μετρό Νίκαια) που θα συνδέει τον Δήμο Πειραιά με τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».

Η νέα γραμμή θα ακολουθεί τη διαδρομή: Πλ. Καραϊσκάκη, Ακτή Καλλιμασιώτη, Ακτή Κονδύλη, Αιτωλικού, Δερβενακίων, Τζαβέλα, Γ. Γρεβενών, Λαοδικείας, Αιγάλεω, Ακτή Κονδύλη, Ακτή Καλλιμασιώτη, πλ. Καραϊσκάκη.

Η νέα γραμμή οδηγεί στην κατάργηση της γραμμής 847 Νεάπολη – Πειραιάς Β’, αφού η διαδρομή της καλύπτεται από τις νέες διαδρομές των γραμμών 800 Νίκαια - Πειραιάς, 827 Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα και 846 Νεάπολη – Πειραιάς Α’.

Διατήρηση της σύνδεσης του Δήμου Πειραιά με τους Δήμους Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Νίκαιας - Α.Ι.Ρέντη, Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας μέσω βασικών γραμμών που κινούνται στον άξονα βορρά - νότου, δημιουργώντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μετεπιβίβασης στις γραμμές που θα κινούνται επί των κύριων οδικών αξόνων (Π. Ράλλη και Γρ. Λαμπράκη), με κατεύθυνση προς τους νέους σταθμούς μετρό.

Τροποποίηση ομάδας γραμμών που συνδέουν σήμερα τους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Νίκαιας- Α.Ι. Ρέντη, Κορυδαλλού, Περάματος και Αγίας Βαρβάρας με τους Δήμους Πειραιά και Αθηναίων, και μετατροπή τους σε τροφοδοτικές γραμμές των νέων σταθμών μετρό, δίνοντας την δυνατότητα μετεπιβίβασης, είτε στο δίκτυο μετρό, είτε στο δίκτυο υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων για τη σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα.

Οι λεωφορειακές γραμμές που τροποποιούνται είναι οι γραμμές 800 (Νίκαια – Πειραιάς), 806 (Κορυδαλλός – Στ. Αιγάλεω), 809 (Σχιστό – Κορυδαλλός – Πειραιάς Α’), 820 (Κερατσίνι – Σταθμός Αιγάλεω), 827 (Πειραιάς – Γ΄ Νεκροταφείο – Άσπρα Χώματα), 828 (Πειραιάς – Άσπρα Χώματα – Γ΄ Νεκροταφείο), 837 (Άνω Αγ. Βαρβάρα – Στ. Αγ. Μαρίνα), 846 (Νεάπολη – Πειραιάς Α’), Β18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Π. Ράλλη) και Γ18 (Ομόνοια – Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη).

Σημειώνεται ότι για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, πέρα από τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους τρεις νέους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και στο δίκτυο της ΟΣΥ, λειτουργούν 115 σημεία πώλησης και επαναφόρτισης εισιτηρίων σε περίπτερα και καταστήματα ψιλικών στην ευρύτερη περιοχή.

Με πληροφορίες από ert.gr/ethnos.gr//athenstransport.com
Πηγή: iefimerida.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 31, 2020, 14:41:24 μμ »
Αυξάνονται τα δρομολόγια στα Μέσα Μεταφοράς

Σε ανάκληση των αδειών των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και σε αύξηση των δρομολογίων μετά τα φαινόμενα συνωστισμού προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, από χθες το βράδυ ξεκίνησε η ανάκληση αδειών του προσωπικού σε ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, και θα πυκνώσουν τα δρομολόγια σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Όπως αναφέρει το υπουργείο, «οι εικόνες των τελευταίων ημερών σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μάς προβληματίζουν όλους και τα παράπονα πολιτών είναι δικαιολογημένα».

Ο υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, είναι σε συνεχή συνεργασία με τις διοικήσεις των αρμόδιων φορέων και τους έχει ζητήσει να εξαντλήσουν κάθε δυνατότητα για να συντομεύσουν κατά πολύ οι χρονοαποστάσεις.

Αναλυτικά τα άμεσα μέτρα που ελήφθησαν είναι τα εξής:

- Από χτες το βράδυ ξεκίνησε ήδη ανάκληση αδειών του προσωπικού. Οι άδειες σε ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ θα περιοριστούν στο 20% κατά τη διάρκεια του μηνός Αυγούστου.

- Οι φορείς θα εκτελούν από αύριο ειδικό προσαρμοσμένο πρόγραμμα ώστε να αυξηθούν οι συχνότητες στους συρμούς, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και να διευκολυνθεί στο μέγιστο δυνατό η μετακίνηση του επιβατικού κοινού.

- Εντός της ημέρας ο ΟΑΣΑ θα εκδώσει ανακοίνωση με τις νέες χρονοαποστάσεις που θα ισχύουν για τον Αύγουστο.

Ειδικότερα, κατά τις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις στις γραμμές 2 και 3 του μετρό θα διαμορφωθούν στα 6 λεπτά και στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) στα 7 λεπτά.

Αντίστοιχα, στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, βάσει του νέου προγραμματισμού, θα αυξηθεί κατά τις ώρες αιχμής ο αριθμός των δρομολογημένων οχημάτων. Εφόσον, χρειαστεί, θα υπάρξουν πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με τη διαμόρφωση των αναγκών.

Για την απρόσκοπτη εφαρμογή του έκτακτου προγράμματος των δρομολογίων, το ποσοστό του συνολικού αριθμού οδηγών του Οργανισμού που θα κάνουν χρήση της θερινής άδειας τον Αύγουστο, δεν θα υπερβεί το 20%.

Σημειώνεται πως το επιβατικό κοινό θα πρέπει τηρεί τις αναγκαίες αποστάσεις, ώστε να μην παρουσιάζονται φαινόμενου συνωστισμού. Σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, η χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι υποχρεωτική. Υπενθυμίζεται πως στις περιπτώσεις που το επιβατικό κοινό εξυπηρετείται σε αυτόματα μηχανήματα ή εκδοτήρια, συνιστάται η χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών. Επίσης, η χρήση των ανελκυστήρων απαγορεύεται, με εξαίρεση τα άτομα με σοβαρά κινητικά προβλήματα. Τέλος, σε λεωφορεία και τρόλεϊ έχει παραταθεί το μέτρο της απαγόρευσης εισόδου από την μπροστινή θύρα.

Πάντως, όπως αναφέρει το Υπουργείο, παρά τις δυσκολίες, οι θερινές άδειες κινούνται ήδη στο μισό της περσινής περιόδου και οι συχνότητες, πέραν των όποιων μεμονωμένων περιστατικών, είναι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σταθερά βελτιωμένες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

«Ευχαριστούμε τους εργαζόμενους για την προσπάθεια που καθημερινά καταβάλλουν και το επιβατικό κοινό για την υπομονή που δείχνει. Ζητούμε την κατανόηση όλων για την ταλαιπωρία. Σε κάθε περίπτωση, υπενθυμίζουμε ότι πρέπει πάντα να τηρούνται τα μέτρα προφύλαξης -ιδίως η χρήση μάσκας- και οι οδηγίες των ειδικών. Σε αυτή την προσπάθεια είμαστε όλοι μαζί και όλοι πρέπει να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό» υπογραμμίζει το Υπουργείο Μεταφορών στην ανακοίνωσή του.

https://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #103 στις: Ιούνιος 09, 2021, 17:29:28 μμ »
Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό, προαστιακό, τρόλεϊ και τραμ λόγω απεργίας την Πέμπτη | Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία

«Χειρόφρενο» λόγω απεργίας θα βάλουν όλα τα μέσα μεταφοράς την Πέμπτη 10 Ιουνίου, με εξαίρεση τα λεωφορεία που θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας.

Οι εργαζόμενοι των μέσων συμμετέχουν στην γενική 24ωρη απεργία που εξήγγειλαν ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ αντιδρώντας στο εργασιακό νομοσχέδιο.

Ακινητοποιημένα θα είναι όλη την ημέρα τα μέσα σταθερής τροχιάς. Δηλαδή, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ καθώς και τα τρόλεϊ.

Τα λεωφορεία θα κινούνται μεταξύ 9:00 – 21:00, λόγω της στάσης εργασίας που προκήρυξε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας οι συρμοί του ΟΣΕ και του Προαστιακού. Η κινητοποίηση επηρεάζει και σειρά δρομολογίων την Τετάρτη και την Παρασκευή.

«Τα Σωματεία Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ. ενώνοντας τη φωνή τους και τις δυνάμεις τους με όλους τους εργαζόμενους και τα Συνδικάτα, συμμετέχουν στην πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 10 Ιουνίου 2021, καλώντας την κυβέρνηση να αποσύρει, όπως υποστηρίζουν, το αντεργατικό – αντισυνδικαλιστικό νομοσχέδιο που οδηγεί στην καταστρατήγηση του 8ωρου, στην υπονόμευση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων και στην ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ίδιας της απεργίας», δηλώνουν σε ανακοίνωση τους.

Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ), ενώνοντας τη φωνή του και τις δυνάμεις τους με όλους τους εργαζόμενους και τα Συνδικάτα, καλεί την κυβέρνηση «να αποσύρει το αντεργατικό- αντισυνδικαλιστικό νομοσχέδιο, που οδηγεί στην καταστρατήγηση του 8ωρου, στην υπονόμευση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων και στην ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ίδιας της απεργίας».

https://www.tourismtoday.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #104 στις: Ιούνιος 15, 2021, 19:09:03 μμ »
Πως θα λειτουργήσουν αύριο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ανατροπή στη συμμετοχή των ΜΜΜ στην απεργία της Τετάρτης 16 Ιουνίου.

Σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι αναφέρουν πως η κυβέρνηση χρησιμοποιεί τους μαθητές για να κάμψει τον αγώνα απέναντι στο εργασιακό νομοσχέδιο, το οποίο έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις.

Γι αυτό το λόγο μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ θα λειτουργήσουν από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 10 το πρωί.

Πώς θα λειτουργήσουν Τραμ και Ηλεκτρικός

Αναλυτικά η ανακοίνωση των εργαζομένων:

«Η κυβέρνηση χρησιμοποιώντας τους μαθητές και τις μαθήτριες, που δίνουν Πανελλαδικές Εξετάσεις, επιχειρεί να κάμψει τον αγώνα των εργαζόμενων ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιό της. Η δήθεν ευαισθησία της κυβέρνησης για τα παιδιά είναι εντελώς υποκριτική, διότι ενώ εμφανίζεται να αγωνιά για τις μετακινήσεις τους, την ίδια ώρα με το αντεργατικό νομοσχέδιο, που έχει καταθέσει στη Βουλή, ετοιμάζει για αυτά και για όλες τις επόμενες γενιές ένα εργασιακό μεσαίωνα, με ανασφάλεια και χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα υποκύψουν σε εκβιασμούς και πιέσεις αλλά ούτε και χρειάζεται να αποδείξουν σε κανέναν την ευαισθησία και το ενδιαφέρον τους για τα παιδιά. Είναι οι ίδιοι γονείς, γνωρίζουν πολύ καλά τις αγωνίες των νέων και είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν, με όλες τους τις δυνάμεις, για να αποσυρθεί το αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης και των εργοδοτών.

Για αυτό το λόγο παίρνουμε μέρος ακόμα πιο δυναμικά και αποφασιστικά στις κινητοποιήσεις όλων των εργαζόμενων και διευκολύνουμε τα παιδιά μας στις μετακινήσεις τους. Πραγματοποιούμε την Τετάρτη 16/6 στάση εργασίας από 10πμ έως λήξη της βάρδιας. Παίρνουμε μέρος στην απεργιακή συγκέντρωση στις 6 το απόγευμα, στην πλατεία Συντάγματος, έξω από τη Βουλή».

https://www.tourismtoday.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #105 στις: Ιούλιος 06, 2021, 07:15:56 πμ »
Επέκταση του τραμ σε Φρεαττύδα, Χατζηκυριάκειο, Πέραμα και Εξάρχεια

Τον Σεπτέμβριο θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία η επέκταση του τραμ στον Πειραιά, όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ. Νικόλαος Χαιρέτας, κατά τη διάρκεια του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο ΜΕΓΑΡΟ Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Όπως επεσήμανε ο κ. Χαιρέτας, τα δοκιμαστικά δρομολόγια του τραμ θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο και θα διαρκέσουν τουλάχιστον 20 ημέρες, ενώ στις αρχές Σεπτεμβρίου τοποθετείται η εμπορική λειτουργία του μέσου.

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η παραλαβή των 25 νέων συρμών τραμ από την Αττικό Μετρό, ενώ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ γίνεται επανασχεδιασμός των γραμμών, με μετεπιβίβαση στη στάση Πικροδάφνη.

Στο σημείο αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επέκτασης του τραμ στην Φρεαττύδα, το Χατζηκυριάκειο, το Πέραμα και τα Εξάρχεια.

Για την γραμμή 1 του μετρό (Πειραιάς – Κηφισιά), ο κ. Χαιρέτας υπογράμμισε ότι το έργο αναβάθμισης των συρμών της γραμμής 1 έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού θα συζητηθεί στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.

Μάλιστα, για όσο διάστημα διαρκέσει η αναβάθμιση των συρμών αυτών, η κυκλοφορία της γραμμής 1 θα υποστηριχθεί από 2 – 3 συρμούς των άλλων γραμμών του μετρό.

Επίσης, τόνισε ότι η εταιρεία προχωράει κι άλλα έργα, όπως η υπογειοποίηση της γραμμής 1 από το Φάληρο έως τον Πειραιά.

«Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, το οποίο και μπορεί να δώσει έναν νέο σταθμό, στον Κεράνη. Μένουν λίγα χιλιόμετρα, τα οποία είναι ακόμα σε παλιές ράγες και η Αττικό Μετρό ενισχύει τη ΣΤΑΣΥ, με την επικαιροποίηση των σχετικών μελετών», ανέφερε.

Ακόμη, η εταιρεία προχωρά το μεγάλο έργο της αναβάθμισης της επισκευαστικής ζώνης της γραμμής 1 στον Πειραιά.

Η έκταση της ζώνης, ανέρχεται στα 33 στρέμματα και εκτός από τη χρήση για τη ΣΤΑΣΥ, θα υπάρξουν και παράλληλες αξιοποιήσεις.

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρθηκε και σε άλλα επιμέρους επιχειρησιακά ζητήματα, στις ενέργειες της εταιρείας για την ενίσχυση των δρομολογίων και τη μείωση των χρονοαποστάσεων, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας.

https://www.tourismtoday.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
« Απάντηση #106 στις: Ιούλιος 20, 2021, 17:57:00 μμ »
Μέσα στο 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα

Μέσα στο 2022 θα δούμε να κινούνται στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής από το αμαξοστάσιο του Ρουφ.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συνοδευόμενη από τη διοίκηση της ΟΣΥ ΑΕ επιβιβάστηκε σε ένα ακόμη ηλεκτρικό λεωφορείο, το πέμπτο κατά σειρά, που έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη-Παγκράτι– Καισαριανή».

«Πάμε στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο κ. Καραμανλής σημειώνοντας πως ο διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων αναμένεται να «βγει στον αέρα» Αύγουστο-Σεπτέμβριο και εκτίμησε ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.

Υπογράμμισε δε ότι η Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων, καθώς ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200-220 οχημάτων. Ο υπουργός σημείωσε πως έχει εξασφαλισθεί η απαραίτητη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, επισημαίνοντας ωστόσο πως ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θέλουν να είναι σίγουροι πως θα γίνει η καλύτερη δυνατή επιλογή, με οχήματα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες της Αθήνας, για αυτό και γίνονται οι δοκιμαστικές διαδρομές σε πραγματικές συνθήκες.

Ανέφερε επίσης ότι παράλληλα, στο πλαίσιο του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση, δημιουργούνται οι κατάλληλες υποδομές, για τη φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων, όχι μόνο στα αμαξοστάσια, αλλά και σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στην πόλη.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε επίσης ότι για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια έχουν γίνει προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και έχει ενισχυθεί ο στόλος με καινούργια λεωφορεία, μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ και μέσω leasing.

Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, που εν μέσω πανδημίας, ενίσχυσε σημαντικά το στόλο και τα δρομολόγια στις αστικές συγκοινωνίες. Στους δρόμους της Αθήνας κυκλοφορούν 50% περισσότερα οχήματα σε σύγκριση με το 2019 και κάθε μέρα γίνονται 3.000 περισσότερα δρομολόγια, σύμφωνα με τον υπουργό.

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει την εφαρμογή του σχεδίου του, με τρία συγκεκριμένα βήματα: Πρώτον, ανάταξη του στόλου, δεύτερον, ενίσχυση του στόλου με την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το leasing και τρίτον, ανανέωση του στόλου. Τώρα μπαίνουμε στην τρίτη φάση του σχεδίου, στην οποία εντάσσεται και η προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, με την προϋπόθεση πως θα έχουν δοκιμαστεί και θα έχει επιβεβαιωθεί ότι ταιριάζουν στις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης δήλωσε: «Ακολουθούμε μια σταθερή πορεία ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών με οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον. Η ηλεκτροκίνηση διεισδύει όλο και πιο δυναμικά στην καθημερινότητα των μετακινήσεων και η πολιτεία δίνει το παράδειγμα, ανανεώνοντας τον στόλο με νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Δημιουργούμε καλύτερες και ποιοτικότερες συνθήκες μετακινήσεων για τους πολίτες, με υποδομές που θα παραμείνουν στην υπηρεσία των αστικών συγκοινωνιών και μετά την πανδημία».

Ο διευθύνων συμβούλος της ΟΣΥ ΑΕ, Στέφανος Αγιάσογλου, ανέφερε: «Οδηγούμε την ΟΣΥ ΑΕ στη νέα εποχή των αστικών συγκοινωνιών. Σήμερα, δοκιμάζουμε το πέμπτο κατά σειρά ηλεκτρικό λεωφορείο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης ενόψει της ανανέωσης των οχημάτων μας με λεωφορεία νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Η διαδικασία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο και ευελπιστούμε ότι στο τέλος της επόμενης χρονιάς η Αθήνα να είναι η πόλη με τα περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ευρώπη».

Σημειώνεται πως από τα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου μέχρι και σήμερα, η ΟΣΥ έχει δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας στους δρόμους της Αθήνας και σε βασικές συγκοινωνιακές γραμμές, συνολικά πέντε ηλεκτρικά λεωφορεία, τρία κινεζικής τεχνολογίας και δύο ευρωπαϊκής.

Το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο Irizar ie tram, μήκους 12 μέτρων, θα εκτελέσει ειδικότερα για τέσσερις εβδομάδες δοκιμαστικά δρομολόγια σε πραγματικές οδικές συνθήκες, στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη – Παγκράτι – Καισαριανή».

Διαθέτει και αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και κλιματισμού, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι.

Το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο παραχώρησε στην ΟΣΥ ΑΕ για δοκιμαστική λειτουργία, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ανταποκρινόμενος στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πλήρη ανανέωση του στόλου των οχημάτων με λεωφορεία νέας τεχνολογίας φιλικά προς το περιβάλλον και το επιβατικό κοινό.

https://www.tourismtoday.gr/